Is Jon Henrik de Sami? Die vond ik helemaal niet zo bijzonderquote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik though
Hmmm, zo voorspelbaar zijn die jury's niet, denk maar aan Charlotte's "Hero" (favoriet van de jury in 2008) vs Sanna's "Empty room" (favoriet van het publiek).quote:Op maandag 23 februari 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat de jury's eerder voor Mariette gaan dan voor Jon Henrik though
Ja het is 3 minuten lang "Heya Hoya" en meer krijg ik er niet van mee, als mensen de aiaia's van Trijn al irritant vinden dan heeft dit lied nog minder om het lijf...quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef JaneJane2015 het volgende:
[..]
Is Jon Henrik de Sami? Die vond ik helemaal niet zo bijzonder
Inderdaad!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is 3 minuten lang "Heya Hoya" en meer krijg ik er niet van mee, als mensen de aiaia's van Trijn al irritant vinden dan heeft dit lied nog minder om het lijf...
Nu ik de 2.30 versies heb gehoord gaat Annika naar 1 en Mans naar 3. Caroline verdient een finaleplek maar gaat het waarschijnlijk niet redden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef grazz het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van Mans, had beter verwacht (oke tis slechts 30 sec). Bij Jon en Eric was ik meteen al onder de indruk.
1.Mans - Heroes
2.Caroline - Black swan
3.Annika Herlitz - Ett andetag
4.Dinah Nah - Make me
Midnight Boy - Don't say no
JTR - Building it up
Hasse Adersson - Guld och grona skogar
Spotify dan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Dinah is uit op iTunes maar ik heb nog maar 10 kronen en heb er 12 nodig
Niet op de mijne in ieder geval maar Spotify is ook nutteloos, ik wil het nummer toch kunnen downloadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |