Hij heeft een beetje een zeurende klank in z'n zangstem, die bij dit nummer wel heel erg naar voren komt. Wel toepasselijk voor de titel van z'n song.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Elize & Rickard klinken echt heel goed! Eric lijkt een erg slap liedje te hebben.
Klopt ja...quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een zeurende klank in z'n zangstem, die bij dit nummer wel heel erg naar voren komt. Wel toepasselijk voor de titel van z'n song.
Ik heb Amaranthe pas vandaag ontdekt (door het MF-nummer), zitten zeker hele goede songs bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Momo... het volgende:
Grappig Elize is de zangeres van Amaranthe en Daniel de zanger van Pain of Salvation. Bands die ik beide volg en een paar keer live heb gezien.
Mee eens, al zal Eric wel doorgaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n heel sterke voorronde. Elize & Rickard en Molly zijn in mijn ogen het beste.
Klopt, al zullen er vast andere mogelijkheden zijn om die app alsnog te kunnen downloaden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De app is niet in NL te krijgen, blijkbaar
Toch niet onaardig vind ik, wel een cliché tranentrekkertje. Maar hoef het niet nog eens te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |