abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147092139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Heb het idee dat de indianen daar eerlijker zijn dan Nederlanders met hun egoïstische graaicultuur van inpikken en meenemen.
Dat denk ik ook. Maar door toeristen in het woud achtergelaten bruikbare spullen zouden ze wel mee naar huis nemen denk ik.
pi_147093225
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ook heb ik geen verklaring voor het spijkerboekje bij de 2e kabeloversteek.
Tenzij K op een gegeven moment besloten heeft om terug te lopen en L verder is gegaan de jungle in.
Voor zover ik mij kan herinneren zijn de shorts gevonden tijdens de zoektocht na het vinden van de rugzak. Vreemd genoeg is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Dan lagen ze niet langs het pad of in het zicht.
Als je de kledingstukken van Kris telt, had ze alleen nog een T-shirt en een broekje aan, want de rest is op een of andere manier teruggevonden. In haar schoen zaten geen voetresten en geen sok, voor zover we weten. Had ze ze wel aan toen . . . Wat kan er zijn gebeurd?

Als ze de 7e april bij de 2e kabelbrug waren - misschien in de buurt maar niet bij - kunnen ze bij voorbeeld een wasbeurt in de rivier hebben gedaan. Op zich niet zo vreemd, want ze waren al een kleine week 'op pad'. Daarbij kan een ongeluk gebeurd zijn. De plek van de nachtfoto's is hiervoor belangrijk. Ook de sequentie van de nachtfoto's en de vraag hoe zwart die eigenlijk zijn is van belang.

Deze en ander vagen zijn ook meegegeven aan mrs Coriat, journaliste van La Estrella, die binnenkort weer publiceert over de zaak. Ook komt er nog weer meer onderzoek. De zaak ligt nog niet stil.
pi_147093365
Oke helemaal gepikt van ws, dank Chiatos, te interessant om niet te plaatsen.
Wie herkent de latino met L hier op de video op 1.26
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 28-11-2014 18:03:05 ]
pi_147093675
Mmmm is het een Latino? Hij 's wel lang.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147093738
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Za het volgende:

[..]

Kijkende naar hun planning voor die week, zelfs een gids te boeken voor een bezoek aan iets risicoloos als een aarbeienboerderij, dan komen ze over als meisjes die geen risico's wilden nemen.
Volgens mij kun je die aardbeienboerderij alleen met een gids bezoeken, niet op eigen gelegenheid
pi_147093800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:04 schreef Lutalo het volgende:
Mmmm is het een Latino? Hij 's wel lang.
Dat wel ja.
Ik hoop dat iemand kan vertalen wat interessant is.
pi_147094436
De strijd tussen touroperators en gidsen onderling in Boquete

May 21, 2011

Competition Heats up in Boquete, Panama

“We have had to dismiss several employees for behavior unbecoming of xxxx. Many of those fired or dismissed are now working for xxxx, or out on their own. So, make sure you book with the original xxxxx and not one of the imposters; for the best adventure, and for your own safety."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147094444
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:53 schreef Grijzemassa het volgende:

Wie herkent de latino met L hier op de video op 1.26

Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).
pi_147094463
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:31 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is dezelfde "latino" als waarmee ze op haar FB staat (op 0:14 op hetzelfde filmpje).
Ik dacht dat haar FB offline was?
pi_147094592
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:32 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik dacht dat haar FB offline was?
Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.
Dan zie je een screencap van Lisanne's FB met diezelfde jongen.
Geen activiteit op haar FB sinds Juli 2013, dus een oude bekende van Lisanne.
pi_147094698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Za het volgende:

[..]

Kijk het filmpje van telemetro en ze het stil op 0:14.
Dan zie je een screencap van Lisanne's FB met diezelfde jongen.
Geen activiteit op haar FB sinds Juli 2013, dus een oude bekende van Lisanne.
Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
Geen activiteiten sinds juli zegt niets, kan met de privacy instellingen te maken hebben.

Maar goed, kan een oude bekende zijn ook. Maar ook iemand uit Bocas del toro, van voordat ze naar Boquete gingen.
pi_147094735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik herinner me dat haar FB kort na de verdwijning offline gehaald is door de familie.
SPOILER
pi_147094901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef 11en30 het volgende:
Er staat verder dat je op ieder moment om kunt keren en teruggaan of zoiets. Dat moment is zeker wanneer je de nacht hebt moeten doorbrengen op het pad. Je weet dat dat niet klopt voor 'een pleasant day hike'.

Als ik dat zou lezen, voor het eerst zo'n informatiebord ziende, zou ik denken: "Gotsie, die andere trails zullen vast smoordruk zijn. Met gescheiden loopstroken hebben, een middenberm en vangrails. Anders stond hier niet vermeld dat je op dezelfde strook terug mag."

En ik zou meteen de andere trails afzeggen, waar je dus niet mag omkeren omdat je dan een spookhiker bent. Niet alles letterlijk zo, al zou ik uiteraard doen alsof.
Maar dat daar iets belangrijks staat, namelijk dat de enige manier om thuis te komen, omkeren is, zou ik er niet uit halen. Tot het lachen me vergaat, en het idee begint te dagen, dat ze nou net dat probeerden duidelijk te maken.

Tja, Nederlanders zijn zo bot. Wat zeggen Panamezen als de supermarkt in de fik staat? "U mag de winkel op elk moment verlaten, als u ons genoeg hebt genoten van ons vuur. Daarbij mag u ook door de poortjes bij de u bekende uitgang, en u hoeft bij onbedoeld afgaan van het vergeten-af-te-rekenen signaal, niet te wachten tot onze medewerker u komt helpen bij het afrekenen." Zoiets? En als er dan ongelukken gebeuren, winkelgidsen verplicht stellen?
pi_147095141
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:44 schreef Domnivoor het volgende:

Baru is aan het voetballen met zijn vrienden.
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:04:04 #65
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147095325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:57 schreef Za het volgende:
Recreatief of een soort van competitie tussen de gidsen?
Recreatief :)
En hij is al jaren geen gids meer.
pi_147095350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Za het volgende:

[..]

SPOILER
Dat lijkt idd een oudere foto
pi_147095729
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Domnivoor het volgende:

Recreatief :)
En hij is al jaren geen gids meer.
Dank voor de info.
pi_147096783
Kan hij wel voetballen met z'n gezondheidsproblemen?
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:05:20 #69
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147097290
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef 11en30 het volgende:
Kan hij wel voetballen met z'n gezondheidsproblemen?
Hij zal nooit in de Liga Panameña de Fútbol meespelen. Maar hij kan echt wel een balletje trappen ;)
pi_147097391
En waarom vertelt hij jou dit allemaal?
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:22:46 #71
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147097846
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef 11en30 het volgende:
En waarom vertelt hij jou dit allemaal?
Dat vertelt hij niet. Ik heb alleen de foto's gezien.
Maar we dwalen af. Laten we weer on topic gaan :)
pi_147098065
Nee nee. Waarom laat hij jou de foto's zien? En wat stond er allemaal op? :7
pi_147098994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef 11en30 het volgende:
Nee nee. Waarom laat hij jou de foto's zien? En wat stond er allemaal op? :7
Ik weet niet of ik dat allemaal wel wil weten.
pi_147101058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Geen activiteiten sinds juli zegt niets, kan met de privacy instellingen te maken hebben.

Maar goed, kan een oude bekende zijn ook. Maar ook iemand uit Bocas del toro, van voordat ze naar Boquete gingen.
Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.
pi_147101320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het kan iemand uit Bocas del Toro zijn. De afbeelding van Kris met die zeester, gelijk ervoor, is ook in Bocas del Toro genomen.
Vlgs mij heeft Lisanne haar haren korter op de foto's met de "Latino", zoals @grijzemassa zegt: oudere foto waarschijnlijk.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')