Dit is er wel een dat je zegt.. niet te veel ruzie mee maken, dan kon je het nog wel eens flink oplopenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 17:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dit is er wel een dat je zegt.. niet te veel ruzie mee maken, dan kon je het nog wel eens flink oplopen
Hè bah zeg, zo ongeschoren over straat.quote:
Met zn paptietjesquote:Op maandag 24 november 2014 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah zeg, zo ongeschoren over straat.
Ziet er okay uit, maar ik verwacht niks van deze, anders weet ik zeker dat ik het kut vind.quote:
Theezakjes.quote:
ja dat heb ik ook hoor maar ik wou hem toch even delenquote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ziet er okay uit, maar ik verwacht niks van deze, anders weet ik zeker dat ik het kut vind.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
ahwoooooooooooooooooooooooo!
sorry Laysa
Ik geloof dat ik de enige benquote:
Ahhh van mij mag je best janken hoorquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige benEn uitgejankt nu.
Hoe aardig van je.quote:Op maandag 24 november 2014 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahhh van mij mag je best janken hoor
Dag Lies.quote:
Mag deze in het Smoelenboek?quote:
En haat in de straat!quote:
En haat in de straat.....quote:
cameronquote:
Niet om bang voor te zijnquote:
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.quote:Op maandag 24 november 2014 21:30 schreef Laysa het volgende:
Danny de munk...Ook al zo oud inmiddels
Honden wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Jelia het volgende:
Meine gute. Dit topic...
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk isquote:Op maandag 24 november 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Danny de Munk eigenlijk wel leuk tegenwoordig.
mensen ookquote:
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet leuk is
Hij blijft een guitig smoelwerk houdenquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny de Munk is kabouterquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook niet mee zeggen, maar het is voor mij als Rotterdamse al heel wat om toe te geven dat ik Danny de Munk wel een leukie vind.
Danny woont toch in Purmerend?quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |