quote:Op maandag 24 november 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook nog ene nr dat begon met: Ik zag je in de disco, een hele toffe chick
Ik had het gewoon allemaal verdrongenquote:Op maandag 24 november 2014 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_de_Munk
Ja heus
Beterschap!quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen hoest ik mezelf al drie nachten wakker en slaap ik slecht. Vandaag codeïnetabletten van de dokter gekregen. Hopelijk slaap ik vannacht als een Doornroosje.
O die.Ik ben Fan van Ron Blaauw.quote:
Uiterscht lieve man, heb hem oooooit eens in het echt gezienquote:
Heel aimabel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef Pavement het volgende:
Uiterscht lieve man, heb hem oooooit eens in het echt gezien
Ga anders ff scharenquote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Maar ik was echt heel serieus en nu weet ik nog niet of ik me aanstel!
Cc, flikkers is toch het mannelijke equivalent voor potten? Of is potten 'zachter'?
sterktequote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen hoest ik mezelf al drie nachten wakker en slaap ik slecht. Vandaag codeïnetabletten van de dokter gekregen. Hopelijk slaap ik vannacht als een Doornroosje.
Hoesten is kut, maar die codeïne werkt bij mij meestal wel goed en als het kan je hoofdeind een stukje ophogen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Sorry schat,maar het zijn beide scheldwoorden.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Cc, flikkers is toch het mannelijke equivalent voor potten? Of is potten 'zachter'?
Over het algemeen ( en naar mijn inziens belachelijk) wordt iemand pot noemen als humorvol, normaal en geaccepteerd gezien.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
anders stuur ik je wel een strip pammenquote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen zijn sowieso zachter, maar die COS is een pool van verknipte users.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
Euhm, zover was ik ook al...quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry schat,maar het zijn beide scheldwoorden.
Weet je, voor jouw bind ik die 40cm wel ff tussen mn benen naar mn bibs en scharen we ff the night awayquote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet altijd scharen van jou. Met wie nou weer?
Potten is wat zachter, maar dat is imo vooral de vrouwelijke (...) connotatie. Je hebt volgens mij sowieso meer scheldwoorden voor homo's dan voor lesbiennes. Het is vooral een zwaktebod, vind ik. Een makkelijk zwaktebod.quote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
40 cm, ga alsjeblieft weg.quote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet je, voor jouw bind ik die 40cm wel ff tussen mn benen naar mn bibs en scharen we ff the night away
En ik een flesje sleep juicequote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
anders stuur ik je wel een strip pammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |