abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147081103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je dat wel eist van een overheidsinstantie, waarom worden die vrouwen dan niet in hun eigen huis als gelijke behandeld? Tamelijk hypocriet en tegenovergesteld toch?
Wat heeft dit met de democratie te maken? Mensen mogen zelf hun eigen leven invullen, als zij graag niet gelijk behandeld worden in hun eigen huis is dat hun eigen zaak.
Dwang e.d. zijn al verboden en dat moet zo blijven, maar kiest iemand hier zelf voor dan is dat niet jouw probleem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147081108
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat staat in artikel 6 van de Grondwet:

Art. 6
-
1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
-
2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

Je zou dat ding eens moeten lezen. Zou je van opknappen.

http://www.parlement.com/(...)dwet_volledige_tekst
Gooi de behandeling van de islam inzake vrouwen, homo's en 'kaffir's' maar op 'vrijheid van godsdienst'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147081150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gooi de behandeling van de islam inzake vrouwen, homo's en 'kaffir's' maar op 'vrijheid van godsdienst'.
"De islam" zegt niet zoveel.

Als mensen in Nederland vrouwen, homo's of niet moslims benadelen worden ze gewoon gestraft door de wet. En gelijk. De vrijheid van godsdienst kent zijn beperkingen in dit land. De rechter beslist wat prevaleert. En ik kan je verzekeren dat in Nederland in dergelijke gevallen de vrijheid van godsdienst niet prevaleert.
pi_147081156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat heeft dit met de democratie te maken? Mensen mogen zelf hun eigen leven invullen, als zij graag niet gelijk behandeld worden in hun eigen huis is dat hun eigen zaak.
Dwang e.d. zijn al verboden en dat moet zo blijven, maar kiest iemand hier zelf voor dan is dat niet jouw probleem.
Alles Ero. Ik reageer boven op iemand die zegt dat islam makkelijk met democratie samen kan. Democratie gaat uit van gelijkheid van iedereen, binnen de islam ligt dat net 'even' wat anders.
1947-2016
pi_147081157
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar het gaat nu net om de verwoording. De NSDAP was ook naar buiten toe een minder radicale partij dan van binnen, totdat ze op een bepaald moment het masker afgooiden. De PVV is ook op die weg. Tot nu toe was het nog redelijk verhullend en 'moest het allemaal volgens de wet'. Met deze speech geeft de PVV aan, dat de wet ze geen lor interesseert en dat ze dingen willen, die volgens de wet, de Grondwet en ontelbare internationale verdragen gewoon niet kunnen.
Maar dat is toch al heel lang zo?

Volgens mij roept Wilders al heel lang op om mensen te deporteren.
pi_147081178
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je dat wel eist van een overheidsinstantie, waarom worden die vrouwen dan niet in hun eigen huis als gelijke behandeld? Tamelijk hypocriet en tegenovergesteld toch?
Mannen slaan soms hun vrouw. Of andersom. Democratie en mannen met vrouwen gaan niet samen. Dat is zo ongeveer je logica.
pi_147081387
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

"De islam" zegt niet zoveel.

Als mensen in Nederland vrouwen, homo's of niet moslims benadelen worden ze gewoon gestraft door de wet. En gelijk. De vrijheid van godsdienst kent zijn beperkingen in dit land. De rechter beslist wat prevaleert. En ik kan je verzekeren dat in Nederland in dergelijke gevallen de vrijheid van godsdienst niet prevaleert.
En terecht ook. Beetje in achterhaalde sprookjes willen geloven. Ieder zijn eigen keuze, maar ga dat niet op anderen etaleren.
1947-2016
pi_147081390
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Jup, maar dan moet je 10 cent dokken als je het hele artikel wil lezen.

https://blendle.nl/search/pvv%20hooligans
Dat is nochtans niet telegraaf zelf, en via telegraaf.nl vind ik het ook niet terug. Is dit een artikel of een column, bv. (of in het leukste geval: een onafhankelijke schrijver die het via amazon online heeft gezet met een telegraaflogo erboven).
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_147081464
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat is nochtans niet telegraaf zelf, en via telegraaf.nl vind ik het ook niet terug. Is dit een artikel of een column, bv. (of in het leukste geval: een onafhankelijke schrijver die het via amazon online heeft gezet met een telegraaflogo erboven).
Het staat gewoon in de Telegraaf en het is terug te vinden in Blendle. Er staan geen fake artikelen van de Telegraaf in Blenlde. Aangezien Blendle en Telegraaf een contract hebben.

Hoofdredactioneel commentaar is het.

Als je blendle niet kent kan ik er ook niks aan doen. En het hele artikel kost ¤0,10. Dus ik ga het niet illegaal hier reproduceren. Het voorstukje is gratis.
pi_147081486
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mannen slaan soms hun vrouw. Of andersom. Democratie en mannen met vrouwen gaan niet samen. Dat is zo ongeveer je logica.
:|W

Ik moet eigenlijk alleen maar heel erg lachen om je. Je slaat totaal de plank mis met je selectieve zienswijze.
Als jij het zo wil interpreteren omdat je je geloof niet wil afvallen. Prima.
1947-2016
  vrijdag 28 november 2014 @ 11:05:42 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_147081536
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En terecht ook. Beetje in achterhaalde sprookjes willen geloven. Ieder zijn eigen keuze, maar ga dat niet op anderen etaleren.
:?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_147081667
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alles Ero. Ik reageer boven op iemand die zegt dat islam makkelijk met democratie samen kan. Democratie gaat uit van gelijkheid van iedereen, binnen de islam ligt dat net 'even' wat anders.
Volgens jou logica gaat islam niet samen met democratie. Maar andersom, gaat democratie prima samen met islam :)
pi_147081705
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk alleen maar heel erg lachen om je. Je slaat totaal de plank mis met je selectieve zienswijze.
_O-

Zie hier het simplisme van de gemiddelde PVV fanboy: iedereen die kritisch is richting de pvv en het enigszins opneemt voor de islam, is zelf moslim.

:')
pi_147081832
Ik snap het hele punt van die baarmoeder-opmerking niet. De Nederlandse eigenheid gaat verloren doordat Moslims kinderen krijgen, dus...? Pleit de PVV ervoor om Moslims te verbieden kinderen te krijgen? :?
pi_147081837
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef Ceberut het volgende:
De PVV heeft inderdaad standpunten die rechtstreeks tegen onze democratische rechtstaat indruisen. Hoe iemand een dergelijke partij kan steunen is mij een raadsel. Het is niet veel anders dan de IS steunen.
Daarom hamert de PVV erop los, om emoties los te maken in de lezer. Hoe meer emoties in een bevolking worden opgekrikt of opbouwen hoe groter de kans op een revolutie.

quote:
Wel goede analyse van de Telegraaf! Lof waar lof toekomt.
Helaas, de Telegraaf helpt de PVV juist te versterken. Emoties helpen opkrikken. Heel gevaarlijk wat er gaande is, en je doet er niets tegen, want als je dat doet bouwt er nogmaals emotie op in je.

Opbouw emotie is de hele kern van een revolutie. Denk maar aan ISIS, Ebola en Zwarte Piet, en nu dus weer de PVV, er is een golf van emoties gaande, daarop gaat dit land (zelfs de hele wereld) zijn vrijheid verliezen.
pi_147081868
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef k_man het volgende:
Ik snap het hele punt van die baarmoeder-opmerking niet. De Nederlandse eigenheid gaat verloren doordat Moslims kinderen krijgen, dus...? Pleit de PVV ervoor om Moslims te verbieden kinderen te krijgen? :?
Ze durven het nog niet te zeggen. Dat komt volgend jaar weer om te shockeren.
pi_147081926
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef k_man het volgende:
Goed punt. We zitten hier met dat linkse politieke correcte PvdA taboe op gedwongen sterilisatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_147082082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, de argumenten van Henk zijn weer op.
pi_147082762
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We kunnen ook prima zonder jou, kijk maar naar Zwitserland. Jou ook maar deporteren?

Dat we zonder iets kunnen, betekent niet dat we het ook maar moeten uitvoeren.
Ik bedoel dat je in een democratie niet altijd maar toe hoeft te geven aan de wens van een bepaalde groep (omdat ze nu eenmaal meer gestemd hebben). Zo is in Zwitserland een verbod op minaretten ingesteld. Prima regeling, ter behoud van de eigen identiteit.
Beetje dom Nogal naïef als je als land met een eigen cultuur, je toekomst gaat ophangen aan de stembereidheid van een andere cultuur. Hoef ik niet toe te lichten neem ik aan.
pi_147082826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je in een democratie niet altijd maar toe hoeft te geven aan de wens van een bepaalde groep (omdat ze nu eenmaal meer gestemd hebben). Zo is in Zwitserland een verbod op minaretten ingesteld. Prima regeling, ter behoud van de eigen identiteit.
Beetje dom Nogal naïef als je als land met een eigen cultuur, je toekomst gaat ophangen aan de stembereidheid van een andere cultuur. Hoef ik niet toe te lichten neem ik aan.
Nee, je zei dat ze in Zwitserland een democratie hebben zonder moslims. Dat klopt natuurlijk niet.
pi_147082872
Er is geen racisme in Nederland O-)
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:03:42 #72
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_147083090
Je kan hem niet pakken op wat hij gezegd geeft, want hij quote.

Wat hij ermee bedoéld, is een heel ander verhaal. Dat is wel degelijk verwerpelijk en hem kwalijk te nemen. Ook getuigt het niet van een greintje van respect richting andere culturen en geloven.Dat is, uitermate zwak uitgedrukt, jammer.

Maarja, helaas is dat het pleidooi dat ze al jaren aan het houden zijn.
pi_147083261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Je kan hem niet pakken op wat hij gezegd geeft, want hij quote.

Wat hij ermee bedoéld, is een heel ander verhaal. Dat is wel degelijk verwerpelijk en hem kwalijk te nemen. Ook getuigt het niet van een greintje van respect richting andere culturen en geloven.Dat is, uitermate zwak uitgedrukt, jammer.

Maarja, helaas is dat het pleidooi dat ze al jaren aan het houden zijn.
Als je iemand quote, als ondersteuning voor een zeer haatvolle speech, betekent het gewoon dat je het er mee eens bent.

Hij doet het ook zo.

[Stelling x]. Deze stelling [Stelling x] klopt want zus en zo zeiden het al.

Dat kan je prima op hem plakken en fascistoïde is het zeker. Dat nuanceren is echt nergens voor nodig.
pi_147083311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het staat gewoon in de Telegraaf en het is terug te vinden in Blendle. Er staan geen fake artikelen van de Telegraaf in Blenlde. Aangezien Blendle en Telegraaf een contract hebben.

Hoofdredactioneel commentaar is het.

Als je blendle niet kent kan ik er ook niks aan doen. En het hele artikel kost ¤0,10. Dus ik ga het niet illegaal hier reproduceren. Het voorstukje is gratis.
Dat vraag ik ook niet, dat voorproefje is een grote `duh' wat mij betreft.

Desondanks is nu de bron strikt genomen amazon of blendle en niet de telegraaf; dat de telegraaf in het kader van geld vangen nu het publiek de mogelijkheid ontneemt te checken welke artikelen werkelijk van hun krant komen (en in welke hoedanigheid) staat natuurlijk wel in lijn met de kwaliteit waarvoor ze bekend staan. Idiote situatie imo.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:14:59 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147083367
dus dat gerommel in de onderbuik is eigenlijk een moslimfoetus als ik het goed lees?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147083911
quote:
Onaanvaardbaar en ronduit verwerpelijk.

Kamerlid De Graaf overgoot zijn betoog tegen de islam ook nog eens met bewoordingen die fascistoïde associaties oproepen. De PVV’er sprak over de 'Nederlandse eigenheid' die 'via de baarmoeder' om zeep zou worden geholpen.

De PVV is de afgelopen jaren steeds verder geradicaliseerd. Het voeden van onverdraagzaamheid en vreemdelingenhaat is daarbij de leidraad geworden van deze politieke hooligans.
Het opmerkelijke is natuurlijk niet de analyse, maar dat De Telegraaf zich tegen fascistoide associaties keert. Die mag namelijk zelf ook graag onverdraagzaamheid en vreemdelingenhaat voeden. Is dit een trendbreuk met de laatste 70 jaar?
pi_147084227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Nou ja, ik probeer niet plots vast te houden aan een cultuur die al honderden, zo niet duizenden jaren wel verandert en aangepast werd...
pi_147084713
*wacht handenwrijvend op de grote oorlog*
  Redactie Frontpage vrijdag 28 november 2014 @ 13:08:24 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147084877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar het gaat nu net om de verwoording. De NSDAP was ook naar buiten toe een minder radicale partij dan van binnen, totdat ze op een bepaald moment het masker afgooiden. De PVV is ook op die weg. Tot nu toe was het nog redelijk verhullend en 'moest het allemaal volgens de wet'. Met deze speech geeft de PVV aan, dat de wet ze geen lor interesseert en dat ze dingen willen, die volgens de wet, de Grondwet en ontelbare internationale verdragen gewoon niet kunnen.
We leven op dit moment natuurlijk ook in een iets andere tijd, de kans dat de PVV überhaupt een grote invloed gaat krijgen in dit land is vrij klein. Geen enkele partij wil met ze samenwerken dus zouden ze al minstens 76 zetels moeten halen, of een staatsgreep plegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het opmerkelijke is natuurlijk niet de analyse, maar dat De Telegraaf zich tegen fascistoide associaties keert. Die mag namelijk zelf ook graag onverdraagzaamheid en vreemdelingenhaat voeden. Is dit een trendbreuk met de laatste 70 jaar?
Opmerkelijk bericht ja, volgens mij was het de Telegraaf die zo'n 70 jaar geleden stond te juichen voor de Nazi's en NSB'ers :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:15:24 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147085028
nou is het ook conservatisme natuurlijk om aan het idee vast te houden dat iets wat 70 jaar geleden onder fout bestuur zat nu nog steeds aan te rekenen, al is het wel telkens een leuk argument
pi_147085058
Dat Machiel de Graaf een steekje los heeft is wel duidelijk ja.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147085123
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Re het volgende:
nou is het ook conservatisme natuurlijk om aan het idee vast te houden dat iets wat 70 jaar geleden onder fout bestuur zat nu nog steeds aan te rekenen, al is het wel telkens een leuk argument
De Telegaar is natuurlijk ook aartsconservatief in het behouden van foutheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:14 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147085137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat Machiel de Graaf een steekje los heeft is wel duidelijk ja.
nou niet alleen hij hoor, die hele PVV stinkt naar boerenkool
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:20:26 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147085174
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De Telegaar is natuurlijk ook aartsconservatief in het behouden van foutheid.
het is een kutkrant over het algemeen, maar dat is gewoon marktwerking, maar in dit geval gaat het niet om de boodschapper lijkt me :)
pi_147085198
Dit zeg ik al jaren. PVV moet aangepakt worden omdat ze Nederland alleen beschadigen. En dat is niet goed voor een handelsland als Nederland. Ik heb meerdere verhalen gehoord dat sommige landen gewoon geen zaken meer willen doen met Nederland.
pi_147085202
Het is toch wel grappig om te zien dat die smerige pro-PVV'ers (het schuim der aarde) alles wat hun achterlijke partijtje uitkotst proberen recht te lullen. _O-

Het is toch wel een stap voor de Telegraaf om nu eindelijk te erkennen dat de PVV niets anders dan een matige trollpartij is. Vooral omdat de krant veel PVV-gespuis trekt.

En :') Geenstijl :') is not amused. Die site wordt ook steeds meer een PVV-affiche.
pi_147085400
Dit is het lijflied van de PVV:

pi_147085456
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Re het volgende:
Het voeden van onverdraagzaamheid en vreemdelingenhaat door De Telegraaf is niet iets van 70 jaar geleden.
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:49:57 #89
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_147086143
Ja, foutje van de PVV. Ze hebben dat ook niet zo goed gebracht. Ze bedoelen eigenlijk: in die islamitsche kut-landen moet je niet aankomen om een kerk te bouwen. Je wordt ter plekke onthoofd.

Hier kan alles en daar kan niks. Wij zijn vele malen toleranter, dan die Islamietjes.

Iedereen heeft recht op zijn eigen geloof. Iedereen is gelijk. We leven in een goed land, maar als die Islamietjes morgen verhuizen naar het Midden-oosten zal ik er geen traan om laten. Volk, dat zich niet aanpast mag voor mij zo snel mogelijk vertrekken...
pi_147086241
Vrijheid van godsdienst dient dan ook in de vuilnisbak geflikkerd te worden.
pi_147086420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef hetishierstil het volgende:
Ja, foutje van de PVV. Ze hebben dat ook niet zo goed gebracht. Ze bedoelen eigenlijk: in die islamitsche kut-landen moet je niet aankomen om een kerk te bouwen. Je wordt ter plekke onthoofd.
Je bedoelt te zeggen dat je nog nooit een islamitisch land van dichtbij hebt gezien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_147086436
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de argumenten van Henk zijn weer op.
Nee, als jij mijn standpunten op een selectieve manier blijft interpreteren, heeft het weinig zin om in discussie te gaan. Je weet exact wat ik schrijf, exact.

Leg mij nou eens uit dan waarom democratie en islam wel zouden samengaan dan?
1947-2016
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:59:47 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_147086451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef hetishierstil het volgende:

Hier kan alles en daar kan niks. Wij zijn vele malen toleranter, dan die Islamietjes.

Iedereen heeft recht op zijn eigen geloof. Iedereen is gelijk. We leven in een goed land, maar als die Islamietjes morgen verhuizen naar het Midden-oosten zal ik er geen traan om laten. Volk, dat zich niet aanpast mag voor mij zo snel mogelijk vertrekken...
Lul toch niet zo. In zo goed als elk moslimland bestaan bloeiende christelijke gemeenschappen, inclusief kerken.

En zelfs als het niet zo was, so what? Blijkbaar vind jij dat minderwaardig, maar tegelijkertijd wil je dat we ons dan verlagen tot hun niveau?
pi_147086510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Zie hier het simplisme van de gemiddelde PVV fanboy: iedereen die kritisch is richting de pvv en het enigszins opneemt voor de islam, is zelf moslim.

:')
Van mij mag je kritisch zijn richting die partij. En terecht ook. Maar wat ik erger vind in deze kwestie, is het selectieve geknip van de nos om het totaal uit zijn verband te rukken. Telegraaf en sbs worden hier vaak van beticht en nos kan zich aan dat rijtje toevoegen sinds eergisteren.
1947-2016
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:51 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147086865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Van mij mag je kritisch zijn richting die partij. En terecht ook. Maar wat ik erger vind in deze kwestie, is het selectieve geknip van de nos om het totaal uit zijn verband te rukken. Telegraaf en sbs worden hier vaak van beticht en nos kan zich aan dat rijtje toevoegen sinds eergisteren.
welke stukken uit zijn relaas zouden anders selectief moeten worden gequote?
pi_147086950
Als ultieme trollpartij moet de PVV natuurlijk steeds shockerender worden in hun uitspraken, hilarisch om te zien hoe men politiek Nederland iedere keer weer op de kast weet te jagen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_147087040
Hoewel geen moskeeën vanzelfsprekend een vooruitgang is voor elk land lijkt het me wat overdreven om ze nu allemaal te sluiten. Geen nieuwe bijgeloofs-gebouwen neerzetten is wat dat betreft een veel beter plan.
Conscience do cost.
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:19:17 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147087134
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef ems. het volgende:
Hoewel geen moskeeën vanzelfsprekend een vooruitgang is voor elk land lijkt het me wat overdreven om ze nu allemaal te sluiten. Geen nieuwe bijgeloofs-gebouwen neerzetten is wat dat betreft een veel beter plan.
dat gaat voor de PVV dus blijkbaar niet ver genoeg, moslims moeten oprotten uit dit land, het liefst gesteriliseerd
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:20:58 #99
66444 Lord_Vetinari
pi_147087203
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef ems. het volgende:
Dus ook geen kerken meer. En geen synagoges. Want artikel 1 van de Grondwet. En dat van die synagoges zal Geertje heel moeilijk uitgelegd krijgen tegen zijn financierders.
pi_147087384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus ook geen kerken meer. En geen synagoges. Want artikel 1 van de Grondwet. En dat van die synagoges zal Geertje heel moeilijk uitgelegd krijgen tegen zijn financierders.
Dat zou niet zo kosher zijn _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')