Was dit jaar ook al aardig met Massa meegelift, dat gaat geen probleem wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:27 schreef twiFight het volgende:
Zoek een ander favo team voor een paar jaar. Dan kan Ferrari ondertussen zijn shit op orde krijgen
Klinkt bekend. Heb hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr....
Meest gehate coureur (door mij) bij mijn favorite team , zit in een tweestrijd
Dus omdat Michelin verschrikkelijk veel risico nam en daardoor met McLaren en Renault oppermachtig was moest Ferrari ook nog maar instemmen met een chicane? Bandenwissels ineens verbieden was echt een idiote manier om de Ferrari/Bridgestone combinatie te stoppen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Om vervolgens Michelin (Indianapolis) en Renault (massadempers) weer weg te jagen.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Juist en Qatar waar de MotoGP rijdt is ook één grote zandbak
quote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef WEST het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)da3b794f31d833?hl=nl
hier wordt je niet vrolijk van.
Bronquote:Mogelijk staan er over niet al te lange tijd drie Formule 1-races in het Midden-Oosten op de kalender. Na Bahrein en Abu Dhabi komt er wellicht ook een race in Qatar.
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft bevestigd met het golfstaatje in gesprek te zijn over een race op het circuit van Losail, waarop sinds 2004 al door de MotoGP wordt gereden. "Qatar heeft nog geen contract, maar ze zijn er helemaal klaar voor", zegt Ecclestone in The Independent. "We zijn de mogelijkheden aan het bekijken."
Qatar zou jaarlijks 63 miljoen euro voor de race willen betalen, waarmee zij over de 58 miljoen per jaar van Abu Dhabi heen gaat. De eerste Formule 1-race zou er uiterlijk in 2017 moeten plaatsvinden.
Singapore is tenminste een mooie plek met goede sfeer. Qatar valt in de categorie Bahrein...quote:Op woensdag 26 november 2014 09:43 schreef nils7 het volgende:
Overigens is het hoogste bedrag 65 mln wat Singapore jaarlijks betaald.
quote:
Ach de komende jaren zie je tenminste geen vingertjequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr....
Meest gehate coureur (door mij) bij mijn favorite team , zit in een tweestrijd
Voor mij is het makkelijker, mijn tweede favoriet bij mijn favoriete team.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr....
Meest gehate coureur (door mij) bij mijn favorite team , zit in een tweestrijd
Helemaal gelijk, tuurlijk waren er gave races en dat de auto's er bruter uitzagen en brutere motoren hadden was prachtig, maar de statistieken zijn in dat opzicht veelzeggend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Tsja, ik roep het al het hele jaar, maar de vroeger was alles beter zeikerds zijn er blind voor. Blijkbaar denkt bijna iedereen dat regeltjes nu alles verzieken en het vroeger spanning, drama, spektakel en puur racen was. Op sommige vlakken ja, maar de races waren regelmatig zaaddodend saai. Races waarbij P2 niet binnen 20 seconden van P1 kwam. Amper gevechten op de baan en als er al een gevecht was dan kwam dat vaak niet eens in beeld. Races waarbij het niet zeldzaam was dat de raceleider een back marker TWEE keer lapte. Ik ben met lang niet elke verandering blij, maar de F1 is echt wel spannender gemaakt (vergeleken bij begin jaren 90 in ieder geval).
DRS is een mooie om op af te geven, maar vergeet niet dat voor die tijd coureurs die 2 sec. sneller waren per rondje niet voorbij iemand konden komen. En dat had weinig te maken met skill. Banden zijn ook weer zo iets. Pirelli is kut, dit, dat. In Sochi heb je kunnen zien wat voor een teringvoorspelbare race de harde banden brengen, amper strijd, amper verschil in strategie.
Kies je nu expres een race uit waar uitgerekend Keke Rosberg uitviel met electrische problemen, waar Nico Rosberg het kampioenschap afgelopen weekend misliep door problemen met de electronica in de power unit?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:01 schreef Bluurgh het volgende:
Deze is misschien wat extreemen het ging natuurlijk niet altijd zo, maar wel vaak. De enige spanning die er op een gegeven moment dan is, is of Prost z'n auto niet (ook) stuk was gegaan..
Nee het is dat je het zegtquote:Op woensdag 26 november 2014 11:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Kies je nu expres een race uit waar uitgerekend Keke Rosberg uitviel met electrische problemen, waar Nico Rosberg het kampioenschap afgelopen weekend misliep door problemen met de electronica in de power unit?
Nico liep het kampioenschap niet mis. Zelfs al zou hij de race gewonnen hebben was hij nog geen kampioen.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Kies je nu expres een race uit waar uitgerekend Keke Rosberg uitviel met electrische problemen, waar Nico Rosberg het kampioenschap afgelopen weekend misliep door problemen met de electronica in de power unit?
Ik vond zijn houding tijdens en na de race sowieso bewonderenswaardig. Heeft hem - in ieder geval bij mij - veel credits opgeleverd.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef twiFight het volgende:
Nou hij liep het wel mis (zoek de definitie van mislopen maar op), maar het klopt dat dat niet alleen maar door de electrische problemen kwam. Dat vond ik overigens wel sympathiek van hem richting het team tijdens de interviews nadertijd. Waar de interviewer insinueerde dat hij het kampioenschap verloor door de electrische problemen was Nico nuchter genoeg om te beseffen dat hij zonder die problemen ook geen kampioen was geworden en in die zin het team niet de schuld heeft.
Maak ik mij absoluut geen zorgen over. RBR had na de 2e wintertest niet bijster veel meer rondjes dan dat gereden en die hebben gewoon 3 races gewonnen dit jaar.quote:
Ik ga wel mee met dat de F1 toen per se beter was dan nu. Maar om op basis van een uitslag vast te gaan stellen of een race mooi was, kan ook weer nietquote:Op woensdag 26 november 2014 11:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, tuurlijk waren er gave races en dat de auto's er bruter uitzagen en brutere motoren hadden was prachtig, maar de statistieken zijn in dat opzicht veelzeggend.
Vergelijk een race uit '86 waarbij het kampioenschap met twee punten verschil beslist werd en een race uit dit jaar, waar Mercedes oppermachtig was:
[ afbeelding ]
Deze is misschien wat extreemen het ging natuurlijk niet altijd zo, maar wel vaak. De enige spanning die er op een gegeven moment dan is, is of Prost z'n auto niet (ook) stuk was gegaan..
Chaos theory.... Butterfly effect...quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef twiFight het volgende:
Nou hij liep het wel mis (zoek de definitie van mislopen maar op), maar het klopt dat dat niet alleen maar door de electrische problemen kwam. Dat vond ik overigens wel sympathiek van hem richting het team tijdens de interviews nadertijd. Waar de interviewer insinueerde dat hij het kampioenschap verloor door de electrische problemen was Nico nuchter genoeg om te beseffen dat hij zonder die problemen ook geen kampioen was geworden en in die zin het team niet de schuld heeft.
Lewis kon gewoon tweede worden en dan was ie nog WK dus al had Nico 'm ingehaald dan had ie zich nog niet druk gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef Marks het volgende:
[..]
Chaos theory.... Butterfly effect...
Als Nico niet stuk was gegaan, was alles anders geweest. Stel dat Lewis Rosberg dan steeds in zijn spiegels zag, dat had een andere invloed op de gedachten van Lewis dan nu. En wellicht had hij dan ook anders gereden, iets meer druk toch en wellicht ook een fout?
En Nico kon ook 2de liggen terwijl Lewis zijn ERS systeem kon gaan falen......quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lewis kon gewoon tweede worden en dan was ie nog WK dus al had Nico 'm ingehaald dan had ie zich nog niet druk gemaakt.
quote:
quote:
Die bedoelde ik ja! Die was wel erg tofquote:Op zondag 30 november 2014 00:00 schreef twiFight het volgende:
Ik ken alleen eentje met Jeff Gordon die op een 'test drive' gaat en dan voor de politie vlucht.
Zal wel toeval zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:54 schreef Rossdale het volgende:
Valt ook wel op dat beide auto's infinity's zijn
Dat denk ik niet.quote:
Zijn we achter de schermen mee bezig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe zit het trouwens met de F1-manager? Komt die er nog dit jaar?
Tof! Thanks!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Zijn we achter de schermen mee bezig.
Die ogen van die dame @2:35! Epicquote:
Die zooi downloaden en er direct weer afgooien.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien dat iemand dat hier weet:
Vorig jaar heb ik braaf de F1-app betaald en gedownload. Omdat die app er niet voor Windows is, heb ik de Android-versie via Bluestacks op PC en tablet gebruikt. Maar nu vraagt Bluestacks ineens 2 euro per maand, of ik moet allerlei andere gesponsorde zooi installeren en daar zit ik niet op te wachten. Wat is de eenvoudigste manier om zonder dat soort ellende tóch de volledige live timing op mijn PC-monitor te draaien?
Werkt dat?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zooi downloaden en er direct weer afgooien.
kut dat ze dat niet via een normale webbrowser aan de man brengen....quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Die Virtualbox-route gaat 'm niet worden geloof ik.
Kut dat F1 niet gewoon ook een Windowsversie maakt.
Dat ook ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kut dat ze dat niet via een normale webbrowser aan de man brengen....
waarom tegenwoordig altijd een app voor allesik wil 1 scherm voor mijn neus voor m'n info, niet 10 toestellen om 1 race te volgen
Als de nieuwe app (als die er eindelijk is) gewoon weer een tientje voor het hele seizoen kost... Lijkt me geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, geen Teamviewer nodig dit jaar?
voor mij iig niet, heb hem vorig jaar ook maar 3x gebruikt, daarna domweg vergeten. En na een herinstallatie van Windows heb ik T.V. niet meer geinstalleerd.....quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, geen Teamviewer nodig dit jaar?
Rossi is idd al zo goed als zeker, en ik zie Vergne daar volgend jaar ook wel de kop op steken. Zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Ferrari hem aangenomen heeft als ontwikkelingscoureur. Zo heeft Haas al direct een coureur in dienst met ervaring van de drivetrain, kan een verzoek zijn van Haas....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
Verwacht ik niet. Haas zoekt een ervaren rijder en een jonge Amerikaan (Alexander Rossi?).
Motorproblemen. Ricciardo moet een volledig nieuwe motor inbouwen (zijn tweede van de vier dus al) en bij Williams was een lek de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef k_man het volgende:
Ik zit de uitslagen van FP2 te bekijken. Hoe komt het dat er maar één Williams en één RBR gereden heeft?
hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:25 schreef nils7 het volgende:
Max P4 in Q1,
Mijn ingeving van morgen P3 kan nog steeds.
Denk dat ie vandaag P6 weet te kwalificeren
Yep, daar verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij kunnen we beter hier verder: SPT / 2015 Formula 1 GP's #1 - Australian Grand Prix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |