Verrek, van die "w/" maakte hij een emoticon maar het betekende in die tekst "with".(het voorprogramma)quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verrek, van die "w/" maakte hij een emoticon maar het betekende in die tekst "with".(het voorprogramma)
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Pavement het volgende:
Maarruuhhhh met alle respect, ik hoop dat je die gitaar kan verslijten. Alleen wat een kut muziek is dat zeg
Als eckte punkerdt was dat en green day back in the days natuurlijk not donequote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.
Joh, in 1994 brachten ze dus Smash uit, daar is die tour waarschijnlijk voor geweest toen. 11 miljoen records verkocht, da's niet zo slecht hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze wel goed en nu klinken sommige dingen nog steeds aardig.
Ik wil niet zeggen dat ik een echte punkert was maar ik luisterde wel al naar die muziek voordat al die skateboarders het genre omarmden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als eckte punkerdt was dat en green day back in the days natuurlijk not done
80-85 bad religionquote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een echte punkert was maar ik luisterde wel al naar die muziek voordat al die skateboarders het genre omarmden.
Dus van die 11 miljoen die dat album kochten zullen er toch wel iets van 10.000 miljonair zijn geworden. Kan ik mijn vakantie al boeken?quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, in 1994 brachten ze dus Smash uit, daar is die tour waarschijnlijk voor geweest toen. 11 miljoen records verkocht, da's niet zo slecht hoor.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Jian het volgende:
@Pezu, maare, geloof jij in toeval, Mark King, Staring at the Sun.... Hah, kijk dan![]()
aah man, kan er niet echt op lachen, ik zag zo iemand dood vallen, die dat deed, met zo'n hekje boven een trapgatquote:
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je de Jackpot hebt. Heb je al verkering?quote:Op maandag 24 november 2014 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus van die 11 miljoen die dat album kochten zullen er toch wel iets van 10.000 miljonair zijn geworden. Kan ik mijn vakantie al boeken?
ouch das kut ja, maar deze dame heeft t overleefd denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah man, kan er niet echt op lachen, ik zag zo iemand dood vallen, die dat deed, met zo'n hekje boven een trapgat
Ik heb mijn concertschriftje voor me. De overgang voor mij naar een ander soort muziek begon begin 1992. 11-02-92 Ging ik naar Red Hot Chilli Peppers (met Rollins Band in het voorprogramma). 18-04-92 Bad Religion in Paradiso.quote:
jups, zo met de nek op de onderste traptrede, in 1 klap doodquote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ouch das kut ja, maar deze dame heeft t overleefd denk ik.
Wat ik niet snap is dat ze die stangen verkopen, zoals je eerder zei pure wiskunde/natuurkunde dat dit fout gaat
Bij mij begon het met smashing pumpkins, ramones en the doors, ik wist nooit wat ik was een hippie of een punkerdt dit was wel in 1998 zo geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn concertschriftje voor me. De overgang voor mij naar een ander soort muziek begon begin 1992. 11-02-92 Ging ik naar Red Hot Chilli Peppers (met Rollins Band in het voorprogramma). 18-04-92 Bad Religion in Paradiso.
Ik mot geen golddiggers. Alleen vrouwen die vallen op mijn karakter. (inkoppertjequote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je de Jackpot hebt. Heb je al verkering?
Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bij mij begon het met smashing pumpkins, ramones en the doors, ik wist nooit wat ik was een hippie of een punkerdt dit was wel in 1998 zo geloof ik.
ik ook op metropolis in jurken !quote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.
Je kut heeft geen haarquote:
quote:
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook op metropolis in jurken !
ik was toen heeeeeel klein zat op de basisschool
die gaat ff op hard ! tering goed nummerquote:
hee hoo let's go!quote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gaat ff op hard ! tering goed nummer
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom meequote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?
Zit toch geen gevoel in?quote:
Ik ging er ook elk jaar heen. Woonde op 600 meter afstand.quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom mee
had in me broek gepist dat weet ik ook nog
wel man, juist gevoelquote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Joezi het volgende:
Pumpkins hebben soul
[..]
Zit toch geen gevoel in?
het droge is dat ze echt recht naar beneden tieftquote:
maakt toch geen kut uit, energie weet jequote:
Hou meer van riffers en melodyquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
maakt toch geen kut uit, energie weet je
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer komt Jon Stewart weer terug?
quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |