abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147092139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Heb het idee dat de indianen daar eerlijker zijn dan Nederlanders met hun egoïstische graaicultuur van inpikken en meenemen.
Dat denk ik ook. Maar door toeristen in het woud achtergelaten bruikbare spullen zouden ze wel mee naar huis nemen denk ik.
pi_147093225
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ook heb ik geen verklaring voor het spijkerboekje bij de 2e kabeloversteek.
Tenzij K op een gegeven moment besloten heeft om terug te lopen en L verder is gegaan de jungle in.
Voor zover ik mij kan herinneren zijn de shorts gevonden tijdens de zoektocht na het vinden van de rugzak. Vreemd genoeg is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Dan lagen ze niet langs het pad of in het zicht.
Als je de kledingstukken van Kris telt, had ze alleen nog een T-shirt en een broekje aan, want de rest is op een of andere manier teruggevonden. In haar schoen zaten geen voetresten en geen sok, voor zover we weten. Had ze ze wel aan toen . . . Wat kan er zijn gebeurd?

Als ze de 7e april bij de 2e kabelbrug waren - misschien in de buurt maar niet bij - kunnen ze bij voorbeeld een wasbeurt in de rivier hebben gedaan. Op zich niet zo vreemd, want ze waren al een kleine week 'op pad'. Daarbij kan een ongeluk gebeurd zijn. De plek van de nachtfoto's is hiervoor belangrijk. Ook de sequentie van de nachtfoto's en de vraag hoe zwart die eigenlijk zijn is van belang.

Deze en ander vagen zijn ook meegegeven aan mrs Coriat, journaliste van La Estrella, die binnenkort weer publiceert over de zaak. Ook komt er nog weer meer onderzoek. De zaak ligt nog niet stil.
pi_147093365
Oke helemaal gepikt van ws, dank Chiatos, te interessant om niet te plaatsen.
Wie herkent de latino met L hier op de video op 1.26
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 28-11-2014 18:03:05 ]
pi_147093675
Mmmm is het een Latino? Hij 's wel lang.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147093738
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Za het volgende:

[..]

Kijkende naar hun planning voor die week, zelfs een gids te boeken voor een bezoek aan iets risicoloos als een aarbeienboerderij, dan komen ze over als meisjes die geen risico's wilden nemen.
Volgens mij kun je die aardbeienboerderij alleen met een gids bezoeken, niet op eigen gelegenheid
pi_147093800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:04 schreef Lutalo het volgende:
Mmmm is het een Latino? Hij 's wel lang.
Dat wel ja.
Ik hoop dat iemand kan vertalen wat interessant is.
pi_147094436
De strijd tussen touroperators en gidsen onderling in Boquete

May 21, 2011

Competition Heats up in Boquete, Panama

“We have had to dismiss several employees for behavior unbecoming of xxxx. Many of those fired or dismissed are now working for xxxx, or out on their own. So, make sure you book with the original xxxxx and not one of the imposters; for the best adventure, and for your own safety."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147094444
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:53 schreef Grijzemassa het volgende:

Wie herkent de latino met L hier op de video op 1.26

Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).
pi_147094463
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:31 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).
Ik dacht dat haar FB offline was?
pi_147094592
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:32 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik dacht dat haar FB offline was?
Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.
Dan zie je een screencap van Lisanne's FB met diezelfde jongen.
Geen activiteit op haar FB sinds Juli 2013, dus een oude bekende van Lisanne.
pi_147094698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Za het volgende:

[..]

Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.
Dan zie je een screencap van Lisanne's FB met diezelfde jongen.
Geen activiteit op haar FB sinds Juli 2013, dus een oude bekende van Lisanne.
Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
Geen activiteiten sinds juli zegt niets, kan met de privacy instellingen te maken hebben.

Maar goed, kan een oude bekende zijn ook. Maar ook iemand uit Bocas del toro, van voordat ze naar Boquete gingen.
pi_147094735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
SPOILER
pi_147094901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef 11en30 het volgende:
Er staat verder dat je op ieder moment om kunt keren en teruggaan of zoiets. Dat moment is zeker wanneer je de nacht hebt moeten doorbrengen op het pad. Je weet dat dat niet klopt voor 'een pleasant day hike'.

Als ik dat zou lezen, voor het eerst zo'n informatiebord ziende, zou ik denken: "Gotsie, die andere trails zullen vast smoordruk zijn. Met gescheiden loopstroken hebben, een middenberm en vangrails. Anders stond hier niet vermeld dat je op dezelfde strook terug mag."

En ik zou meteen de andere trails afzeggen, waar je dus niet mag omkeren omdat je dan een spookhiker bent. Niet alles letterlijk zo, al zou ik uiteraard doen alsof.
Maar dat daar iets belangrijks staat, namelijk dat de enige manier om thuis te komen, omkeren is, zou ik er niet uit halen. Tot het lachen me vergaat, en het idee begint te dagen, dat ze nou net dat probeerden duidelijk te maken.

Tja, Nederlanders zijn zo bot. Wat zeggen Panamezen als de supermarkt in de fik staat? "U mag de winkel op elk moment verlaten, als u ons genoeg hebt genoten van ons vuur. Daarbij mag u ook door de poortjes bij de u bekende uitgang, en u hoeft bij onbedoeld afgaan van het vergeten-af-te-rekenen signaal, niet te wachten tot onze medewerker u komt helpen bij het afrekenen." Zoiets? En als er dan ongelukken gebeuren, winkelgidsen verplicht stellen?
pi_147095141
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:44 schreef Domnivoor het volgende:

Baru is aan het voetballen met zijn vrienden.
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:04:04 #65
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147095325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:57 schreef Za het volgende:
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?
Recreatief :)
En hij is al jaren geen gids meer.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_147095350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Za het volgende:

[..]

SPOILER
Dat lijkt idd een oudere foto
pi_147095729
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Domnivoor het volgende:

Recreatief :)
En hij is al jaren geen gids meer.
Dank voor de info.
pi_147096783
Kan hij wel voetballen met z'n gezondheidsproblemen?
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:05:20 #69
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147097290
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef 11en30 het volgende:
Kan hij wel voetballen met z'n gezondheidsproblemen?
Hij zal nooit in de Liga Panameña de Fútbol meespelen. Maar hij kan echt wel een balletje trappen ;)
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_147097391
En waarom vertelt hij jou dit allemaal?
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:22:46 #71
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147097846
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef 11en30 het volgende:
En waarom vertelt hij jou dit allemaal?
Dat vertelt hij niet. Ik heb alleen de foto's gezien.
Maar we dwalen af. Laten we weer on topic gaan :)
pi_147098065
Nee nee. Waarom laat hij jou de foto's zien? En wat stond er allemaal op? :7
pi_147098994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef 11en30 het volgende:
Nee nee. Waarom laat hij jou de foto's zien? En wat stond er allemaal op? :7
Ik weet niet of ik dat allemaal wel wil weten.
pi_147101058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Geen activiteiten sinds juli zegt niets, kan met de privacy instellingen te maken hebben.

Maar goed, kan een oude bekende zijn ook. Maar ook iemand uit Bocas del toro, van voordat ze naar Boquete gingen.
Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.
pi_147101320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.
Vlgs mij heeft Lisanne haar haren korter op de foto's met de "Latino", zoals @grijzemassa zegt: oudere foto waarschijnlijk.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147101894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef gynaika het volgende:

[..]

In reactie op de post van Perico over de foto van Kris en het Tv scherm:

Ik vind dit interessant. M.n. omdat ik die foto van de voorovergebogen Kris nog steeds een hele rare foto vind. Verder las ik eerder ergens dat er in het gebied 'oude' kabels lopen van palen en banen die niet meer gebruikt worden, maar vroeger gebruikt zijn door onderzoekers/wetenschappers. Ik weet alleen niet meer waar ik dat las. Ik ga ernaar op zoek.

Zelf meende ik trouwens te zien dat je achter Kris "onderdoor" kan kijken, alsof er achter en boven Kris een soort landbrug is, en je aan de andere kant 2 figuren ziet staan, Perico, zie jij dat ook op jouw tv scherm?
pi_147103044
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Vlgs mij heeft Lisanne haar haren korter op de foto's met de "Latino", zoals @grijzemassa zegt: oudere foto waarschijnlijk.
Dat het haar korter is, kan ik niet goed zien maar het zou kunnen. Denk toch dat het een foto is van hun laatste vakantie.
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:21:48 #78
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147103102
Ik zie deze kabel rechtsboven op de foto:

Ik ben er niet 100% zeker van dat het een kabel is maar dit springt er echt uit als je op een groot scherm naar de foto kijkt.
Maar waarom zouden die kabels van belang zijn?
pi_147103603
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik vind dit interessant. M.n. omdat ik die foto van de voorovergebogen Kris nog steeds een hele rare foto vind. Verder las ik eerder ergens dat er in het gebied 'oude' kabels lopen van palen en banen die niet meer gebruikt worden, maar vroeger gebruikt zijn door onderzoekers/wetenschappers. Ik weet alleen niet meer waar ik dat las. Ik ga ernaar op zoek.

Zelf meende ik trouwens te zien dat je achter Kris "onderdoor" kan kijken, alsof er achter en boven Kris een soort landbrug is, en je aan de andere kant 2 figuren ziet staan, Perico, zie jij dat ook op jouw tv scherm?
Het blijft een zeer typische foto, ik heb hem al vaak bekeken.

Het lijkt mij goed om te proberen meerdere details eruit te halen. Laat ik graag over aan de experts.
pi_147107526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie deze kabel rechtsboven op de foto:
[ afbeelding ]
Ik ben er niet 100% zeker van dat het een kabel is maar dit springt er echt uit als je op een groot scherm naar de foto kijkt.
Maar waarom zouden die kabels van belang zijn?
misschien kan de locatie iets zeggen over of de plek waar de foto is genomen - los van al dan niet aanwezige metadata van de foto - , voor- of na de mirador ligt. En dus zo bevestigen of de fotovolgorde klopt.
pi_147107838
quote:

[..]

Poekje bedoel je de 2 figuren links van Kris?
pi_147107921
The Ngobe Indian Trail is toch hetzelfde als El Pianista Trail? Maar dan na de mirador dacht ik.
Waar is deze brug, weet iemand dat? Het is niet dezelfde brug als die eerder langsgekomen is hier
http://www.panoramio.com/photo/8487171
  zaterdag 29 november 2014 @ 00:30:57 #83
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147108219
Ik vind dit idee van Ouder1 over foto 505 wel aannemelijk:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

Volgens mij zat ze op die steen die je ziet met haar rug naar Lisanne. Lisanne riep haar (was even wezen plassen?), Kris staat op en draait zich om naar Lisanne waarbij ze haar haar uit haar gezicht strijkt. Dat zou precies kloppen met die vreemde houding.
pi_147109348
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Grijzemassa het volgende:
The Ngobe Indian Trail is toch hetzelfde als El Pianista Trail? Maar dan na de mirador dacht ik.
Waar is deze brug, weet iemand dat? Het is niet dezelfde brug als die eerder langsgekomen is hier
[ afbeelding ]
Dit kwam ik tegen.
http://translate.google.n(...)8487171p&prev=search
  zaterdag 29 november 2014 @ 01:56:19 #85
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147110379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:49 schreef matteo_111 het volgende:
Ook komt er nog weer meer onderzoek. De zaak ligt nog niet stil.
Verre van stil. Móchten er kwaadwillende derden bij zijn betrokken, gaan die nog een nerveuze tijd tegemoet.

quote:

Het interessante is, dat je deze foto 250% schermgroot kunt zoomen zonder kwaliteitsverlies op de PS3, 50% meer dan de rest. Er is heel veel aan de hand, door het vele licht dat door de begroeiing heen valt.

Rondom Kris hangt een rode gloed, anderen zien er een zich verdekt houdend silhouet in van een man. Je kunt ter linkerzijde een baseballcap zien, je kunt dit ook van de hand wijzen.

Je kunt het licht aan de andere kant van de 'tunnel' zien. En het gebergte op plekken door de bladeren. En de blauwe hemel die doorbreekt, vanaf het midden.

Die kabel ziet er dan boven zo uit:

Verder blijft het opmerkelijk, de verschillen tussen de Cyathea Albomarginata plant achter Lisanne op img_499 en dezelfde plant op de foto van Kris op de top:

Maar daar breekt de lage resolutie van de iPhone foto op. En dan wordt het hier weer tezeer onscherp opgeblazen en blijf je bezig ;) .
pi_147110661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef Perico het volgende:

[..]

Verre van stil. Móchten er kwaadwillende derden bij zijn betrokken, gaan die nog een nerveuze tijd tegemoet.

[..]

Het interessante is, dat je deze foto 250% schermgroot kunt zoomen zonder kwaliteitsverlies op de PS3, 50% meer dan de rest. Er is heel veel aan de hand, door het vele licht dat door de begroeiing heen valt.

Rondom Kris hangt een rode gloed, anderen zien er een zich verdekt houdend silhouet in van een man. Je kunt ter linkerzijde een baseballcap zien, je kunt dit ook van de hand wijzen.

Je kunt het licht aan de andere kant van de 'tunnel' zien. En het gebergte op plekken door de bladeren. En de blauwe hemel die doorbreekt, vanaf het midden.

Die kabel ziet er dan boven zo uit:
[ afbeelding ]

Verder blijft het opmerkelijk, de verschillen tussen de Cyathea Albomarginata plant achter Lisanne op img_499 en dezelfde plant op de foto van Kris op de top:

[ afbeelding ]

Maar daar breekt de lage resolutie van de iPhone foto op. En dan wordt het hier weer tezeer onscherp opgeblazen en blijf je bezig ;) .
Zal wel aan mij liggen maar op deze foto's zie ik totaal niets met al je goede bedoelingen :)
  zaterdag 29 november 2014 @ 03:08:51 #87
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147110936
Oké: Baru heeft weer op WS gepost en ik heb 2 berichten van hem ontvangen (in het Duits, dat gaat hem beter af).
Hij heeft een wandeling gemaakt in de richting van El Pianista maar op dit moment regent het te hard om de hele route te kunnen lopen. Als het weer verbetert gaat hij het opnieuw proberen.
Hij heeft met veel mensen gesproken. In Boquete gaan er allerlei verhalen, maar alleen mensen die nooit in Culebra geweest zijn denken dat de meiden vermoord zijn (volgens Baru). De tweede quebrada heet 'Guarapo'; dat wist hij ook niet. Een vriend van hem denkt dat K & L deze stroomafwaarts gevolgd hebben.
Hij heeft op dit moment geen internet thuis, alleen op zijn mobiel.
pi_147110960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij iedere keer weer opvalt over foto's en filmpjes van het gebied achter de mirador maar ook het gebied rond de rivieren, is dat ik vind dat het geen gebied is waar ik me kan voorstellen dat je daar fataal kunt verdwalen.
Tuurlijk wel voor even want dat kan ook hier in Groningen in de 6 verdiepingen van de V&D. Maar niet dagen lang.
Iedere keer zie ik open plekken, hutjes, paddocks met koeien enz enz
En iedere keer als een journalist op pad gaat uit welk land dan ook, komt ie iedere keer andere mensen tegen.

Maar dat Kris en Lisanne sowieso 11 dagen lang niemand zijn tegen gekomen is natuurlijk weer te logisch en daarom onlogisch.
pi_147110976
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef Domnivoor het volgende:
Oké: Baru heeft weer op WS gepost en ik heb 2 berichten van hem ontvangen (in het Duits, dat gaat hem beter af).
Hij heeft een wandeling gemaakt in de richting van El Pianista maar op dit moment regent het te hard om de hele route te kunnen lopen. Als het weer verbetert gaat hij het opnieuw proberen.
Hij heeft met veel mensen gesproken. In Boquete gaan er allerlei verhalen, maar alleen mensen die nooit in Culebra geweest zijn denken dat de meiden vermoord zijn (volgens Baru). De tweede quebrada heet 'Guarapo'; dat wist hij ook niet. Een vriend van hem denkt dat K & L deze stroomafwaarts gevolgd hebben.
Hij heeft op dit moment geen internet thuis, alleen op zijn mobiel.
Tijd dat die 2e quebrada wordt ingetekend.

Geruisloos had die 1e wel ingetekend (loopt langs hut 13 van Serracin).
Benieuwd waar die 2e heen loopt
pi_147111302
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 03:15 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Benieuwd waar die 2e heen loopt
Naar de rivier, volgens Baru op WS. Dit was mijn eerste scenario maar heb ik af laten vallen omdat het me haast niet te doen lijkt. Er loopt namelijk geen pad langs. Als je kunt kiezen tussen een pad of door een quebrada waden en over rotsen gaan klauteren dan volg je het pad. Maar dat is dan weer te logisch dus onlogisch. :|W
pi_147111343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:07 schreef MeloD het volgende:

Volgens mij kun je die aardbeienboerderij alleen met een gids bezoeken, niet op eigen gelegenheid
Hoe kom je aan deze info? Finca de las Princesas is nergens terug te vinden (behalve als een soort café waar je ook zonder gids terecht moet kunnen).
  zaterdag 29 november 2014 @ 04:53:27 #92
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147111366
Er is ook nog deze aardbeienfarm bij Boquete:

Roelie sprak bij Humberto Tan trouwens als derde excursie over de verborgen watervallen.
pi_147111376
Buenas noches.

Mooie TT.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 29 november 2014 @ 05:01:26 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147111378
Welkom terug Mata.
  zaterdag 29 november 2014 @ 05:04:00 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147111383
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Naar de rivier, volgens Baru op WS. Dit was mijn eerste scenario maar heb ik af laten vallen omdat het me haast niet te doen lijkt. Er loopt namelijk geen pad langs. Als je kunt kiezen tussen een pad of door een quebrada waden en over rotsen gaan klauteren dan volg je het pad. Maar dat is dan weer te logisch dus onlogisch. :|W
Kris zou misschien nog wel wat zijn gaan klauteren, ik denk Lisanne niet.
pi_147111666
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef vronie het volgende:

[..]

Poekje bedoel je de 2 figuren links van Kris?
van hier uit gezien, links ter hoogte van haar bips. Daarachter is weer lucht te zien, alsof je er 'onderdoor' kan 'naar de andere kant', en dan daar..oh, zie dat Perico het al had weergegeven hierboven..

[ Bericht 4% gewijzigd door Poekje01 op 29-11-2014 08:25:49 ]
pi_147112076
Allemaal even lezen op ws. PM, de gids die K en L nog op het Pianista pad zegt te hebben gezien (misschien, want ze lijken allemaal op elkaar) denkt dat ze vermoord zijn. http://www.websleuths.com(...)1253325#post11253325
pi_147112168
Heel opmerkelijk vind ik dat Baru, goede vriend van PM, in zijn post erboven beweert dat
- in Boquete alleen aan moord wordt gedacht door mensen die nog nooit daar het gebied in zijn geweest
- dat zijn vrienden (waaronder dus PM) denken dat K en L de 2e quebrada stroomafwaarts hebben gevolgd en bij de rivier uitkwamen.

De jongens kunnen beter stoppen met voetballen en hun verhaaltjes op elkaar gaan afstemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 29-11-2014 09:42:58 ]
pi_147113118
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 november 2014 04:59 schreef El_Matador het volgende:
Buenas noches.

Mooie TT.
Welkom terug!
Make my day!
pi_147114093
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 09:33 schreef 11en30 het volgende:
Heel opmerkelijk vind ik dat Baru, goede vriend van PM, in zijn post erboven beweert dat
- in Boquete alleen aan moord wordt gedacht door mensen die nog nooit daar het gebied in zijn geweest
- dat zijn vrienden (waaronder dus PM) denken dat K en L de 2e quebrada stroomafwaarts hebben gevolgd en bij de rivier uitkwamen.

De jongens kunnen beter stoppen met voetballen en hun verhaaltjes op elkaar gaan afstemmen.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')