quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds burgers ze dwingen, via de pers of door te stemmen of te demonstreren. Hoe doen ze dat nu in America na de gebeurtenissen in Furgeson en New York?
Israel doet gewoon mee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:33 schreef xodox het volgende:
[..]
Slaafje van Amerika ja. Europa en Rusland zijn het slachtoffer van deze sancties. Amerika is de lachende derde.
Tegen Israël gaan ze dat niet doen
Er is geen kant te kiezen. Alleen de kant van de mensheid. Kijk dit is precies wat ik bedoel. Dit is wat wereldleiders creeren. Chaos en bevolking opjutten. En achter de schermen.. Amai je moest eens wetenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef xodox het volgende:
[..]
Veel plezier om met dit soort vredesactivisten te strijden tegen het stoute Israël.
Dan bekijk ik veel liever Pro Israël demonstraties
Zelfs al weet je helemaal niets over dit conflict. Bekijk gewoon het gedrag tussen pro Palestina en pro Israël demonstranten en je weet meteen welke kant de juiste is.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef Szikha het volgende:
[..]
Er is geen kant te kiezen. Alleen de kant van de mensheid. Kijk dit is precies wat ik bedoel. Dit is wat wereldleiders creeren. Chaos en bevolking opjutten. En achter de schermen.. Amai je moest eens weten
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef Szikha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het hooguit opmerkelijk dat het Westen (ineens) komt met het symbolisch erkennen van een staat Palestina. Dat roept vele vragen op , bij mij althans.
Sinds wanneer geven regeringsleiders om mensen?
Ik denk namelijk (in tegen stelling tot jou Kees) eerder dat hier veel meer achter zit (ook Israel) Ben geen complot denker maar dit is absoluut niet in het belang van de Arabische Palestijnen of om Israel te laten dimmen in mijn ogen. Verre van dat.Ja, een lang verhaal. Maar met een paar opvallende fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het westen creëert geen Palestijnse staat, het erkent die staat, alleen. Overigens zijn er al veel niet-westerse landen voorgegaan.
Ook de stelling dat Israel onze (het westen) enige bondgenoot is in dat gebied is betwistbaar: Israel is helemaal geen bondgenoot van ons. Het enige is dat het volop van ons profiteert.
Ook je stelling dat Palestijnen voornamelijk joden en christenen waren, is domweg onjuist: het waren grotendeels moslims.
Je lijkt goed ingevoerd in de materie, dus ik snap dat soort fouten niet goed.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Ach, zoals iemand een paar jaar geleden hier schreef: toch zou je denken dat de nazis een punt hadden: sinds de Tweede Wereldoorlog zijn er in Europa amper strubbelingen geweest en in voormalig Palestina des te meer.quote:
Mwa: ik heb pro-Israel-figuren vaak genoeg hetzelfde horen roepen over Arabieren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:43 schreef mylamboisblack het volgende:
[ afbeelding ]
wat zijn pro-Palestina'ers toch zo vredelievend...
quote:Could an Arab Muslim Woman Become the Newest Jewish Home MK?
It may be called the “Jewish Home” party, but a distinctly non-Jewish Israeli – Anat Haskia, a Muslim Arab resident of northern Israel – hopes to join the party as a Knesset candidate. The party will be holding primaries at the beginning of January, and Haskia is petitioning members of her community to join the party in order to be eligible to vote for her.
Haskia, whose three children served in the IDF, announced her candidacy – and her signup project – on her Facebook page Thursday.
“As you know,” she wrote, “I have decided to join the Jewish Home party. In order to get on the list of candidates I need you to join. Together we will fight against the incitement emanating from the Arab community, and encourage more young Arabs to identify with the state of Israel.”
Haskia said that by sending her kids to the army and placing herself in the public spotlight as a solid supporter of Israel, despite the disapproval from many quarters of the Arab community, she had “proven herself” - and that the Israeli public should do the same.
“Jews who seek change in Arab attitudes should help me, by empowering me to fight in the Knesset against other Arab MKs” who are less fond of Israel than she is.
“Now is the time to support me,” Haskia said, adding that she would help anyone who needed assistance in signing up for party membership. “And if you are already are Jewish Home members and plan to support my candidacy I would love to hear from you,” she added.
Haskia is part of a growing number of Israeli Arabs challenging the dominance of anti-Zionist figureheads within their communities. This phenomenon is particularly true of Israeli Christians, who in recent years have increasingly been looking to strengthen their ties with the Jewish state, noting the precarious and in some cases extremely dire situation of Christian communities in surrounding countries. The Jewish state is the only country in the Middle East whose Christian population is rising
Father Gabriel Nadaf, a Greek-Orthodox priest from Nazareth, has been among the most recognizable figureheads in the movement - most notably by encouraging Christians to enlist in the IDF.
In an attempt to reclaim their ancient Aramean heritage which predates the Islamic conquest and Arabization of the Middle East and North Africa in the seventh century, many Israeli Christian "Arabs" have successfully led a push for their ethnicity to be officially recognized as "Aramean" instead of Arab. The decision by the interior ministry to recognize them as such was hailed as a victory by Nadaf and other activists in their campaign to break the monopoly of anti-Zionist Arab leaders on defining their community's relationship toward the State of Israel.
Haskia's potential candidacy also underscores some of the debate within the Jewish Home party, whose chairman Naftali Bennett recently succeeded in passing a new party constitution aimed at allowing a wider range of candidates to stand - including secular Jews, Druze and others - as long as they adhered to the party's platform and character as a religious-Zionist institution.
Critics have said the move would "dilute" the party's ideological character, but proponents say the constitution is clear in its insistence that the party maintain that character - and that widening its appeal would in fact strengthen its ability to influence, and potentially pave its way to leading the government.
http://www.israelnational(...)/188233#.VIQX_HtEjIU
Nee nee nee nee. Je moet een keuze maken tussen de partijen die je worden voorgelegd. Dus je moet kiezen tussen Palestijnse terroristen of de Israëlische dictatoriale overheersing.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:44 schreef Szikha het volgende:
[..]
Er is geen kant te kiezen. Alleen de kant van de mensheid. Kijk dit is precies wat ik bedoel. Dit is wat wereldleiders creeren. Chaos en bevolking opjutten. En achter de schermen.. Amai je moest eens weten
De wát?!quote:Op zondag 7 december 2014 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee nee nee nee. Je moet een keuze maken tussen de partijen die je worden voorgelegd. Dus je moet kiezen tussen Palestijnse terroristen of de Israëlische dictatoriale overheersing.
Je bedoeld eigenlijk dat ik een andere mening heb dan jij? Je pikt namelijk wat stellingen eruit. Noemt deze domweg onjuist of fout. Kan ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, een lang verhaal. Maar met een paar opvallende fouten.
Het westen creëert geen Palestijnse staat, het erkent die staat, alleen. Overigens zijn er al veel niet-westerse landen voorgegaan.
Ook de stelling dat Israel onze (het westen) enige bondgenoot is in dat gebied is betwistbaar: Israel is helemaal geen bondgenoot van ons. Het enige is dat het volop van ons profiteert.
Ook je stelling dat Palestijnen voornamelijk joden en christenen waren, is domweg onjuist: het waren grotendeels moslims.
Je lijkt goed ingevoerd in de materie, dus ik snap dat soort fouten niet goed.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.630584quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef Szikha het volgende:
"Luchtaanvallen Israel op Damascus"
Teletekst 127
Het waren dus de joden die aan wishful thinking deden. Als er ooit eens zo'n foto komt met twee palestijntjes waarvan één met keppeltje op, is er sprankje hoop.quote:Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)stina-israel-is-nep/
Russia demands an explanation!quote:
De Russen zijn op het moment wel de laatsten die op een geloofwaardige manier over zoiets kunnen brullen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Russia demands an explanation!
Nou lijkt me Israël het enige land ter wereld dat "" zegt tegen Putin en de zijnen... dus dat kan nog leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |