Met nadruk voor 'terroriseren' gekozen he?quote:Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Triggie komt dit topic ook weer eens terroriseren hoor.
Oh, ik vond het wel leuk om hem weer eens te zien.quote:Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Triggie komt dit topic ook weer eens terroriseren hoor.
Hij ook hoor, durft alleen z'n liefde voor mij niet publiekelijk te verkondigen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel leuk om hem weer eens te zien.
De gustibus disputandum esse, blijkt maar weer.
Niet echt. Ik lees wat er in de Nederlandse kranten staat.quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef jamesdeen het volgende:
Volg je Israelische politiek een beetje, Kees?
quote:Op zondag 14 december 2014 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij ook hoor, durft alleen z'n liefde voor mij niet publiekelijk te verkondigen.
Ik hoop dat je dat niet verwacht van een Canadees tijdschrift, een fotografe of de kinderen..quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jaja. Als de betrokkenen dat serieus meenden, zouden ze wel beter werk doen. Niet alleen een fraai plaatje schieten. Maar ook meer werk maken van gezamenlijke scholen en tv-programma's.
Welke normen precies? De normen die jij zelf verzint?quote:Op zondag 14 december 2014 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus een schurkenstaat die zich onttrekt aan fatsoensnormen.
Onder mensen onderling hebben we daarvoor een rechtsstaat ingericht, met correctiemogelijkheden. Wie de normen schendt, krijgt straf (als hij gepakt wordt).
Onder staten hebben we dat niet. Dus net als Noord-Korea, Noord-Soedan, Syri๋, Rusland, Marokko, China en dergelijke schurkenstaten kan Israel zijn gang gaan.
Gefeliciteerd met je status van schurkenstaat.
Het wordt echt eens tijd dat die partij geminimaliseerd wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef tfors het volgende:
gaat goed met de vredesplannen: http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0JS0LO20141214
"This illusion called Israel will be removed. It will be removed at the hands of the Qassam Brigades," said Khalil al-Hayya, a top Hamas leader, referring to the movement's armed wing.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het wordt echt eens tijd dat die partij geminimaliseerd wordt.
Dat kan toch niet aan de macht zijn. Een stel barbaren die zulke haat verspreiden.
Ik kan je dergelijke initiatieven niet tonen, noch van joodse, noch van Palestijnse kant.quote:Op zondag 14 december 2014 10:25 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet verwacht van een Canadees tijdschrift, een fotografe of de kinderen..
Er zijn al meerdere instanties in Isra๋l die tracht(t)en met gemengde scholen de kloof te dichten en met kleine zaadjes begrip voor elkaar te planten.
Galil Jewish–Arab School
Hand in hand
Toegegeven, het stuit bij sommigen op weerstand, maar de intentie is er van Isra๋lische zijde. Toon mij eens zo'n instantie aan de Palestijnse kant.
Nee hoor: de normen van de VN. Bijvoorbeeld over oorlogsrecht, illegaal inpikken van land en non-proliferatie.quote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef waxxx het volgende:
[..]
Welke normen precies? De normen die jij zelf verzint?
Ik geef niks om voetbal en vertrouw volksliederen niet. De meeste zijn ook errug zaai.quote:Op zondag 14 december 2014 12:48 schreef xodox het volgende:
Er is meer in Isra๋l te doen dat over dit saaie conflict te praten hoor. Even dit topic wat meer laten ontspannen, ik stel u voor aan de 3 mooiste clubs van Isra๋l !
Maccabi Haifa (op 0:54 mooi beeld)
https://www.facebook.com/(...)92048&type=2&theater
Beitar Jeruzalem (volkslied)
https://www.facebook.com/(...)86079&type=2&theater
Maccabi Tel Aviv
Onjuist.quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik geef niks om voetbal en vertrouw volksliederen niet. De meeste zijn ook errug zaai.
Ik heb Genesis van Crumb er nog maar weer eens bij gepakt. Zowel Ismael als Ezau zijn eerstgeborenen, maar worden door menselijke leugens en bedrog (van Sara en Rebekka, de valse krengen) van hun recht ontdaan. Door goddelijke tussenkomst komen ze toch nog een beetje goed terecht
Ze brengen het land in iedergeval naar de Filistijnen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef tfors het volgende:
gaat goed met de vredesplannen: http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0JS0LO20141214
"This illusion called Israel will be removed. It will be removed at the hands of the Qassam Brigades," said Khalil al-Hayya, a top Hamas leader, referring to the movement's armed wing.
Als de vernietiging van Israel het enige doel blijft van Hamas zal er inderdaad nooit vrede zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:44 schreef Deadre het volgende:
[..]
Vrede zal er nooit komen, kerel wanneer ontwaak je nou eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |