Leuk! Ik warm m'n toetsenbord alvast op om ze netjes op een rijtje te zetten.quote:
Eigenlijk vond ik Manboy waarmee hij het Songfestival niet haalde veel toffer dan Popular waarmee hij 3e werd in Dusseldorf, hopelijk komt hij weer met wat tofsquote:
MF-sterren gaan wel vaker vrij lang meequote:Op dinsdag 25 november 2014 18:49 schreef ato het volgende:
Marie (2e ronde) is ook al in de 60 en zong nog met de indiaan Roger in 1994..
Het Zweedse publiek is soms onvoorspelbaar. Een paar jaar terug vloog zelfs Carola er in de voorronde al uit.quote:Op maandag 8 december 2014 12:04 schreef hanniballecter het volgende:
Ik denk dat Mans, Eric, Andreas en Magnus de finale bereiken iig
als ik me goed herinner was het een duet? met iemand?quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Zweedse publiek is soms onvoorspelbaar. Een paar jaar terug vloog zelfs Carola er in de voorronde al uit.
Ja maar dat was volgens mij een jaar na Invincible, toen trad er volgens mij een soort Carola-moeheid opquote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Zweedse publiek is soms onvoorspelbaar. Een paar jaar terug vloog zelfs Carola er in de voorronde al uit.
Hij heeft een beetje een zeurende klank in z'n zangstem, die bij dit nummer wel heel erg naar voren komt. Wel toepasselijk voor de titel van z'n song.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Elize & Rickard klinken echt heel goed! Eric lijkt een erg slap liedje te hebben.
Klopt ja...quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een zeurende klank in z'n zangstem, die bij dit nummer wel heel erg naar voren komt. Wel toepasselijk voor de titel van z'n song.
Ik heb Amaranthe pas vandaag ontdekt (door het MF-nummer), zitten zeker hele goede songs bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Momo... het volgende:
Grappig Elize is de zangeres van Amaranthe en Daniel de zanger van Pain of Salvation. Bands die ik beide volg en een paar keer live heb gezien.
Mee eens, al zal Eric wel doorgaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n heel sterke voorronde. Elize & Rickard en Molly zijn in mijn ogen het beste.
Klopt, al zullen er vast andere mogelijkheden zijn om die app alsnog te kunnen downloaden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De app is niet in NL te krijgen, blijkbaar
Toch niet onaardig vind ik, wel een cliché tranentrekkertje. Maar hoef het niet nog eens te horen.quote:
Maar stiekum ergens wel een beetje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:33 schreef grazz het volgende:
Dolly style: Ik wil dit niet leuk vinden..
Guilty pleasurequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar stiekum ergens wel een beetje?
Dit dus, hahaha.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef grazz het volgende:
Jessica: nee, saaie voorspelbare ballade
Saxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was zoals je van 'm verwacht. Ook, die sax erin was tof!Maar Molly vond ik beter.
Onbegrijpelijk. Kan ze nog mee doen voor een ander land? Bye Trijntjequote:
quote:
Dat is wel heel wrang zo, voor haar.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kamp Molly denkt dat het stemmen via de app er voor gezorgd heeft dat ze zo laag geëindigd is. De app werkte niet naar behoren onder haar nummer en nieuwe gebruikers konden pas na een tijdje appen, haar nummer was toen natuurlijk al voorbij.
Zo gaat het vaak in Zweden toch, de grote namen uit het verleden worden alleen al op basis van hun naam door de voorronde gestemd, en dan komt het publiek er eigenlijk achter dat hun liedjes niet zo goed zijn en gaan ze in de finale alsnog onderuit...quote:
Als die app niet volledig heeft gewerkt zou je die stemmen gewoon allemaal ongeldig moeten verklaren lijkt mequote:Op zondag 8 februari 2015 09:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kamp Molly denkt dat het stemmen via de app er voor gezorgd heeft dat ze zo laag geëindigd is. De app werkte niet naar behoren onder haar nummer en nieuwe gebruikers konden pas na een tijdje appen, haar nummer was toen natuurlijk al voorbij.
Mee eens, dat klinkt erg goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
Heerlijk, dat nummer van Mariette. Sterkste nummer so far van het hele Melodifestivalen dit jaar.
Eigenlijk is de rest helemaal niets, dus deze moet vandaag maar winnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Ellen Benediktson er ver bovenuit stijgen.
Ja, dit...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet mijn keuzes, maar ach...prima zo.
Mans?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:21 schreef ItaloDancer het volgende:
De winnaar van MF is wel bekend. Hij "ticks all the boxes".
Heeft iemand een video van haar optreden ergens? Ik heb het gemist!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
Als Mariette het hele gebeuren maar wint.
Op youtube kan ik het nergens vinden, helaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:56 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Heeft iemand een video van haar optreden ergens? Ik heb het gemist!
ik ook jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op youtube kan ik het nergens vinden, helaas.
Mocht iemand het willen zien, een Russische fansitequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
ik ook jammer genoeg nietBedankt voor het antwoorden
Zulke dingen komen elk jaar wel weer voorbij, zie de voorronde van Denemarken dit jaar. De vergelijking tussen Loreen en Mariette hoor ik persoonlijk nou niet echt.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef JaneJane2015 het volgende:
Er schijnt trouwens in Zweden gedoe te zijn dat veel mensen vinden dat acts op Euphoria van Loreen lijken.. wat vinden jullie?
Daar deed de act/lied van Ellen gisteravond wel sterk aan denken, vond ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef JaneJane2015 het volgende:
Er schijnt trouwens in Zweden gedoe te zijn dat veel mensen vinden dat acts op Euphoria van Loreen lijken.. wat vinden jullie?
Na gisteren een stuk minder. Jon Henrik is nu de grote favoriet. Måns is tweede en Mariette derde.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:29 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Team Mariette hier ook![]()
![]()
Maakt ze veel kans denken jullie?
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik thoughquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Na gisteren een stuk minder. Jon Henrik is nu de grote favoriet. Måns is tweede en Mariette derde.
Is Jon Henrik de Sami? Die vond ik helemaal niet zo bijzonderquote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik though
Hmmm, zo voorspelbaar zijn die jury's niet, denk maar aan Charlotte's "Hero" (favoriet van de jury in 2008) vs Sanna's "Empty room" (favoriet van het publiek).quote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik though
Ja het is 3 minuten lang "Heya Hoya" en meer krijg ik er niet van mee, als mensen de aiaia's van Trijn al irritant vinden dan heeft dit lied nog minder om het lijf...quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Is Jon Henrik de Sami? Die vond ik helemaal niet zo bijzonder
Inderdaad!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is 3 minuten lang "Heya Hoya" en meer krijg ik er niet van mee, als mensen de aiaia's van Trijn al irritant vinden dan heeft dit lied nog minder om het lijf...
Nu ik de 2.30 versies heb gehoord gaat Annika naar 1 en Mans naar 3. Caroline verdient een finaleplek maar gaat het waarschijnlijk niet redden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef grazz het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van Mans, had beter verwacht (oke tis slechts 30 sec). Bij Jon en Eric was ik meteen al onder de indruk.
1.Mans - Heroes
2.Caroline - Black swan
3.Annika Herlitz - Ett andetag
4.Dinah Nah - Make me
Midnight Boy - Don't say no
JTR - Building it up
Hasse Adersson - Guld och grona skogar
Spotify dan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Dinah is uit op iTunes maar ik heb nog maar 10 kronen en heb er 12 nodig
Niet op de mijne in ieder geval maar Spotify is ook nutteloos, ik wil het nummer toch kunnen downloadenquote:
Dat is briljant!quote:
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef TheArt het volgende:
Mans
Alles klopt aan dat nummer. En die staging is idd geniaal. Maar het zou jammer van Mariette, die ook een geniaal nummer heeft.
Ze mogen van mij allebei winnen, doodzonde dat een van de twee moet sneuvelen want het zijn twee winnende liedjes voor Wenen... Mariette's lied vind ik net een tikkeltje beter, maar het totaalplaatje is net weer iets beter bij Mansquote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef TheArt het volgende:
Mans
Alles klopt aan dat nummer. En die staging is idd geniaal. Maar het zou jammer van Mariette, die ook een geniaal nummer heeft.
Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:32 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
http://self-musicfirsthan(...)n-paper-light-higher
![]()
![]()
Inderdaad, het is geen Euphoria, maar ik vind hem goed!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Heb 'm op repeatEerste keer dacht ik mwah, maar hij wordt steeds beter.
Hope so.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dinah Nah zal dit wel winnen, hoop ik toch
Inderdaad. Alleen nog even kijken of Dinah doorgaat.quote:
Ze is doorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen nog even kijken of Dinah doorgaat.
Cornald?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef grazz het volgende:
Las dat Axel Hirsoux, ja dat vreselijke mother-song, namens Belgie de punten zal geven. Wie oh wie namens NL? Ilse? Die had vorig jaar een momentje met Bjorkman tijdens de persconfo na semi 1.
Die Nederlander (quote:
Oh dat was de reden, ja dan zal het Cornald wel zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Cornald?
Die zat vorig jaar in de jury maar kon toen de punten niet geven omdat hij live op tv was met Opium.
quote:
Ik verwacht dat je het kan volgen via de website van het ESC: http://www.eurovision.tv/page/timeline.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik zaterdag de finale live meekijken?
Svtplay.se kan ook. Er zit geen geo-block op Melodifestivalen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef Deceit het volgende:
Gewoon www.melodifestivalen.sequote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef Deceit het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 15:51:33Vrolijk bijbaantje dit weekend: gastjurylid zijn (in Nederlandse jury) voor Oostenrijkse én Zweedse nationale finale #songfestival reageer retweet
Dat is indirect natuurlijk gunstig voor de kansen van Trijntje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 15:51:33Vrolijk bijbaantje dit weekend: gastjurylid zijn (in Nederlandse jury) voor Oostenrijkse én Zweedse nationale finale #songfestival reageer retweet
Wie oh wietwitter:cornaldm twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:38:41We -the Dutch jury- just finished our job. We saw the dress rehearsal and have chosen our winner @SVTmelfest #melodifestivalen #songfestival reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:44:22Zojuist zei @corneklijn op @NPORadio2 dat hij vandaag muziekcafé presenteert, omdat Daniël Dekker in Stockholm zit voor #songfestival. (1/2) reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:48:56Daniël Dekker geeft dus waarschijnlijk de NL punten in finale Melodifestivalen. Voor België is dat @Axelhirsoux #songfestival #melfest (2/2) reageer retweet
Goede reclame voor de lage landen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:45 schreef KoningPils het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:44:22Zojuist zei @corneklijn op @NPORadio2 dat hij vandaag muziekcafé presenteert, omdat Daniël Dekker in Stockholm zit voor #songfestival. (1/2) reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:48:56Daniël Dekker geeft dus waarschijnlijk de NL punten in finale Melodifestivalen. Voor België is dat @Axelhirsoux #songfestival #melfest (2/2) reageer retweet
Danielquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:45 schreef KoningPils het volgende:
Niet de eerste keer dat het niet loopt zoals het moet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
"It wasn't possible to vote for Jon untill very late."
"App completely froze while I was trying to vote for Jon Henrik, bloody garbage. Really hope this doesn't affect his vote totals."
Hart is nu ook weg uit beeld.
failquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze vertellen nu ook dat de Hartstemmen niet meetellen
Officieel is ze pas over twee jaar interessante beeldvullingquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat liedje hadden ze achterwege kunnen laten, maar die Isa is natuurlijk wel interessante beeldvulling
Inderdaad, ik zou er wel een stel willen inruilen voor verliezers hierquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef grazz het volgende:
Zweden kan met minimaal de helft van de nnummers het festival winnen
Ja, het zal geen twee punten verschil worden zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij moet dit toch moeiteloos winnen...
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn stream doet moeilijk, meer mensen last daarvan?
Niet meer sinds ik overgeschakeld ben naar IE. Maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Toen die Tineke begon lag die er hier een minuutje uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze staan momenteel bijna gelijk op Betfair.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Als je op de jury's moet afgaan, zou hij Italië moeten gaan aflossen als ESC-favoriet... Dit is overtuigender dan Loreen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |