OK, dan hoor ik daar niet bij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:07 schreef xodox het volgende:
[..]
Ons is wat mij betreft iedereen met een hart voor de staat Isral
Dat "afknijpen" is pas gebeurd toen de Gazanen er een terroristenstaat van gemaakt hebben. Ga aub geen leugens verspreiden, dat is gewoon misdadig
Als ik de cijfers zie, heb je die gehaald van http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldreligiequote:Op zaterdag 13 december 2014 19:08 schreef xodox het volgende:
[..]
Er zijn 2,1 miljard christenen in de wereld en 1,5 miljard moslims. Waar haal jij de cijfers 2 of 3 miljoen van? Lol.
Er is een nieuw verbond gesloten h.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:28 schreef xodox het volgende:
[..]
Joodse Bijbel is ook de Christelijke Bijbel h (oude testament)
Ja, ik ook wel. Niet de meest beschaafde, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ik kan er wel een aantal op noemen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Szikha het volgende:
[..]
Als je iemand haat, haat je iets in hem wat deel is van jezelf. Wat geen deel van onszelf is, verontrust ons niet.
Ah, dan is het dus een schurkenstaat die zich onttrekt aan fatsoensnormen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:55 schreef jamesdeen het volgende:
israel is gewoon baas
einde discussie
slotje
jodenfan gespot.quote:Op zondag 14 december 2014 00:55 schreef jamesdeen het volgende:
israel is gewoon baas
einde discussie
slotje
Mwa, dat betwijfel ik.quote:
Met nadruk voor 'terroriseren' gekozen he?quote:Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Triggie komt dit topic ook weer eens terroriseren hoor.
Oh, ik vond het wel leuk om hem weer eens te zien.quote:Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Triggie komt dit topic ook weer eens terroriseren hoor.
Hij ook hoor, durft alleen z'n liefde voor mij niet publiekelijk te verkondigen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel leuk om hem weer eens te zien.
De gustibus disputandum esse, blijkt maar weer.
Niet echt. Ik lees wat er in de Nederlandse kranten staat.quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef jamesdeen het volgende:
Volg je Israelische politiek een beetje, Kees?
quote:Op zondag 14 december 2014 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij ook hoor, durft alleen z'n liefde voor mij niet publiekelijk te verkondigen.
Ik hoop dat je dat niet verwacht van een Canadees tijdschrift, een fotografe of de kinderen..quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jaja. Als de betrokkenen dat serieus meenden, zouden ze wel beter werk doen. Niet alleen een fraai plaatje schieten. Maar ook meer werk maken van gezamenlijke scholen en tv-programma's.
Welke normen precies? De normen die jij zelf verzint?quote:Op zondag 14 december 2014 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus een schurkenstaat die zich onttrekt aan fatsoensnormen.
Onder mensen onderling hebben we daarvoor een rechtsstaat ingericht, met correctiemogelijkheden. Wie de normen schendt, krijgt straf (als hij gepakt wordt).
Onder staten hebben we dat niet. Dus net als Noord-Korea, Noord-Soedan, Syri, Rusland, Marokko, China en dergelijke schurkenstaten kan Israel zijn gang gaan.
Gefeliciteerd met je status van schurkenstaat.
Het wordt echt eens tijd dat die partij geminimaliseerd wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef tfors het volgende:
gaat goed met de vredesplannen: http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0JS0LO20141214
"This illusion called Israel will be removed. It will be removed at the hands of the Qassam Brigades," said Khalil al-Hayya, a top Hamas leader, referring to the movement's armed wing.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het wordt echt eens tijd dat die partij geminimaliseerd wordt.
Dat kan toch niet aan de macht zijn. Een stel barbaren die zulke haat verspreiden.
Ik kan je dergelijke initiatieven niet tonen, noch van joodse, noch van Palestijnse kant.quote:Op zondag 14 december 2014 10:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet verwacht van een Canadees tijdschrift, een fotografe of de kinderen..
Er zijn al meerdere instanties in Isral die tracht(t)en met gemengde scholen de kloof te dichten en met kleine zaadjes begrip voor elkaar te planten.
Galil Jewish–Arab School
Hand in hand
Toegegeven, het stuit bij sommigen op weerstand, maar de intentie is er van Isralische zijde. Toon mij eens zo'n instantie aan de Palestijnse kant.
Nee hoor: de normen van de VN. Bijvoorbeeld over oorlogsrecht, illegaal inpikken van land en non-proliferatie.quote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef waxxx het volgende:
[..]
Welke normen precies? De normen die jij zelf verzint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |