Immers gaat binnenkort naar het buitenland joh, die heeft zich helemaal in de kijker gespeeld met die pass op JPBquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat dus nooit doorbreken, immers Immers.
Tijdens de laatste vijf minuten, toen er zo gesprongen werd, kreeg ik wel een semi-emotioneel momentje over het feit dat we over een paar jaar in een ander stadion spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:00 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik zou het dan ook echt kut vinden wanneer er aan de stadion wordt gewerkt dat de trillingen eruit wordt gehaald.
Dat geeft iets zo speciaals.
Er gaat verbouwd worden, geen nieuwbouw toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tijdens de laatste vijf minuten, toen er zo gesprongen werd, kreeg ik wel een semi-emotioneel momentje over het feit dat we over een paar jaar in een ander stadion spelen.
Ik denk dat dat wel blijft hoor. Dat is inherent aan de stalen constructie van het stadion, en volgens mij gaan ze die niet vervangen door iets heel anders.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik ook van. Het is helaas niet anders.
Mja, gezien alle berichten van uitstel e.d., zal het nog wel even duren voor we überhaupt weten wat het ontwerp gaat zijn. Wat dat betreft is die communicatie wel een stuk vooruitgegaan na het HNS-debaclequote:Op zaterdag 29 november 2014 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel blijft hoor. Dat is inherent aan de stalen constructie van het stadion, en volgens mij gaan ze die niet vervangen door iets heel anders.
twitter:ADSportwereld twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:34:32Breaking: PSV - Feyenoord dinsdagavond gaat NIET door. Wedstrijd is uitgesteld, datum nog niet bekend. Later meer. #psvfey reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:34:32Breaking: PSV - Feyenoord dinsdagavond gaat NIET door. Wedstrijd is uitgesteld, datum nog niet bekend. Later meer. #psvfey reageer retweet
Beetje vaag inderdaad. AD.NL retweette het.quote:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:37:55Verschillende bronnen melden zojuist dat PSV - Feyenoord ook dinsdag NIET door zal gaan. Straks persconferentie? (via o.a. AD) reageer retweet
Zal wel te maken hebben met de NS. Die kunnen vaak niet de treinen leveren door de weeks om uitsupporters te verplaatsen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Spits, NS, 1600 man en de gemeente Eindhoven. Leek me al vroeg duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:40 schreef Muto het volgende:
Laat me raden, er is geen vervoer voor de Feyenoorders. Dat wist ik donderdagavond 22:30 uur al.
Het is werkelijk een schande als dat daadwerkelijk de reden is. De KNVB had dit allang moeten hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spits, NS, 1600 man en de gemeente Eindhoven. Leek me al vroeg duidelijk inderdaad.
Achja, de KNVBquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is werkelijk een schande als dat daadwerkelijk de reden is. De KNVB had dit allang moeten hebben gezien.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijd PSV - Feyenoord die dinsdagavond zou worden gespeeld, gaat niet door. Dat komt door vervoersproblemen van de uitsupporters. De KNVB wilde de wedstrijd alleen laten doorgaan als het vervoer rond zou komen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gaat-niet-door.dhtml
Godverquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijd PSV - Feyenoord die dinsdagavond zou worden gespeeld, gaat niet door. Dat komt door vervoersproblemen van de uitsupporters. De KNVB wilde de wedstrijd alleen laten doorgaan als het vervoer rond zou komen.
Ook de schuld van de Gemeente Eindhoven. Die had toen al moeten laten weten dat bussen niet mochten. Gudde had het gisteren bij Rijnmond namelijk al over busvervoer, wat nu schijnbaar niet mag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:44:09#psvfey gaat dinsdag NIET door! Later meer op rijnmond.nl. reageer retweet
Gemeente Eindhoven laat volgens mij geen enkele club, misschien 1 of enkele, met vrij vervoer komen. Zelfs clubs als Cambuur niet, deden ze vorig seizoen ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook de schuld van de Gemeente Eindhoven. Die had toen al moeten laten weten dat bussen niet mochten. Gudde had het gisteren bij Rijnmond namelijk al over busvervoer, wat nu schijnbaar niet mag.
PSV mocht vorige jaar gedeeltelijk vrij vervoer komen. Moesten bij Beverwaard de bus instappen naar De Kuip. Andersom moet het een treincombi zijn.quote:
Dat ze mogen smakenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:16 schreef Bombvis het volgende:
Oh, en geheel ongerelateerd aan dit bericht: Dekatria is een man die zich aan zijn woord houdt, vanmiddag het bier in ontvangst mogen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |