Dat denk ik ook. Maar door toeristen in het woud achtergelaten bruikbare spullen zouden ze wel mee naar huis nemen denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Heb het idee dat de indianen daar eerlijker zijn dan Nederlanders met hun egoïstische graaicultuur van inpikken en meenemen.
Voor zover ik mij kan herinneren zijn de shorts gevonden tijdens de zoektocht na het vinden van de rugzak. Vreemd genoeg is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Dan lagen ze niet langs het pad of in het zicht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ook heb ik geen verklaring voor het spijkerboekje bij de 2e kabeloversteek.
Tenzij K op een gegeven moment besloten heeft om terug te lopen en L verder is gegaan de jungle in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 28-11-2014 18:03:05 ]
Volgens mij kun je die aardbeienboerderij alleen met een gids bezoeken, niet op eigen gelegenheidquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Za het volgende:
[..]
Kijkende naar hun planning voor die week, zelfs een gids te boeken voor een bezoek aan iets risicoloos als een aarbeienboerderij, dan komen ze over als meisjes die geen risico's wilden nemen.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:04 schreef Lutalo het volgende:
Mmmm is het een Latino? Hij 's wel lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:53 schreef Grijzemassa het volgende:
Wie herkent de latino met L hier op de video op 1.26
Ik dacht dat haar FB offline was?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:31 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).
Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:32 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik dacht dat haar FB offline was?
Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.
Dan zie je een screencap van Lisanne's FB met diezelfde jongen.
Geen activiteit op haar FB sinds Juli 2013, dus een oude bekende van Lisanne.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef 11en30 het volgende:
Er staat verder dat je op ieder moment om kunt keren en teruggaan of zoiets. Dat moment is zeker wanneer je de nacht hebt moeten doorbrengen op het pad. Je weet dat dat niet klopt voor 'een pleasant day hike'.
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:44 schreef Domnivoor het volgende:
Baru is aan het voetballen met zijn vrienden.
Recreatiefquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:57 schreef Za het volgende:
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Za het volgende:
[..]Dat lijkt idd een oudere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de info.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
Recreatief
En hij is al jaren geen gids meer.
Hij zal nooit in de Liga Panameña de Fútbol meespelen. Maar hij kan echt wel een balletje trappenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef 11en30 het volgende:
Kan hij wel voetballen met z'n gezondheidsproblemen?
Dat vertelt hij niet. Ik heb alleen de foto's gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef 11en30 het volgende:
En waarom vertelt hij jou dit allemaal?
Ik weet niet of ik dat allemaal wel wil weten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef 11en30 het volgende:
Nee nee. Waarom laat hij jou de foto's zien? En wat stond er allemaal op?
Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
Geen activiteiten sinds juli zegt niets, kan met de privacy instellingen te maken hebben.
Maar goed, kan een oude bekende zijn ook. Maar ook iemand uit Bocas del toro, van voordat ze naar Boquete gingen.
Vlgs mij heeft Lisanne haar haren korter op de foto's met de "Latino", zoals @grijzemassa zegt: oudere foto waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |