Ja, dit...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet mijn keuzes, maar ach...prima zo.
Mans?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:21 schreef ItaloDancer het volgende:
De winnaar van MF is wel bekend. Hij "ticks all the boxes".
Heeft iemand een video van haar optreden ergens? Ik heb het gemist!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
Als Mariette het hele gebeuren maar wint.
Op youtube kan ik het nergens vinden, helaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:56 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Heeft iemand een video van haar optreden ergens? Ik heb het gemist!
ik ook jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op youtube kan ik het nergens vinden, helaas.
Mocht iemand het willen zien, een Russische fansitequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
ik ook jammer genoeg nietBedankt voor het antwoorden
Zulke dingen komen elk jaar wel weer voorbij, zie de voorronde van Denemarken dit jaar. De vergelijking tussen Loreen en Mariette hoor ik persoonlijk nou niet echt.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef JaneJane2015 het volgende:
Er schijnt trouwens in Zweden gedoe te zijn dat veel mensen vinden dat acts op Euphoria van Loreen lijken.. wat vinden jullie?
Daar deed de act/lied van Ellen gisteravond wel sterk aan denken, vond ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef JaneJane2015 het volgende:
Er schijnt trouwens in Zweden gedoe te zijn dat veel mensen vinden dat acts op Euphoria van Loreen lijken.. wat vinden jullie?
Na gisteren een stuk minder. Jon Henrik is nu de grote favoriet. Måns is tweede en Mariette derde.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:29 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Team Mariette hier ook![]()
![]()
Maakt ze veel kans denken jullie?
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik thoughquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Na gisteren een stuk minder. Jon Henrik is nu de grote favoriet. Måns is tweede en Mariette derde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |