Verrek, van die "w/" maakte hij een emoticon maar het betekende in die tekst "with".(het voorprogramma)quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verrek, van die "w/" maakte hij een emoticon maar het betekende in die tekst "with".(het voorprogramma)
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Pavement het volgende:
Maarruuhhhh met alle respect, ik hoop dat je die gitaar kan verslijten. Alleen wat een kut muziek is dat zeg
Als eckte punkerdt was dat en green day back in the days natuurlijk not donequote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.
Joh, in 1994 brachten ze dus Smash uit, daar is die tour waarschijnlijk voor geweest toen. 11 miljoen records verkocht, da's niet zo slecht hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.
Ik wil niet zeggen dat ik een echte punkert was maar ik luisterde wel al naar die muziek voordat al die skateboarders het genre omarmden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als eckte punkerdt was dat en green day back in the days natuurlijk not done
80-85 bad religionquote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een echte punkert was maar ik luisterde wel al naar die muziek voordat al die skateboarders het genre omarmden.
Dus van die 11 miljoen die dat album kochten zullen er toch wel iets van 10.000 miljonair zijn geworden. Kan ik mijn vakantie al boeken?quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, in 1994 brachten ze dus Smash uit, daar is die tour waarschijnlijk voor geweest toen. 11 miljoen records verkocht, da's niet zo slecht hoor.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Jian het volgende:
@Pezu, maare, geloof jij in toeval, Mark King, Staring at the Sun.... Hah, kijk dan![]()
aah man, kan er niet echt op lachen, ik zag zo iemand dood vallen, die dat deed, met zo'n hekje boven een trapgatquote:
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je de Jackpot hebt. Heb je al verkering?quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus van die 11 miljoen die dat album kochten zullen er toch wel iets van 10.000 miljonair zijn geworden. Kan ik mijn vakantie al boeken?
ouch das kut ja, maar deze dame heeft t overleefd denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah man, kan er niet echt op lachen, ik zag zo iemand dood vallen, die dat deed, met zo'n hekje boven een trapgat
Ik heb mijn concertschriftje voor me. De overgang voor mij naar een ander soort muziek begon begin 1992. 11-02-92 Ging ik naar Red Hot Chilli Peppers (met Rollins Band in het voorprogramma). 18-04-92 Bad Religion in Paradiso.quote:
jups, zo met de nek op de onderste traptrede, in 1 klap doodquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ouch das kut ja, maar deze dame heeft t overleefd denk ik.
Wat ik niet snap is dat ze die stangen verkopen, zoals je eerder zei pure wiskunde/natuurkunde dat dit fout gaat
Bij mij begon het met smashing pumpkins, ramones en the doors, ik wist nooit wat ik was een hippie of een punkerdt dit was wel in 1998 zo geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn concertschriftje voor me. De overgang voor mij naar een ander soort muziek begon begin 1992. 11-02-92 Ging ik naar Red Hot Chilli Peppers (met Rollins Band in het voorprogramma). 18-04-92 Bad Religion in Paradiso.
Ik mot geen golddiggers. Alleen vrouwen die vallen op mijn karakter. (inkoppertjequote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je de Jackpot hebt. Heb je al verkering?
Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bij mij begon het met smashing pumpkins, ramones en the doors, ik wist nooit wat ik was een hippie of een punkerdt dit was wel in 1998 zo geloof ik.
ik ook op metropolis in jurken !quote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.
Je kut heeft geen haarquote:
quote:
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook op metropolis in jurken !
ik was toen heeeeeel klein zat op de basisschool
die gaat ff op hard ! tering goed nummerquote:
hee hoo let's go!quote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gaat ff op hard ! tering goed nummer
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom meequote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?
Zit toch geen gevoel in?quote:
Ik ging er ook elk jaar heen. Woonde op 600 meter afstand.quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom mee
had in me broek gepist dat weet ik ook nog
wel man, juist gevoelquote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Joezi het volgende:
Pumpkins hebben soul
[..]
Zit toch geen gevoel in?
het droge is dat ze echt recht naar beneden tieftquote:
maakt toch geen kut uit, energie weet jequote:
Hou meer van riffers en melodyquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
maakt toch geen kut uit, energie weet je
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer komt Jon Stewart weer terug?
quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.
quote:
Beter, jouw versie.quote:
Dit is er wel een dat je zegt.. niet te veel ruzie mee maken, dan kon je het nog wel eens flink oplopenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 17:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dit is er wel een dat je zegt.. niet te veel ruzie mee maken, dan kon je het nog wel eens flink oplopen
Hè bah zeg, zo ongeschoren over straat.quote:
Met zn paptietjesquote:Op maandag 24 november 2014 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah zeg, zo ongeschoren over straat.
Ziet er okay uit, maar ik verwacht niks van deze, anders weet ik zeker dat ik het kut vind.quote:
Theezakjes.quote:
ja dat heb ik ook hoor maar ik wou hem toch even delenquote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ziet er okay uit, maar ik verwacht niks van deze, anders weet ik zeker dat ik het kut vind.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
ahwoooooooooooooooooooooooo!
sorry Laysa
Ik geloof dat ik de enige benquote:
Ahhh van mij mag je best janken hoorquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige benEn uitgejankt nu.
Hoe aardig van je.quote:Op maandag 24 november 2014 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahhh van mij mag je best janken hoor
Dag Lies.quote:
Mag deze in het Smoelenboek?quote:
En haat in de straat!quote:
En haat in de straat.....quote:
cameronquote:
Niet om bang voor te zijnquote:
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Laysa het volgende:
Danny de munk...Ook al zo oud inmiddels
Honden wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk isquote:Op maandag 24 november 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.
mensen ookquote:
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk is
Hij blijft een guitig smoelwerk houdenquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny de Munk is kabouterquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny woont toch in Purmerend?quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat potten wel flikkeren, maar flikkers niet potten?quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
Waarom is potten wel geaccepteerd en flikkers niet?
Ik had daar al geantwoordquote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
omdat flikker ook een scheldwoord voor viezerd is?quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
Ik ben ook niet zo heel groot, dus dat is geen probleem.quote:
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?quote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Danny woont toch in Purmerend?
ach ja als hwt vertrouwd ruiktquote:
geboren i n Amsterdamquote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?
Ja he, dat dacht ik ook, maar dat is niet zo heul erg.quote:
Dansen bij Jansen,dat was een slechte tent.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?
Alles om Lot "de pot" af et zeikenquote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik vond het ineens zo gek. Er wordt gigantisch gelachen om 'vieze potten', juichsmileys en alles. Maar vieze flikkers zou echt niet kunnen.
In principe zal je er niks van voelenquote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, dat dacht ik ook, maar dat is niet zo heul erg.
kom op, een beetje vent tilt je op en zegt bonsoir, strekt zijn snor in de krul loopt de trap op en begint spontaan voor je te zingen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot, dus dat is geen probleem.
Soort van knakworstjequote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
In principe zal je er niks van voelen
Hihihi! Maak ik straks Eem TT met Ies en Pies. Lekker afzeiken.quote:
Ik denk alleen niet dat hij erbij moet pratenquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
In principe zal je er niks van voelen
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brakquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had zijn Lp![]()
Maar ik was 9 of 10 ofzo, toen mocht dat
Gewoon druk bezig houdenquote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat hij erbij moet praten
quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brak
Maakt mij niet uit ,ging vroeger altiijd naar de IT en ROXY.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik vond het ineens zo gek. Er wordt gigantisch gelachen om 'vieze potten', juichsmileys en alles. Maar vieze flikkers zou echt niet kunnen.
Nee, ik wil een vieze flikkers-TT.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihihi! Maak ik straks Eem TT met Ies en Pies. Lekker afzeiken.
Lekker relevant wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit ,ging vroeger altiijd naar de IT en ROXY.
volgens mij ligt die nog bij mijn moeder.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brak
Is Danny echt zo'n shortie? Maar misschien is hij wel heel sterk, een snor heeft hij trouwens ook niet, dus weinig om in de krul te trekkenquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom op, een beetje vent tilt je op en zegt bonsoir, strekt zijn snor in de krul loopt de trap op en begint spontaan voor je te zingen.
Jij moet dan Danny op tillen
Hij ruikt wel sterkquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Danny echt zo'n shortie? Maar misschien is hij wel heel sterk, een snor heeft hij trouwens ook niet, dus weinig om in de krul te trekken
Nou, het zou mij anders niets verbazenquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij ligt die nog bij mijn moeder.
De lp niet jouw broer hoor
Laat maar ,je snapt mn punt weer niet,.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij ligt die nog bij mijn moeder.
De lp niet jouw broer hoor
Doen! Maar verheug je niet teveel opquote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihihi! Maak ik straks Eem TT met Ies en Pies. Lekker afzeiken.
Godverdomme, alweer niet!quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat maar ,je snapt mn punt weer niet,.
Tis maar een kikkerquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat maar ,je snapt mn punt weer niet,.
Toch maar een keer onder haar bed kijken danquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, het zou mij anders niets verbazen
Niets beledigends naar jouw moeder hoor, maar mijn broer kan overal zijn
Een vieze flikker is nog geen gore nikker!quote:
Had hij een lp? Ik dacht dat hij alleen "Krijg toch allemaal de kolere" zong.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had zijn Lp![]()
Maar ik was 9 of 10 ofzo, toen mocht dat
Marc is een flikker en een kontenlikker.quote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vieze flikker is nog geen gore nikker!
Gio is een vieze flikker, maar Lot is dikker!
Een vieze flikker is een smerige kontenlikker!
En toch schat ik haar hoog in.quote:
Ook nog ene nr dat begon met: Ik zag je in de disco, een hele toffe chickquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had hij een lp? Ik dacht dat hij alleen "Krijg toch allemaal de kolere" zong.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_de_Munkquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had hij een lp? Ik dacht dat hij alleen "Krijg toch allemaal de kolere" zong.
'Wat een stomme TT. Ik vindt dit egt niet kunnen.'quote:
Dan moet je straks een wedstrijdje topic kapen met Cc doen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik wil een vieze flikkers-TT.
Het is dus besmettelijkquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Cas?quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef Copycat het volgende:
Danny was ooit te gast bij Koken met Cas. Was een aardige gozer.
Vrouw met een beetje kontquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 21:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vrouw met een beetje kont
liefst kaal en rond
lik ik ook,
en ik ben geen flikker
Wel vind ik een mars
Viezer dan een snikker
Zo yeah yeah
Kip sate op een fucking houte prikker
Cas was.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook nog ene nr dat begon met: Ik zag je in de disco, een hele toffe chick
Ik had het gewoon allemaal verdrongenquote:Op maandag 24 november 2014 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_de_Munk
Ja heus
Beterschap!quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen hoest ik mezelf al drie nachten wakker en slaap ik slecht. Vandaag codeïnetabletten van de dokter gekregen. Hopelijk slaap ik vannacht als een Doornroosje.
O die.Ik ben Fan van Ron Blaauw.quote:
Uiterscht lieve man, heb hem oooooit eens in het echt gezienquote:
Heel aimabel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef Pavement het volgende:
Uiterscht lieve man, heb hem oooooit eens in het echt gezien
Ga anders ff scharenquote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Maar ik was echt heel serieus en nu weet ik nog niet of ik me aanstel!
Cc, flikkers is toch het mannelijke equivalent voor potten? Of is potten 'zachter'?
sterktequote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen hoest ik mezelf al drie nachten wakker en slaap ik slecht. Vandaag codeïnetabletten van de dokter gekregen. Hopelijk slaap ik vannacht als een Doornroosje.
Hoesten is kut, maar die codeïne werkt bij mij meestal wel goed en als het kan je hoofdeind een stukje ophogen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Sorry schat,maar het zijn beide scheldwoorden.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Cc, flikkers is toch het mannelijke equivalent voor potten? Of is potten 'zachter'?
Over het algemeen ( en naar mijn inziens belachelijk) wordt iemand pot noemen als humorvol, normaal en geaccepteerd gezien.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
anders stuur ik je wel een strip pammenquote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen zijn sowieso zachter, maar die COS is een pool van verknipte users.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Euhm, zover was ik ook al...quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry schat,maar het zijn beide scheldwoorden.
Weet je, voor jouw bind ik die 40cm wel ff tussen mn benen naar mn bibs en scharen we ff the night awayquote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet altijd scharen van jou. Met wie nou weer?
Potten is wat zachter, maar dat is imo vooral de vrouwelijke (...) connotatie. Je hebt volgens mij sowieso meer scheldwoorden voor homo's dan voor lesbiennes. Het is vooral een zwaktebod, vind ik. Een makkelijk zwaktebod.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
40 cm, ga alsjeblieft weg.quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet je, voor jouw bind ik die 40cm wel ff tussen mn benen naar mn bibs en scharen we ff the night away
En ik een flesje sleep juicequote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
anders stuur ik je wel een strip pammen
Wat is nu je punt dan?quote:
Ja, wat is het nou.quote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten der wel niet vermoorden he?
Da's samen 6.quote:
Een slaapdrankje op basis van kruiden, werkt echt geweldig. In zware tijden gun ik mezelf heel af en toe een lepeltje.quote:
Je meent het niet!quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Laysa het volgende:
en geen dropjes eten Cc. Dat veroorzaakt slijm en dus nog meer hoest
Doe maar nietquote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten der wel niet vermoorden he?
quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al verschillende keren gevraagd?
Niet te harden daar. Wat een stel retards tesaam.quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso zachter, maar die COS is een pool van verknipte users.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Valt toch best mee, anderhalf uur.
3 UUR en 3 kwatierquote:
Waar moeten die mensen naartoe als Utopia stopt? Dat is best wel een probleem voor de maatschappij.quote:Op maandag 24 november 2014 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet te harden daar. Wat een stel retards tesaam.
quote:
Dan kom je er welquote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef isax het volgende:
[..]
nah ik ben niet echt een wereldwonder. ik ben al fucking trots dat ik de tafel van 3 ken
Allemaal naar Opaatje!quote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Waar moeten die mensen naartoe als Utopia stopt? Dat is best wel een probleem voor de maatschappij.
Ach, je had de hele coupé voor jezelf. Best relaxt.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
Okay mensen, laat die tunes maar zitten.
Isax.quote:
ik stond niet stil, trein ging keer perfectquote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, je had de hele coupé voor jezelf. Best relaxt.![]()
Het kutte, als je stil staat, is alleen dat je nooit weet hoe lang het nog gaat duren. Maakt onrustig.
Ik was net aan het inzingen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
Okay mensen, laat die tunes maar zitten.
Word!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
Voor iemand die nooit iemand pest wordt ik best veel gepest hier.
Wat voor verzameling?quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef isax het volgende:
ik stond niet stil, trein ging keer perfect![]()
dat was mijn reis naar huis
vanmiddag naar een ouwe lulle stadje geweest in duitsland en weer een aanwinst voor mijn verzameling gevondenen brood
quote:
Wat verzamel je?quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik stond niet stil, trein ging keer perfect![]()
dat was mijn reis naar huis
vanmiddag naar een ouwe lulle stadje geweest in duitsland en weer een aanwinst voor mijn verzameling gevondenen brood
Heb je ook die CHinese thee?quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een slaapdrankje op basis van kruiden, werkt echt geweldig. In zware tijden gun ik mezelf heel af en toe een lepeltje.
http://www.care4sleep.com/nl/producten/4/sleep-juice.html
Ja vertel?quote:
Ik weetquote:
Of die KLM huisjes.quote:
ik verzamel ertzgebergte kunstquote:
Nope, ik ben vrij zeker dat het die molentjes zijn.quote:
jaquote:Op maandag 24 november 2014 22:21 schreef Copycat het volgende:
En na Kerstmis ruim je al die prullaria weer op?
Ron Bransteders toren van Pisa TV-show spel !!!quote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef isax het volgende:
euj deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
dat is mijn grootste
The Honeymoon Quiz. In zo'n lepel boven de tomatensoep. Dat was beter dan wat er nu op tv is.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ron Bransteders toren van Pisa TV-show spel !!!
Sie passen nog net in je schuur bedoel je ?quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel heel wat anders dan mijn olifantjesverzameling van 20 jaar geleden
je hebt ook echt super veel met mijnwerkertjes maar daar deden ze dat altijd naast het mijnen gebeuren. en nu doen ze dat alleen nog maarquote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht iets anders uit een Ertzgebirge... Meer iets met stenen en metalen of zo..
Zeg maar jij tegen mijquote:Op maandag 24 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Sie passen nog net in je schuur bedoel je ?
Simpele humor iddquote:Op maandag 24 november 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
The Honeymoon Quiz. In zo'n lepel boven de tomatensoep. Dat was beter dan wat er nu op tv is.
Ik verzamelde stickers, ik had er op een gegeven moment wel 13.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel heel wat anders dan mijn olifantjesverzameling van 20 jaar geleden
Dat is dan flink uit de klauwen gelopenquote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik verzamelde stickers, ik had er op een gegeven moment wel 13.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik las snikkels......quote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef isax het volgende:
euj deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
dat is mijn grootste
verzamel je dan ook diarree? dan vang ik wel wat op voor je.quote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
Ik verzamel anus afdrukken (vrouwelijke)
Nee, wel gedaan maar begon te schimmelen op mn dressoirquote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
verzamel je dan ook diarree? dan vang ik wel wat op voor je.
4 heb ik er die draaien. maar ik heb ze niet altijd aanstaan. ik heb geen elektrische maar met kaarsen dus dat zou vet duur zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
5
[..]En dat draait allemaal?
[ afbeelding ]
misschien kan je die shit sealen?quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, wel gedaan maar begon te schimmelen op mn dressoir
quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
5
[..]En dat draait allemaal?
[ afbeelding ]
Zou kunnen maar de marktwaarde daalt enorm dan, niet lucratief meer danquote:
even geen grapje. er is een kunstenaar die zijn eigen stront inblikt en verkoopt.quote:Op maandag 24 november 2014 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de marktwaarde daalt enorm dan, niet lucratief meer dan
Deze man is mijn senseiquote:Op maandag 24 november 2014 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
even geen grapje. er is een kunstenaar die zijn eigen stront inblikt en verkoopt.
Gedroogde drollen erin beetje witte spetterkak erop et voila bds is the christmas bebequote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een kleine nep kerstboom die heel het jaar in me kamer staat
dat dan weer nietquote:Op maandag 24 november 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gedroogde drollen erin beetje witte spetterkak erop et voila bds is the christmas bebe
Wat is er nep aan?quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een kleine nep kerstboom die heel het jaar in me kamer staat
Nix miss mee.quote:Op maandag 24 november 2014 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zon plastic ding met lichtjes
ik heb er een die tikt en verkleurt als een regenboogjequote:Op maandag 24 november 2014 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zon plastic ding met lichtjes
Van een tropisch tafereel ....quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
er staat ook nog zon glazen bol met een sneeuwpop op mijn buro
die dingen blijven kekkequote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geil....quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |