En haat in de straat!quote:
En haat in de straat.....quote:
cameronquote:
Niet om bang voor te zijnquote:
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Laysa het volgende:
Danny de munk...Ook al zo oud inmiddels
Honden wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk isquote:Op maandag 24 november 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.
mensen ookquote:
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk is
Hij blijft een guitig smoelwerk houdenquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny de Munk is kabouterquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny woont toch in Purmerend?quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat potten wel flikkeren, maar flikkers niet potten?quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
Waarom is potten wel geaccepteerd en flikkers niet?
Ik had daar al geantwoordquote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
omdat flikker ook een scheldwoord voor viezerd is?quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
Ik ben ook niet zo heel groot, dus dat is geen probleem.quote:
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?quote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Danny woont toch in Purmerend?
ach ja als hwt vertrouwd ruiktquote:
geboren i n Amsterdamquote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?
Ja he, dat dacht ik ook, maar dat is niet zo heul erg.quote:
Dansen bij Jansen,dat was een slechte tent.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar officieel is Danny toch van Amsterdam, poep op de stoep, haat in de straat en dansen bij Jansen?
Alles om Lot "de pot" af et zeikenquote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik vond het ineens zo gek. Er wordt gigantisch gelachen om 'vieze potten', juichsmileys en alles. Maar vieze flikkers zou echt niet kunnen.
In principe zal je er niks van voelenquote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, dat dacht ik ook, maar dat is niet zo heul erg.
kom op, een beetje vent tilt je op en zegt bonsoir, strekt zijn snor in de krul loopt de trap op en begint spontaan voor je te zingen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel groot, dus dat is geen probleem.
Soort van knakworstjequote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
In principe zal je er niks van voelen
Hihihi! Maak ik straks Eem TT met Ies en Pies. Lekker afzeiken.quote:
Ik denk alleen niet dat hij erbij moet pratenquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
In principe zal je er niks van voelen
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brakquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had zijn Lp![]()
Maar ik was 9 of 10 ofzo, toen mocht dat
Gewoon druk bezig houdenquote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat hij erbij moet praten
quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brak
Maakt mij niet uit ,ging vroeger altiijd naar de IT en ROXY.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik vond het ineens zo gek. Er wordt gigantisch gelachen om 'vieze potten', juichsmileys en alles. Maar vieze flikkers zou echt niet kunnen.
Nee, ik wil een vieze flikkers-TT.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihihi! Maak ik straks Eem TT met Ies en Pies. Lekker afzeiken.
Lekker relevant wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit ,ging vroeger altiijd naar de IT en ROXY.
volgens mij ligt die nog bij mijn moeder.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zijn singeltje. Tot een broer hem doormidden brak
Is Danny echt zo'n shortie? Maar misschien is hij wel heel sterk, een snor heeft hij trouwens ook niet, dus weinig om in de krul te trekkenquote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom op, een beetje vent tilt je op en zegt bonsoir, strekt zijn snor in de krul loopt de trap op en begint spontaan voor je te zingen.
Jij moet dan Danny op tillen
Hij ruikt wel sterkquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Danny echt zo'n shortie? Maar misschien is hij wel heel sterk, een snor heeft hij trouwens ook niet, dus weinig om in de krul te trekken
Nou, het zou mij anders niets verbazenquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij ligt die nog bij mijn moeder.
De lp niet jouw broer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |