Wat is nu je punt dan?quote:
Ja, wat is het nou.quote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten der wel niet vermoorden he?
Da's samen 6.quote:
Een slaapdrankje op basis van kruiden, werkt echt geweldig. In zware tijden gun ik mezelf heel af en toe een lepeltje.quote:
Je meent het niet!quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Laysa het volgende:
en geen dropjes eten Cc. Dat veroorzaakt slijm en dus nog meer hoest
Doe maar nietquote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten der wel niet vermoorden he?
quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al verschillende keren gevraagd?
Niet te harden daar. Wat een stel retards tesaam.quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso zachter, maar die COS is een pool van verknipte users.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Valt toch best mee, anderhalf uur.
3 UUR en 3 kwatierquote:
Waar moeten die mensen naartoe als Utopia stopt? Dat is best wel een probleem voor de maatschappij.quote:Op maandag 24 november 2014 22:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet te harden daar. Wat een stel retards tesaam.
quote:
Dan kom je er welquote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef isax het volgende:
[..]
nah ik ben niet echt een wereldwonder. ik ben al fucking trots dat ik de tafel van 3 ken
Allemaal naar Opaatje!quote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Waar moeten die mensen naartoe als Utopia stopt? Dat is best wel een probleem voor de maatschappij.
Ach, je had de hele coupé voor jezelf. Best relaxt.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
Okay mensen, laat die tunes maar zitten.
Isax.quote:
ik stond niet stil, trein ging keer perfectquote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, je had de hele coupé voor jezelf. Best relaxt.![]()
Het kutte, als je stil staat, is alleen dat je nooit weet hoe lang het nog gaat duren. Maakt onrustig.
Ik was net aan het inzingen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
Okay mensen, laat die tunes maar zitten.
Word!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
Voor iemand die nooit iemand pest wordt ik best veel gepest hier.
Wat voor verzameling?quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef isax het volgende:
ik stond niet stil, trein ging keer perfect![]()
dat was mijn reis naar huis
vanmiddag naar een ouwe lulle stadje geweest in duitsland en weer een aanwinst voor mijn verzameling gevondenen brood
quote:
Wat verzamel je?quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik stond niet stil, trein ging keer perfect![]()
dat was mijn reis naar huis
vanmiddag naar een ouwe lulle stadje geweest in duitsland en weer een aanwinst voor mijn verzameling gevondenen brood
Heb je ook die CHinese thee?quote:Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een slaapdrankje op basis van kruiden, werkt echt geweldig. In zware tijden gun ik mezelf heel af en toe een lepeltje.
http://www.care4sleep.com/nl/producten/4/sleep-juice.html
Ja vertel?quote:
Ik weetquote:
Of die KLM huisjes.quote:
ik verzamel ertzgebergte kunstquote:
Nope, ik ben vrij zeker dat het die molentjes zijn.quote:
jaquote:Op maandag 24 november 2014 22:21 schreef Copycat het volgende:
En na Kerstmis ruim je al die prullaria weer op?
Ron Bransteders toren van Pisa TV-show spel !!!quote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef isax het volgende:
euj deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
dat is mijn grootste
The Honeymoon Quiz. In zo'n lepel boven de tomatensoep. Dat was beter dan wat er nu op tv is.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ron Bransteders toren van Pisa TV-show spel !!!
Sie passen nog net in je schuur bedoel je ?quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel heel wat anders dan mijn olifantjesverzameling van 20 jaar geleden
je hebt ook echt super veel met mijnwerkertjes maar daar deden ze dat altijd naast het mijnen gebeuren. en nu doen ze dat alleen nog maarquote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht iets anders uit een Ertzgebirge... Meer iets met stenen en metalen of zo..
Zeg maar jij tegen mijquote:Op maandag 24 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Sie passen nog net in je schuur bedoel je ?
Simpele humor iddquote:Op maandag 24 november 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
The Honeymoon Quiz. In zo'n lepel boven de tomatensoep. Dat was beter dan wat er nu op tv is.
Ik verzamelde stickers, ik had er op een gegeven moment wel 13.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel heel wat anders dan mijn olifantjesverzameling van 20 jaar geleden
Dat is dan flink uit de klauwen gelopenquote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik verzamelde stickers, ik had er op een gegeven moment wel 13.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik las snikkels......quote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:22 schreef isax het volgende:
euj deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
dat is mijn grootste
verzamel je dan ook diarree? dan vang ik wel wat op voor je.quote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
Ik verzamel anus afdrukken (vrouwelijke)
Nee, wel gedaan maar begon te schimmelen op mn dressoirquote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
verzamel je dan ook diarree? dan vang ik wel wat op voor je.
4 heb ik er die draaien. maar ik heb ze niet altijd aanstaan. ik heb geen elektrische maar met kaarsen dus dat zou vet duur zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
5
[..]En dat draait allemaal?
[ afbeelding ]
misschien kan je die shit sealen?quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, wel gedaan maar begon te schimmelen op mn dressoir
quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
5
[..]En dat draait allemaal?
[ afbeelding ]
Zou kunnen maar de marktwaarde daalt enorm dan, niet lucratief meer danquote:
even geen grapje. er is een kunstenaar die zijn eigen stront inblikt en verkoopt.quote:Op maandag 24 november 2014 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de marktwaarde daalt enorm dan, niet lucratief meer dan
Deze man is mijn senseiquote:Op maandag 24 november 2014 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
even geen grapje. er is een kunstenaar die zijn eigen stront inblikt en verkoopt.
Gedroogde drollen erin beetje witte spetterkak erop et voila bds is the christmas bebequote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een kleine nep kerstboom die heel het jaar in me kamer staat
dat dan weer nietquote:Op maandag 24 november 2014 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gedroogde drollen erin beetje witte spetterkak erop et voila bds is the christmas bebe
Wat is er nep aan?quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een kleine nep kerstboom die heel het jaar in me kamer staat
Nix miss mee.quote:Op maandag 24 november 2014 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zon plastic ding met lichtjes
ik heb er een die tikt en verkleurt als een regenboogjequote:Op maandag 24 november 2014 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zon plastic ding met lichtjes
Van een tropisch tafereel ....quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
er staat ook nog zon glazen bol met een sneeuwpop op mijn buro
die dingen blijven kekkequote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geil....quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |