abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147330091
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sinds burgers ze dwingen, via de pers of door te stemmen of te demonstreren. Hoe doen ze dat nu in America na de gebeurtenissen in Furgeson en New York?

Veel plezier om met dit soort vredesactivisten te strijden tegen het stoute Israël.

Dan bekijk ik veel liever Pro Israël demonstraties

Zelfs al weet je helemaal niets over dit conflict. Bekijk gewoon het gedrag tussen pro Palestina en pro Israël demonstranten en je weet meteen welke kant de juiste is. :+
pi_147330125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:33 schreef xodox het volgende:

[..]

Slaafje van Amerika ja. Europa en Rusland zijn het slachtoffer van deze sancties. Amerika is de lachende derde.

Tegen Israël gaan ze dat niet doen
Israel doet gewoon mee.
De wereld draait om macht en poen.

Europa en Rusland zijn niet slachtoffer maar de gewone burgers die zijn slachtoffers
pi_147330230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef xodox het volgende:

[..]

Veel plezier om met dit soort vredesactivisten te strijden tegen het stoute Israël.

Dan bekijk ik veel liever Pro Israël demonstraties

Zelfs al weet je helemaal niets over dit conflict. Bekijk gewoon het gedrag tussen pro Palestina en pro Israël demonstranten en je weet meteen welke kant de juiste is. :+
Er is geen kant te kiezen. Alleen de kant van de mensheid. Kijk dit is precies wat ik bedoel. Dit is wat wereldleiders creeren. Chaos en bevolking opjutten. En achter de schermen.. Amai je moest eens weten :(
pi_147330352
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef Szikha het volgende:

[..]

Er is geen kant te kiezen. Alleen de kant van de mensheid. Kijk dit is precies wat ik bedoel. Dit is wat wereldleiders creeren. Chaos en bevolking opjutten. En achter de schermen.. Amai je moest eens weten :(
pi_147336366

wat zijn pro-Palestina'ers toch zo vredelievend...
pi_147345183
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef Szikha het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het hooguit opmerkelijk dat het Westen (ineens) komt met het symbolisch erkennen van een staat Palestina. Dat roept vele vragen op , bij mij althans.
Sinds wanneer geven regeringsleiders om mensen?

Ik denk namelijk (in tegen stelling tot jou Kees) eerder dat hier veel meer achter zit (ook Israel) Ben geen complot denker maar dit is absoluut niet in het belang van de Arabische Palestijnen of om Israel te laten dimmen in mijn ogen. Verre van dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een lang verhaal. Maar met een paar opvallende fouten.
Het westen creëert geen Palestijnse staat, het erkent die staat, alleen. Overigens zijn er al veel niet-westerse landen voorgegaan.
Ook de stelling dat Israel onze (het westen) enige bondgenoot is in dat gebied is betwistbaar: Israel is helemaal geen bondgenoot van ons. Het enige is dat het volop van ons profiteert.
Ook je stelling dat Palestijnen voornamelijk joden en christenen waren, is domweg onjuist: het waren grotendeels moslims.
Je lijkt goed ingevoerd in de materie, dus ik snap dat soort fouten niet goed.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_147345428
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:50 schreef xodox het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach, zoals iemand een paar jaar geleden hier schreef: toch zou je denken dat de nazis een punt hadden: sinds de Tweede Wereldoorlog zijn er in Europa amper strubbelingen geweest en in voormalig Palestina des te meer.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_147345464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:43 schreef mylamboisblack het volgende:
[ afbeelding ]

wat zijn pro-Palestina'ers toch zo vredelievend...
Mwa: ik heb pro-Israel-figuren vaak genoeg hetzelfde horen roepen over Arabieren.
pi_147345527
Overigens was die figuur van die opmerking in nr 107 zelf een jood!
pi_147353938

quote:
Could an Arab Muslim Woman Become the Newest Jewish Home MK?
It may be called the “Jewish Home” party, but a distinctly non-Jewish Israeli – Anat Haskia, a Muslim Arab resident of northern Israel – hopes to join the party as a Knesset candidate. The party will be holding primaries at the beginning of January, and Haskia is petitioning members of her community to join the party in order to be eligible to vote for her.

Haskia, whose three children served in the IDF, announced her candidacy – and her signup project – on her Facebook page Thursday.

“As you know,” she wrote, “I have decided to join the Jewish Home party. In order to get on the list of candidates I need you to join. Together we will fight against the incitement emanating from the Arab community, and encourage more young Arabs to identify with the state of Israel.”

Haskia said that by sending her kids to the army and placing herself in the public spotlight as a solid supporter of Israel, despite the disapproval from many quarters of the Arab community, she had “proven herself” - and that the Israeli public should do the same.

“Jews who seek change in Arab attitudes should help me, by empowering me to fight in the Knesset against other Arab MKs” who are less fond of Israel than she is.

“Now is the time to support me,” Haskia said, adding that she would help anyone who needed assistance in signing up for party membership. “And if you are already are Jewish Home members and plan to support my candidacy I would love to hear from you,” she added.

Haskia is part of a growing number of Israeli Arabs challenging the dominance of anti-Zionist figureheads within their communities. This phenomenon is particularly true of Israeli Christians, who in recent years have increasingly been looking to strengthen their ties with the Jewish state, noting the precarious and in some cases extremely dire situation of Christian communities in surrounding countries. The Jewish state is the only country in the Middle East whose Christian population is rising

Father Gabriel Nadaf, a Greek-Orthodox priest from Nazareth, has been among the most recognizable figureheads in the movement - most notably by encouraging Christians to enlist in the IDF.

In an attempt to reclaim their ancient Aramean heritage which predates the Islamic conquest and Arabization of the Middle East and North Africa in the seventh century, many Israeli Christian "Arabs" have successfully led a push for their ethnicity to be officially recognized as "Aramean" instead of Arab. The decision by the interior ministry to recognize them as such was hailed as a victory by Nadaf and other activists in their campaign to break the monopoly of anti-Zionist Arab leaders on defining their community's relationship toward the State of Israel.

Haskia's potential candidacy also underscores some of the debate within the Jewish Home party, whose chairman Naftali Bennett recently succeeded in passing a new party constitution aimed at allowing a wider range of candidates to stand - including secular Jews, Druze and others - as long as they adhered to the party's platform and character as a religious-Zionist institution.

Critics have said the move would "dilute" the party's ideological character, but proponents say the constitution is clear in its insistence that the party maintain that character - and that widening its appeal would in fact strengthen its ability to influence, and potentially pave its way to leading the government.
http://www.israelnational(...)/188233#.VIQX_HtEjIU
  zondag 7 december 2014 @ 10:56:21 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147354386
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef Szikha het volgende:

[..]

Nee nee nee nee. Je moet een keuze maken tussen de partijen die je worden voorgelegd. Dus je moet kiezen tussen Palestijnse terroristen of de Israëlische dictatoriale overheersing.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je eigen mening vormt en niet met het spelletje mee doet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_147364039
"Luchtaanvallen Israel op Damascus"

Teletekst 127
  zondag 7 december 2014 @ 19:36:47 #113
176916 Karrs
2007-2017
pi_147368485
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee nee nee nee. Je moet een keuze maken tussen de partijen die je worden voorgelegd. Dus je moet kiezen tussen Palestijnse terroristen of de Israëlische dictatoriale overheersing.
De wát?! :D _O- :')

De Palestijnse terreurbewegingen en de Palestijnse overheid. En de bevolking. Verstandige mensen kiezen voor het tweede, niet-verstandige mensen (en zij die vatbaar zijn voor haat, op welke manier dan ook) kiezen voor het eerste. Opvallend genoeg is dit een waarheid zowel binnen, als buiten Palestina.

Voorlopig winnen de terreurbewegingen het ruimschoots van dat wat zich de Palestijnse overheid noemt.

De Israëlische regering en de Israëlische terreurbewegingen. Mh, die laatste bestaan niet. Okee, eh... de Israëlische regering en de Israëlische (Joodse) kolonisten. Die laatste... bouwen huizen. Vind ik zelf nog altijd heel wat vredelievender dan het doden van mensen en het leren van haat aan je kindertjes. Maar goed.

Tja, kies maar! Ik heb iets tegen dood en verderf uit naam van een niet-bestaand iets, dus ik kies voor Israël.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147371946
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, een lang verhaal. Maar met een paar opvallende fouten.
Het westen creëert geen Palestijnse staat, het erkent die staat, alleen. Overigens zijn er al veel niet-westerse landen voorgegaan.
Ook de stelling dat Israel onze (het westen) enige bondgenoot is in dat gebied is betwistbaar: Israel is helemaal geen bondgenoot van ons. Het enige is dat het volop van ons profiteert.
Ook je stelling dat Palestijnen voornamelijk joden en christenen waren, is domweg onjuist: het waren grotendeels moslims.
Je lijkt goed ingevoerd in de materie, dus ik snap dat soort fouten niet goed.
Je bedoeld eigenlijk dat ik een andere mening heb dan jij? Je pikt namelijk wat stellingen eruit. Noemt deze domweg onjuist of fout. Kan ik ook

Het Westen erkent symbolisch dus eigenlijk een staat die bewoners zelf niet eens erkennen. Opmerkelijk !
  maandag 8 december 2014 @ 13:20:06 #115
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  maandag 8 december 2014 @ 13:23:47 #116
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147415028
quote:
Het waren dus de joden die aan wishful thinking deden. Als er ooit eens zo'n foto komt met twee palestijntjes waarvan één met keppeltje op, is er sprankje hoop.
Racist
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:58:07 #118
176916 Karrs
2007-2017
pi_147415096
quote:
Russia demands an explanation! :o

Nou lijkt me Israël het enige land ter wereld dat " :') " zegt tegen Putin en de zijnen... dus dat kan nog leuk worden.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:33:22 #119
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147417696
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:58 schreef Karrs het volgende:

[..]

Russia demands an explanation! :o

Nou lijkt me Israël het enige land ter wereld dat " :') " zegt tegen Putin en de zijnen... dus dat kan nog leuk worden.
De Russen zijn op het moment wel de laatsten die op een geloofwaardige manier over zoiets kunnen brullen.
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 11:43:57 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147417916
heel de wereld zegt " :') " tegen putin en de zijnen

helaas komt niet iedereen er mee weg _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:18:16 #123
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147448862
Palestinian minister dies at West Bank protest, witnesses say
Ziad Abu Ein died en route to the hospital after being witnesses said he was hit by Israeli soldiers during a West Bank protest; circumstances not yet clear. (Haaretz)
  woensdag 10 december 2014 @ 12:21:32 #124
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147448990
Een nieuw dieptepunt. Net als je dacht dat Israël niet verder kon weg zinken. Ach, zolang Israël erbij betrokken is zal het wel weer goed gepraat worden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_147449207
quote:
zionistische christenen. :') :') :') :')
pi_147449453
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een nieuw dieptepunt. Net als je dacht dat Israël niet verder kon weg zinken. Ach, zolang Israël erbij betrokken is zal het wel weer goed gepraat worden.
Toch gemakkelijk, he, het je op voorhand indekken tegen tegenargumenten.

Helaas voor jou: dat werkt niet. Er is nog niet eens bekend wát er is gebeurd.

Dus: wat vind je een nieuw dieptepunt en waarom denk je dat Israël niet verder zou kunnen wegzinken?
  woensdag 10 december 2014 @ 12:42:37 #127
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147449716
Palestinian Official Dies Amid Clash With Israeli Troops
RAMALLAH, West Bank — A Palestinian Cabinet member died shortly a West Bank protest Wednesday in which witnesses said Israeli troops fired tear gas at him and dozens of Palestinians marchers. (New York Times)

KhaledAbuToameh twitterde op woensdag 10-12-2014 om 12:24:23 Palestinian Authority says it will halt security coordination with Israel after death of Ziad Abu Ein. reageer retweet
  woensdag 10 december 2014 @ 12:43:18 #128
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147449742
Texas Man Charged in Israel May Have Sought to Attack Holy Sites
JERUSALEM — An American man has been charged in an Israeli court with illegal possession of weapons after he admitted under questioning that he had considered carrying out terrorist attacks, including against Islamic holy sites, Israeli officials said Tuesday. (New York Times)
  woensdag 10 december 2014 @ 12:46:22 #129
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147449862
quote:
Nieuwe ringtone, bedankt.
pi_147450675
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:27 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

zionistische christenen. :') :') :') :')
Ik ben er één.
pi_147450762
quote:
Je weet nog niet eens wat er gebeurd is en bent hier al Israël aan het veroordelen. Getuigt niet echt van neutraliteit. Je lijkt wel de VN.
pi_147450780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

:|W
pi_147450801
quote:

[..]

Goeie! :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_147450897
quote:

[..]

Even kijken hoe ik dat op een Samsung als wekker zet.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:20:39 #136
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147450917
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

Toch gemakkelijk, he, het je op voorhand indekken tegen tegenargumenten.

Helaas voor jou: dat werkt niet. Er is nog niet eens bekend wát er is gebeurd.

Dus: wat vind je een nieuw dieptepunt en waarom denk je dat Israël niet verder zou kunnen wegzinken?
Dit heeft niets met indekken te maken. Mensen zoals jij met een gigantische plaat voor hun kop zijn niet voor reden vatbaar. Het gaat hier niet om een burger of dergelijks. Maar een minister. Denk je nu daadwerkelijk dat er sprake zou kunnen zijn van een menselijke projectiel die zich onbetamelijk geuit of gedragen heeft -waardoor de summiere mogelijkheid zou kunnen bestaan om dit goed te praten- en dit het logische gevolg ervan is. Het is ongehoord dat iemand in zo'n functie door het te doen van een leger (van een soevereiniteit) om het leven komt. Vooral je hoofd in het zand steken en verscheulen achter de uitspraken van ambtenaren die voor de Israëlische staat werken zonder dat dit ook daadwerkelijk gecontroleerd wordt op de juistheid ervan.

[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-12-2014 14:32:47 ]
pi_147450973
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef xodox het volgende:

[..]

Ik ben er één.
Ik zou al je moeite en tijd ergens anders in stoppen.
pi_147451006
quote:
12s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Even kijken hoe ik dat op een Samsung als wekker zet.
Op mijn Motorola werkt ie perfect.
pi_147451077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Op mijn Motorola werkt ie perfect.
Ik heb het niet meer :D

Maar serieus wat zijn dat voor idioten. Al opgepakt ?
pi_147451082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wtf is dit ? :X
Dat zijn de vrienden van de Europese progessievelingen aan 't werk
pi_147451107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:22 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik zou al je moeite en tijd ergens anders in stoppen.
De wereld moet rechtvaardiger
  woensdag 10 december 2014 @ 13:26:54 #142
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147451133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:15 schreef xodox het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens wat er gebeurd is en bent hier al Israël aan het veroordelen. Getuigt niet echt van neutraliteit. Je lijkt wel de VN.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een van de grootste Isrealische moraalridder verwijt iemand anders dat hij niet de neutraliteit waarborgt :'). Een grappenmaker ben je wel.
pi_147451426
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een van de grootste Isrealische moraalridder verwijt iemand anders dat hij niet de neutraliteit waarborgt :'). Een grappenmaker ben je wel.
Ik heb mijn eigen mening over het Israëlisch/Pelastijnse conflict maar dat betekent niet dat ik daarom feiten ga verdraaien
pi_147451460
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef xodox het volgende:

[..]

Ik ben er één.
Hmmm ze vinden je niet echt tof.
pi_147451500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ongelooflijk slechte satire, denk ik.
pi_147451537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmmm ze vinden je niet echt tof.
Ze reageren, op dat koppel na die zich vragen stelt, toch allemaal positief
pi_147451543
quote:
Dit is waar jij je druk om maakt? meisjes die wat plezier hebben met een provocerend liedje?
pi_147451560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef xodox het volgende:

[..]

Totdat er wordt gezegd dat ze anti moslim zijn. Dan hoeven ze de support niet meer.
pi_147451577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is waar jij je druk om maakt? meisjes die wat plezier hebben met een provocerend liedje?
Die vrouwen moeten veroordeeld worden voor antisemitisme
pi_147451598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Totdat er wordt gezegd dat ze anti moslim zijn. Dan hoeven ze de support niet meer.
Ik ben niet anti moslim. Ik steun Israël in het Israëlisch/Palestijnse conflict uit een religieus standpunt
pi_147451616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:40 schreef xodox het volgende:

[..]

Die vrouwen moeten veroordeeld worden voor antisemitisme
Nee, het is een vermakelijk liedje.
pi_147451625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef xodox het volgende:

[..]

Natuurlijk, gratis geld en steun wordt altijd verwelkomt.
pi_147451642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef xodox het volgende:

[..]

Ik ben niet anti moslim. Ik steun Israël in het Israëlisch/Palestijnse conflict uit een religieus standpunt
Ja maar in het filmpje is duidelijk dat zij anti moslim zijn. En daar zijn de ondervraagden het gelukkig niet mee eens.
pi_147451663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een opinie
pi_147451675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:43 schreef xodox het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een opinie
Jij moet minder beschouwen, zionist.
pi_147451688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nah zo vermakelijk vond ik het niet. Heb hem niet eens afgekeken :P
pi_147451700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar in het filmpje is duidelijk dat zij anti moslim zijn. En daar zijn de ondervraagden het gelukkig niet mee eens.
Nee hoor, die reporter vraagt eerst wat ze vinden van zionistische christenen en daar reageren ze vrijwel allemaal positief op. Daarna stelt hij: wat als ze Israël steunen omdat ze moslims haten? Dan reageren ze meestal dat ze dat niet moeten doen omdat ze moslims haten maar wel om de zionisten te steunen.

Dat is een mening waar ik me bij aansluit
pi_147451704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah zo vermakelijk vond ik het niet. Heb hem niet eens afgekeken :P
Ik vind het vermakelijk, en daar gaat het om.
pi_147451744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het vermakelijk, en daar gaat het om.
Het is jouw feestje vandaag.
pi_147451765
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is jouw feestje vandaag.

:')
  woensdag 10 december 2014 @ 14:00:14 #162
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147452179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef xodox het volgende:

[..]

Ik heb mijn eigen mening over het Israëlisch/Pelastijnse conflict maar dat betekent niet dat ik daarom feiten ga verdraaien
Een pure hypocriet ben je. Als je namelijk zou weten wat feiten zijn (wat ik betwijfel) dan zou je ook het verschil kunnen inzien dat mijn reactie een mening betreft. Daarnaast oordeel ik puur op de informatie dat in meerdere berichtgevingen vermeldt wordt. Dit heeft dus totaal niets met het verdraaien van feiten te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-12-2014 14:10:56 ]
  woensdag 10 december 2014 @ 14:09:35 #163
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147452477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is een spoof. Nep dus.
pi_147452521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:09 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gelukkig :P
  woensdag 10 december 2014 @ 14:16:56 #165
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147452772
Over het incident van eerder:

A Palestinian witness at the protest told Haaretz that he saw an officer from the Border Police hit Minister Ziad Abu Ein with the butt of his gun and kick him. Eyewitness reports that Abu Ein died after being hit by policeman have been disputed, including by Israeli journalists present at the scene.

Channel 10 correspondent Roy Sharon tweeted on Wednesday, "If I'm not blind, then there was no rifle-butt strike, certainly not a significant or intentional one. I was standing next to him."

According to reports in Israeli media, the army believes Abu Ein suffered a heart attack, but is continuing to investigate.

Palestinian President Mahmoud Abbas announced three days of mourning and halted all contacts and security coordination with Israel. Abu Ein will be buried Thursday, and an autopsy is being conducted. (Haaretz)
pi_147454171
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:09 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het is een mossad operatie met als doel de moslims in een slecht daglicht te stellen
pi_147454491
quote:
Heb je bewijs of ook maar enige aanwijzing dat de Israëlische regering er achter zat of zuig je wat uit je duim?
pi_147455076
Ff iets anders. Ik kwam dit tegen:

;itct=CC8QpDAYBCITCID89JLbr8ICFUN4wgodoisAT1IWamV3cyBkYW5jaW5nIGplcnVzYWxlbQ%3D%3D&client=mv-google&hl=nl&gl=NL

Dat liedje ken ik van vroeger
Da si bar em pola lalalalalalalala!! :D
Balkan in Jeruzalem???!
pi_147457131
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit heeft niets met indekken te maken. Mensen zoals jij met een gigantische plaat voor hun kop zijn niet voor reden vatbaar.
Oh, en wat is dit dan? Zijn hiermee mijn tegenargumenten niet op voorhand waardeloos, omdat ik toch een gigantische plaat voor m'n kop heb?

Argumentum Ad-Hominem heet dat. En: jezelf op voorhand indekken. :P
quote:
Het gaat hier niet om een burger of dergelijks. Maar een minister. Denk je nu daadwerkelijk dat er sprake zou kunnen zijn van een menselijke projectiel die zich onbetamelijk geuit of gedragen heeft -waardoor de summiere mogelijkheid zou kunnen bestaan om dit goed te praten- en dit het logische gevolg ervan is.
Ik denk niks, want ik weet niet wat er gebeurd is. Wat die minister zei, riep, deed. Niet eens waar hij was en wat er aan de hand was. Ik weet ook niet wat die soldaten deden en waarom ze schoten/wierpen/wat-er-ook-is-gebeurd.

En het leuke is: dat weet niemand. Behalve jij, zeg je zelf. Je weet al precies wat er is gebeurd en iedereen die wat anders denkt... ;)
quote:
Het is ongehoord dat iemand in zo'n functie door het te doen van een leger (van een soevereiniteit) om het leven komt. Vooral je hoofd in het zand steken en verscheulen achter de uitspraken van ambtenaren die voor de Israëlische staat werken zonder dat dit ook daadwerkelijk gecontroleerd wordt op de juistheid ervan.
En na twee Ad-Hominems komt ook nog een staaltje projectie. Jij bent degene die aannames doet, kameraad... ik niet.

Geef trouwens eens antwoord op mijn vragen?
  woensdag 10 december 2014 @ 16:55:59 #170
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147457719
quote:
'Europa volgt Nederland in erkenning Palestina'

De verschillende Europese landen die hebben aangegeven tot erkenning van de Palestijnse staat over te gaan, volgen het voorbeeld van Nederland. Expliciet aangeven dat Nederland voor erkenning van Palestina is, is daarom ook niet nodig.

Dat zegt minister Bert Koenders (Buitenlandse Zaken) woensdag tijdens een debat in de Tweede Kamer.

Koenders heeft kennis genomen van de ontwikkelingen in andere Europese landen als Zweden en Ierland die zijn overgegaan tot erkenning, maar ziet dat de initiatieven van bijvoorbeeld Groot-Brittannië, Frankrijk, Spanje en België eigenlijk hetzelfde standpunt behelzen als de Nederlandse visie.

"Andere landen volgen Nederland juist", zegt Koenders in reactie op de oproep van ex-PvdA Kamerlid Tunahan Kuzu om de Palestijnse staat zo snel mogelijk te erkennen. Het kabinet streeft namelijk naar een tweestaten-oplossing en erkenning van de Palestijnse staat is daar onderdeel van, aldus de minister. "Nederland wil de Palestijnse staat erkennen."

Europese poging
Maar erkenning is op dit moment niet aan de orde. Koenders vind dat de nieuwe EU-buitenlandchef Federica Mogherini de kans moet worden gegeven het vredesproces nieuw leven in te blazen.

Wat de PvdA betreft is erkenning op dit moment wel degelijk een optie. Kamerlid Michiel Servaes ziet dat de vredesonderhandelingen al jaren in een impasse verkeren. Die onderhandelingen zijn volgens de PvdA’er een gesprek tussen ongelijke partijen.

Servaes heeft begrip voor het standpunt van Koenders om Mogherini de tijd en ruimte te bieden om de onderhandelingen te hervatten, maar wil wel weten wat het plan precies is. Hij wil weten wanneer dat plan er ligt en wat de concrete doelen dan zijn.

In de Kamer is er geen meerderheid voor een erkenning van de Palestijnse staat op korte termijn. Volgens coalitiepartner VVD is dat simpelweg niet mogelijk omdat er nog teveel onduidelijkheid bestaat over de grenzen van de staat, de (gevluchte) inwoners en het ontbreken van een legitiem erkend bestuur.

Door: NU.nl/Avinash Bhikhie
Say what?
  woensdag 10 december 2014 @ 17:54:25 #171
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_147459182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:55 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Waarom zou het herkennen van Palestina in de weg staan van het vredeproces?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_147459234
Omdat Israel dat niet zo cool vindt.
  woensdag 10 december 2014 @ 18:01:42 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147459354
quote:
15s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:10 schreef waxxx het volgende:

[..]

Heb je bewijs of ook maar enige aanwijzing dat de Israëlische regering er achter zat of zuig je wat uit je duim?
Logisch nadenken heb je nooit ontwikkeld? Staat overal vermeldt dat er een aanvaring was tussen de minister van Palestina en het Israëlische leger. Wat rest is de toedracht. Dat zijn dood direct of indirect door deze aanvaring veroorzaakt is is een gegeven.
pi_147459510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Logisch nadenken heb je nooit ontwikkeld?
Jij komt er wel, met zulke discussietechnieken! ^O^
Wat een spitsvondfhed, wat een charme _O_

Maar waarom zou je je eigenlijk nog druk maken om wat wij zeggen? We zijn duidelijk inferieur aan jouw overweldigende persoonlijkheid. Wij zijn je aandacht helemaal niet waard. Meester. _O_
  woensdag 10 december 2014 @ 18:09:58 #175
414204 WoordenShuffelaar
pi_147459523
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef jamesdeen het volgende:
Omdat Israel dat niet zo cool vindt.
Ik neem aan dat het doel van het vredeproces juist een Twee-staten oplossing is waarbij dus ook Palestina erkend wordt. Als Israël bij voorbaat dat al niet wilt, wat is het nut van het houden van het vredeproces dan?
pi_147459723
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het doel van het vredeproces juist een Twee-staten oplossing is waarbij dus ook Palestina erkend wordt.
Het doel van een vredesproces is vrede, de tweestatenoplossing is een manier om dat te bereiken.
quote:
Als Israël bij voorbaat dat al niet wilt, wat is het nut van het houden van het vredeproces dan?
Israël wil niet dat Hamas een rol speelt in de tweestatenoplossing, een Palestijnse staat op zich hebben ze niet zoveel op tegen.
pi_147459790
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Logisch nadenken heb je nooit ontwikkeld? Staat overal vermeldt dat er een aanvaring was tussen de minister van Palestina en het Israëlische leger. Wat rest is de toedracht. Dat zijn dood direct of indirect door deze aanvaring veroorzaakt is is een gegeven.
:|W Hoe is het een nieuw dieptepunt van Israël als het geen opdracht van de Israëlische regering zou zijn?

Als een Nederlandse militair in bijvoorbeeld Afghanistan een kindje doelbewust zou neerschieten, is dat dan ook een nieuw dieptepunt van Nederland?
pi_147459826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Waarom zou het herkennen van Palestina in de weg staan van het vredeproces?
Als je Palestina erkent erken je Hamas omdat die momenteel een regime vormt met Fatah.
Je gaat de IS toch ook niet erkennen?
pi_147459938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Het doel van een vredesproces is vrede, de tweestatenoplossing is een manier om dat te bereiken.
De terugtrekking uit Gaza ging ook voor vrede zorgen. We mogen ons geen twee keer aan dezelfde steen stoten.
  woensdag 10 december 2014 @ 18:31:06 #180
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147459947
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef Karrs het volgende:

[..]

Oh, en wat is dit dan? Zijn hiermee mijn tegenargumenten niet op voorhand waardeloos, omdat ik toch een gigantische plaat voor m'n kop heb?

Argumentum Ad-Hominem heet dat. En: jezelf op voorhand indekken. :P

[..]

Ik denk niks, want ik weet niet wat er gebeurd is. Wat die minister zei, riep, deed. Niet eens waar hij was en wat er aan de hand was. Ik weet ook niet wat die soldaten deden en waarom ze schoten/wierpen/wat-er-ook-is-gebeurd.

En het leuke is: dat weet niemand. Behalve jij, zeg je zelf. Je weet al precies wat er is gebeurd en iedereen die wat anders denkt... ;)

[..]

En na twee Ad-Hominems komt ook nog een staaltje projectie. Jij bent degene die aannames doet, kameraad... ik niet.

Geef trouwens eens antwoord op mijn vragen?
Knul, hippe Latijnse termen raadplegen om je lege omhulsel -wat klaarblijkelijk je argumentatie is- kracht bij te zetten heeft jammerlijk genoeg gefaald. Ten eerste zou ik je willen adviseren om de definitie "indekken" eens op te zoeken. Je slaat namelijk de plank volledig mis. ik dek me namelijk niet in, zoiets noem je een monoloog. Ten tweede zou ik je willen adviseren om het woord "projectie" te bestuderen. Je toont hiermee een brevet van onvermogen aan. Ten derde zijn er wel degelijk bevindingen en feiten naar buiten gekomen. Dat jij niets weet maar vervolgens wel alles wat met Israël te maken heeft verdedigt. Laat toch maar weer eens je gekleurde bril zien.
pi_147459989
quote:
Israël wil niet dat Hamas een rol speelt in de tweestatenoplossing, een Palestijnse staat op zich hebben ze niet zoveel op tegen.
Een Palestijnse staat in het hart van Israël zal elke gelovige Jood en Christen pijn doen
  woensdag 10 december 2014 @ 18:35:36 #182
414204 WoordenShuffelaar
pi_147460094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:25 schreef waxxx het volgende:

[..]

Als je Palestina erkent erken je Hamas omdat die momenteel een regime vormt met Fatah.
Je gaat de IS toch ook niet erkennen?
Nee je herkent dan de Palestijnse staat. Hamas is niet de officiële leider. Er kan pas een officiële leider komen als Palestina als staat herkend wordt en ze de kans krijgen om een regeringstelsel te richten.
pi_147460176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Nee je herkent dan de Palestijnse staat. Hamas is niet de officiële leider. Er kan pas een officiële leider komen als Palestina als staat herkend wordt en ze de kans krijgen om een regeringstelsel te richten.
135 landen erkennen 'Palestina', de regering ze daarmee erkennen is die van Abbas.
  woensdag 10 december 2014 @ 18:39:36 #184
414204 WoordenShuffelaar
pi_147460211
quote:

[..]

[..]

We kunnen nu denk ik wel concluderen dat er maar maar 1 oplossing is voor vrede, en dat is de Twee-staten oplossing. Of je moet genocide op palestijnen ook als een oplossing zijn. Ik geloof niet dat de palestijnen een andere oplossing dan de Twee-staten oplossing accepteren. En terecht ook. Israël wil gewoon zijn machtspositie niet kwijtraken want dan kunnen ze niet zomaar illegale nederzettingen bouwen of onschuldige mensen vermoorden.
pi_147460235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Knul
Wat ben je overtuigend _O_
quote:
hippe Latijnse termen raadplegen om je lege omhulsel -wat klaarblijkelijk je argumentatie is- kracht bij te zetten heeft jammerlijk genoeg gefaald.
Neem mijn leven ;( Ik heb gefaald in uw aangezicht :'(
quote:
Ten eerste zou ik je willen adviseren om de definitie "indekken" eens op te zoeken. Je slaat namelijk de plank volledig mis.
Ik voel me nu al verlicht! Dat inzicht, die analyse... Leid mij! LEID MIJ!
quote:
ik dek me namelijk niet in
Oh.

Maar meester...

... moet ik datzelfde voorbeeld dan maar nóg een keer aandragen? ;(
pi_147460498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef xodox het volgende:

[..]

Een Palestijnse staat in het hart van Israël zal elke gelovige Jood en Christen pijn doen
Daarom moeten we dus niet naar religieuzen luisteren in deze kwesties.
pi_147460760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef xodox het volgende:

[..]

Wa's dat weer nou voor kolder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_147460824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wa's dat weer nou voor kolder.
EN dit, het is ook nog eens stierenstront.
pi_147461084
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

We kunnen nu denk ik wel concluderen dat er maar maar 1 oplossing is voor vrede, en dat is de Twee-staten oplossing. Of je moet genocide op palestijnen ook als een oplossing zijn. Ik geloof niet dat de palestijnen een andere oplossing dan de Twee-staten oplossing accepteren. En terecht ook. Israël wil gewoon zijn machtspositie niet kwijtraken want dan kunnen ze niet zomaar illegale nederzettingen bouwen of onschuldige mensen vermoorden.
:')

Israël wil gewoon zijn 'machtspositie' niet kwijtraken omdat ze die net hebben sinds 1948. En daar ook het volste recht op hebben.

Er zijn meerdere oplossingen voor vrede. Inclusief de tweestaten-oplossing. Maar dan moet de Palestijnse/islamitische jodenhaat eerst verdwijnen. Anders gebeurt het niet.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:14:54 #190
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147461230
EU, UN call for 'independent' probe into PA minister's death
Netanyahu tells PA Israel will investigate the death of Ziad Abu Ein at West Bank protest; UN chief: Both sides must avoid escalation.
The EU called on Wednesday for "an immediate, independent investigation" into the death of Palestinian Authority minister Ziad Abu Ein earlier in the day at a West Bank protest. EU foreign policy chief Federica Mogherini said in a statement that "reports of excessive use of force by Israeli Security Forces are extremely worrying." (Haaretz)
  woensdag 10 december 2014 @ 19:15:45 #191
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147461253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:43 schreef Nibb-it het volgende:
Texas Man Charged in Israel May Have Sought to Attack Holy Sites
JERUSALEM — An American man has been charged in an Israeli court with illegal possession of weapons after he admitted under questioning that he had considered carrying out terrorist attacks, including against Islamic holy sites, Israeli officials said Tuesday. (New York Times)
American arrested in Israel denies plotting attack on Muslim holy sites
Adam Everett Livvix may have 'psychological issues' that need to be assessed, his lawyer says. (Haaretz)
pi_147461465
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

We kunnen nu denk ik wel concluderen dat er maar maar 1 oplossing is voor vrede, en dat is de Twee-staten oplossing. Of je moet genocide op palestijnen ook als een oplossing zijn.
We kunnen zoveel. Vraag: waarom noem jij het genocide? Het is geen genocide.
En waarom erkent men de genocide op de suryoye (Assyriers) niet dan ??? Erken jij die wel? En ben jij ook zo gedreven voor deze volk? Ze zijn nog altijd slachtoffer. Anno 2014. Ze worden massaal afgeslacht. En leven in diaspora. Hun cultuur , taal en alles is afgepakt.

Maar goed, zij die niet klagen ontvangen geen medelijden.

Long live all Suryoye!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147461527
....
pi_147461894
quote:
Polls shows strong Palestinian support for attacks, rocket fire

Survey finds 80% of Palestinians support recent spate of lone-wolf attacks; another survey finds 60% support rocket fire at Israel.

An overwhelming majority of Palestinians support a recent spate of attacks on Israelis amid heightened tensions over the most sensitive holy site in Jerusalem, according to an opinion poll released Tuesday.

The poll also found that more than half of Palestinians support a new uprising against Israel, and that the Hamas militant group would win presidential elections if they were held today.

Palestinian pollster Khalil Shikaki said the results reflected Palestinian anger over Israeli statements about the Jerusalem holy site, which is revered by Jews and Muslims, as well as a loss of hope following the collapse of US-brokered peace talks and Israel's recent war with Hamas in the Gaza Strip.

"There is an environment in which violence is becoming a dominant issue," said Shikaki. "This seems to be one of the most important driving forces."

There has been a spate of attacks in Jerusalem over the past month and a half, at a time of rising tensions over the contested holy site, revered by Muslims as Noble Sanctuary and by Jews as the Temple Mount.

Right-wing MKs have become more vocal in recent months about demands that Jews be allowed to pray at the Muslim-run site, which is home to the Al Aqsa Mosque and iconic Dome of the Rock.

Many Palestinians fear this is a pretext for a gradual Jewish takeover - a claim Israel denies.

The poll found 86 percent of respondents believe the shrine is in grave danger from Israel. It said 80 percent supported individual attacks by Palestinians who have stabbed Israelis or rammed cars into crowded train stations.

The Palestinian Center for Policy and Survey Research interviewed 1,270 people in the West Bank and Gaza last week. The poll had an error margin of 3 percentage points.

Rocket fire

A different poll by the Palestinian Center for Public Opinion, also released Tuesday, asked about the aftermath of Operation Protective Edge.

A little over half of Palestinians (53.2 percent) said they believed the Palestinian Resistance won its two recent armed conflicts with Israel, and 27.3 percent said they didn't think Hamas came out on top.

When asked if the Gaza Palestinian factions achieved their goals during Protective Edge, only 34.8 percent said it did to a high degree, while 41.5 percent said the goals were achieved to a moderate degree. Meanwhile, 13.9 percent said goals were reached to a low degree and only 3.6 percent said no objectives were achieved.

The Palestinians were also asked about the means of resistance, with 59.6 percent supporting rocket fire at Israel, only 5.1 percent oppose it and 21.3 percent were unsure.

Only 10.9 percent of respondents agreed with the statement "Firing rockets is a bad idea because it escalates the conflict with Israel and exposes Palestinians to danger," while 57.9 percent agreed with "firing rockets is a good idea because this might be the only weapon against the Israelis that would make the Israelis feel what we are suffering from them," and 22.9 percent did not agree with either.

The Palestinians on Monday officially became observers at the summit meeting of the 122 countries that are members of the ICC, a move they say is a step toward joining the world's permanent war crimes tribunal.

Palestinian President Mahmoud Abbas has threatened to seek membership in the ICC in order to press charges against Israel for alleged war crimes.

The poll found that the great majority of Palestinians support going to the International Criminals Court at the Hague to file charges against Israeli politicians and military leaders, with 83.3 percent of respondents in favor of the move, and only 6.3 percent opposing it.

A random sample of 1012 respondents of Palestinians aged 18 and above was polled their homes, face-to-face, in 170 election sites, 126 in the West Bank and 44 in the Gaza Strip. 49.4 percent of respondents were women, and 50.6 percent were men. The margin of error was ±3.08 percent.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4601684,00.html
80% van de 'Palestijnen' steunt het vermoorden van joden, alleen al daarom is een tweestatenoplossing een fantasie.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:07:50 #196
414204 WoordenShuffelaar
pi_147463072
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef Szikha het volgende:

[..]

We kunnen zoveel. Vraag: waarom noem jij het genocide? Het is geen genocide.

Wat noem ik genocide? Wat ik daarmee bedoel is dat je van het conflict af bent als je alle Palestijnen vermoord. Is dat geen genocide?
quote:
En waarom erkent men de genocide op de suryoye (Assyriers) niet dan ??? Erken jij die wel? En ben jij ook zo gedreven voor deze volk? Ze zijn nog altijd slachtoffer. Anno 2014. Ze worden massaal afgeslacht. En leven in diaspora. Hun cultuur , taal en alles is afgepakt.

Maar goed, zij die niet klagen ontvangen geen medelijden.

Long live all Suryoye!
SPOILER
Om eerlijk te zijn weet ik niet zoveel over suryoye. Ik heb daar nooit over gehoord. Maar als je daarmee de Armeense Genocide door Ottomaanse rijk bedoelt, dan herken ik dat wel. Het is heel ernstig wat met de Armeense christenen toen gebeurt is. En ook wat er nu met de koerden gebeurt in Irak vind ik erg.
pi_147465844
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat noem ik genocide? Wat ik daarmee bedoel is dat je van het conflict af bent als je alle Palestijnen vermoord. Is dat geen genocide?

[..]

Om eerlijk te zijn weet ik niet zoveel over suryoye. Ik heb daar nooit over gehoord. Maar als je daarmee de Armeense Genocide door Ottomaanse rijk bedoelt, dan herken ik dat wel. Het is heel ernstig wat met de Armeense christenen toen gebeurt is. En ook wat er nu met de koerden gebeurt in Irak vind ik erg.
Nee ik bedoel de Aramese genocide die is er ook nog gepleegd. Maar wordt door niemand erkend.
En ze worden nu op de dag van vandaag afgeslacht. Maar gewoon koppen in het zand steken.

Ja het heeft niets met deze topic te maken. Maar ik vind het te ver gaan om de Arabische Palestijnse vluchtelingen destijds ( zo'n 500.000) een genocide te noemen. Zij waren vluchteling omdat ZIJ een oorlog begonnen. Dat is wel een klein nuance.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:23:02 #198
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147469048
Fatah official: Israel, Hamas in direct talks
In an interview on Egyptian television Nov. 29, Palestinian President Mahmoud Abbas had a surprise: Israel and Hamas, he related, were engaged in direct contact. When asked for additional details about this astounding revelation, Abbas would only say that the parties were talking directly with each other, and have even reached certain understandings. (Al-Monitor - Israel Pulse)
pi_147469785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:16 schreef Nibb-it het volgende:
Over het incident van eerder:

Channel 10 correspondent Roy Sharon tweeted on Wednesday, "If I'm not blind, then there was no rifle-butt strike, certainly not a significant or intentional one. I was standing next to him."

Ik vermoed dat hij één van de vijhonderdachtenveertig camera's tegen zijn hoofd heeft gekregen.
Racist
  donderdag 11 december 2014 @ 10:51:38 #200
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147477502
Israelis, Palestinians differ on autopsy results of Palestinian minister
Palestinian official says medical examination shows Ziad Abu Ein died from being struck and inhaling tear gas; Israeli source: He died from a heart attack.

(...)

Palestinian Civil Affairs Minister Hussein al-Sheikh told Voice of Palestine radio that the examination of the body shows Abu Ein had died from being struck and inhaling tear gas. He accused Israel of responsibility for the minister's death.

Israeli sources said the autopsy suggested the primary cause of death was a heart attack caused by stress, apparently a result of Abu Ein's neck being grasped by an Israeli policeman, an event which was captured in video taken during the demonstration. The source added that Abu Ein's heart was in poor medical condition and thus at high risk due to prior health issues, including severe Atherosclerosis and tissue scarring.

The autopsy was carried out late on Wednesday. The Palestinian Authority agreed to allow an Israeli pathologist take part in the autopsy; additional pathologists from Jordan were also present.

The diagnosis of a heart attack caused by stress was agreed upon by the Israeli and Jordanian pathologists, due to the finding of light bleeding that occured in Abu Ein's neck muscles and beneath his aorta prior to his death - a result common to stress. Bleeding in the gum, the tongue and the jaw area were also found, but could have been caused by resuscitation efforts. (Haaretz)

[ Bericht 9% gewijzigd door Nibb-it op 11-12-2014 11:03:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')