zo rond de 200 euro per nachtquote:Op zondag 23 november 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even offtopic, heeft iemand enig idee wat een hotelkamer per nacht kost in dat hotel daar
half januari is het maar 115 euroquote:
Dan heb je waarschijnlijk een kamer zo groot als een Dixi....quote:
Niet de eerste keer....quote:Op zondag 23 november 2014 15:12 schreef Raraweth het volgende:
Weer typisch Massa. Gaat hij misschien winnen, lult iedereen over het kampioenschap van Hamilton
Moet Massa niet nog een keer stoppen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
Massa gaat de race winnen lijkt me
ja maar dan heeft massa nog veel betere banden dus wint hij alsnog wel.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet Massa niet nog een keer stoppen?
Rosberg faalt, heb het verder ook niet helemaal gezien.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd?
Kom net binnen en meteen BBC erop gezet.
Lijkt me ook lullig als je nu geboekt hebt en niet van F1 houdt. Gevalletje 2/10 bij Zoover van Piet en Annie.quote:
Augustus vorig jaar daar gelunched (lees: even bijkomen van 45+ graden). Bij binnenkomst nogal geschrokken van hoe duur alles leek. Maar uiteindelijk maar 50 dirham (10 euro) betaald voor een uitgebreide lunch. Valt dus echt mee daar. Mja, in de winter is alles duurder natuurlijk.quote:
Rosberg problemenquote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
En al het eten opquote:Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me ook lullig als je nu geboekt hebt en niet van F1 houdt. Gevalletje 2/10 bij Zoover van Piet en Annie.
Problemen met zijn wagen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg faalt, heb het verder ook niet helemaal gezien.
Rosberg stukkig, klein fikkie bij Malledonna verder niet spannend.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Zolang 'ie nog rijdt, rijdt 'ie door.quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico kan 'm beter in de box neer plempen
En om 06:30 liggen er al handdoeken bij het zwembadquote:
En de hele tijd dat stomme motorgeluidquote:Op zondag 23 november 2014 15:20 schreef PirE het volgende:
[..]
En om 06:30 liggen er al handdoeken bij het zwembad
En dan ploft Lewis.quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico kan 'm beter in de box neer plempen
Blijven die Nederlanders zitten voor de testweek met Verstappen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef alwaysonhold het volgende:
NL vlag vol in beeld net. Meer mensen gezien?
Hij hoeft 't er alleen maar naast te zetten ergens, Hamilton zal aan de finish willen komen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, dichtbij is één en inhalen is twee
U weet nog niet van DRS?quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, dichtbij is één en inhalen is twee
Wie was die chick?quote:Op zondag 23 november 2014 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Fok of met die lui in de pitbox![]()
!!
Die golddigger van hamiltonquote:
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:27 schreef Zorro het volgende:
Massa naar Hamilton, samen er af, dat kunnen die twee wel, Rosberg daardoor naar 5 en WK.
De visie heb ik wel, de realiteit is denk ik wat minder,,,
Nergens ben ik bang, want Rosberg valt te ver terugquote:
Ja, ff aan die Sauber laten zien dat hij er aankwam.quote:Op zondag 23 november 2014 15:35 schreef Karstman het volgende:
Was Massa nou aan het weaven op het rechte stuk
Zou wel sneu zijnquote:
Was dat Nicole? Ik herkende haar niet. Maar denk niet dat ze meer geld heeft met dat ene hitje 'Don't cha' aangezien dat met een groep was en Busta Rhymes kost ook geld.quote:Op zondag 23 november 2014 15:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicole meer geld heeft dan Hamilton
Ik denk dat 'ie dan een paar racebans krijgt.quote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Zorro het volgende:
Kan Rosberg Hamilton er niet af Rosbergen?
mooie gedachte idd dat ie hem wél wil uitrijden....quote:
Dat dan weer wel.quote:
geen idee maar wel een leukerdjequote:
quote:Op zondag 23 november 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton haalt 50 punten in 1 race, een record voor een coureur.
Knap.
108 dagen wachtenquote:
Volgend jaar nog een week langerquote:
vriendin van pa hamquote:Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja zou logisch zijn. Maar ze leek wat anders dan zijn zusjes dacht ik.
Dit. Niet om aan te zien/horen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eindelijk is dit vreselijke seizoen afgelopen. Ik weet niet wat erger was, dit seizoen of 2009.
Hopen dat het volgend jaar beter is. Maar het zal wel niet, we zitten nog steeds vast aan dat kutgeluid en die vreselijke banden.
Er is ook nog een stoel naast Max vrijquote:Op zondag 23 november 2014 15:47 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt Alonso niet bekend dat hij naar McLaren gaat terwijl dat de enige optie is?
nog niets getekend zeker. Zal me niets verbazen als over een uur bekend gemaakt wordt dat ie die kant op gaatquote:Op zondag 23 november 2014 15:47 schreef Nober het volgende:
Waarom maakt Alonso niet bekend dat hij naar McLaren gaat terwijl dat de enige optie is?
Maar wel veilen voor veel geldquote:
Da's voor die andere Spanjaard, Sainz junior.quote:Op zondag 23 november 2014 15:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Er is ook nog een stoel naast Max vrij
Zit een soort plastic tear off voor hoor. Maak je maar niet drukquote:
hoop ik niet.quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's voor die andere Spanjaard, Sainz junior.
Vorig jaar.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eindelijk is dit vreselijke seizoen afgelopen. Ik weet niet wat erger was, dit seizoen of 2009.
Hopen dat het volgend jaar beter is. Maar het zal wel niet, we zitten nog steeds vast aan dat kutgeluid en die vreselijke banden.
2009 was erger. Nauwelijks leuke races.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vind het wel mooi in stijl naar de wereldtitelquote:Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat Massa net tekort kwam voor de zege, maar wel mooi om te zien dat Williams er nog even voor ging
Het einde van het jaar was wel beter toen Red Bull een beetje in de buurt kon komen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2009 was erger. Nauwelijks leuke races.
Uiteraard, maar Williams gunde je dit jaar ook wel een zege na de reuzensprong die ook zij hebben gemaaktquote:Op zondag 23 november 2014 15:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Vind het wel mooi in stijl naar de wereldtitel
Was spannender met de strijd McLaren vs Red Bull maar de races an sich waren vrijwel zonder uitzondering kut. Alleen de opener in Australie en Singapore gingen toen welquote:Op zondag 23 november 2014 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het einde van het jaar was wel beter toen Red Bull een beetje in de buurt kon komen.
Nogmaals. Ze heeft zelf meer dan Hamilton.quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze huilde van geluk: 'OMG, zoveel geld, zoveel geld!'
mwa, in het begin van het seizoen was het nog allemaal pais en vree....quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Meer communicatiei in 1 minuut dan in heel het seizoen.
Dat betwijfel ik, maar zij zal ook wel weten dat meer is beterquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals. Ze heeft zelf meer dan Hamilton.
Welk nummer wil Max weten we dat al?quote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat leuk is, is dat Max Verstappen binnen een paar jaar Hamilton om zijn oren gaat rijden. Heerlijke gedachte
Denk 33quote:Op zondag 23 november 2014 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Welk nummer wil Max weten we dat al?
fixedquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat leuk is, is dat Max Verstappen binnen een paar jaar Hamilton om zijn oren gaat rijden. Heerlijke gedachte
Nope: Ham 200 miljoenquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals. Ze heeft zelf meer dan Hamilton.
Ja die dubbele diffuser was daar de oorzaak van voornamelijk. 2010 was daar wat beter in.quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was spannender met de strijd McLaren vs Red Bull maar de races an sich waren vrijwel zonder uitzondering kut. Alleen de opener in Australie en Singapore gingen toen wel
Ze is zelf goed voor een paar miljoen euro.quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze huilde van geluk: 'OMG, zoveel geld, zoveel geld!'
2010 was al prima qua races. Turkije, Korea, Australie en Chinaquote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja die dubbele diffuser was daar de oorzaak van voornamelijk. 2010 was daar wat beter in.
Beter dan in Amerikaquote:
prima, beter dan een Alesi/Andretti of andere oud rijders...quote:
whut?quote:Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef Ermanon het volgende:
Hoe erg waren eigenlijk de Engelsen eigenlijk op Sky Hamilton?
8 miljoen klopt niks van.quote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nope: Ham 200 miljoen
http://www.therichest.com(...)-hamilton-net-worth/
Nicole 8 miljoen
http://www.celebritynetwo(...)herzinger-net-worth/
Deden ze vorig jaar toch?quote:Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef WEST het volgende:
Hoop dat sport1 nog met een jaarclip komt, maar ik vrees van niet.
Volgens mij niet. Ik neem voor de zekerheid de BBC maar even op.quote:
Ehm Mediamass is een Speld.nl achtige site, dat weet je toch? http://en.mediamass.net/blog/mediamass-projectquote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
8 miljoen klopt niks van.
Ze heeft minstens 245 miljoen
http://en.mediamass.net/p(...)er/highest-paid.html
Wat een fokking eigen dunkquote:Op zondag 23 november 2014 16:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
8 miljoen klopt niks van.
Ze heeft minstens 245 miljoen
http://en.mediamass.net/p(...)er/highest-paid.html
edit: ow, een satire site dusquote:She also owns several restaurants (the “Fat Scherzinger Burger” chain) in Washington, a Football Team (the “Honolulu Angels”), has launched her own brand of Vodka (Pure Wonderscherzinger - US), and is tackling the juniors market with a top-selling perfume (With Love from Nicole) and a fashion line called “Nicole Scherzinger Seduction”.
quote:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 23-11-2014 om 14:55:33We'd like to acknowledge our proud partner, @burn http://t.co/bcNrBj0N4V reageer retweet
Lol, nee dat wist ik niet.quote:Op zondag 23 november 2014 16:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ehm Mediamass is een Speld.nl achtige site, dat weet je toch? http://en.mediamass.net/blog/mediamass-project
Zag die monteurs ook lachen in de box. 'Als je uitvalt, dan maar zo' en 'af en toe niets mis met een goede ploffer'.quote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef zoem het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 23-11-2014 om 14:55:33We'd like to acknowledge our proud partner, @burn http://t.co/bcNrBj0N4V reageer retweet
of omdat de monteurs zo blij met hem zijnquote:Op zondag 23 november 2014 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zag die monteurs ook lachen in de box. 'Als je uitvalt, dan maar zo' en 'af en toe niets mis met een goede ploffer'.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:15 schreef Beach het volgende:
Nou ze hebben gelukkig een paar maanden om de grindbakken in Melbourne voor te bereiden.
108 sorryquote:
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.quote:Op zondag 23 november 2014 16:15 schreef Beach het volgende:
Nou ze hebben gelukkig een paar maanden om de grindbakken in Melbourne voor te bereiden.
Ja, erg netjes.quote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Hamiton natuurlijk terecht wereldkampioen. Maar he, er zijn gelukkig ook mensen die kunnen verliezen. Rosberg, wat een heer die kerel.
quote:
hap hapquote:Op zondag 23 november 2014 16:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.
In before the incomming 'like father, like son' jokes.quote:Op zondag 23 november 2014 16:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.
nou dat dus. Heel goed gedaan de manier waarop, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij zich vanavond in een hoekje van z'n hotelkamer huilend in slaap gaat zitten fappenquote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Hamiton natuurlijk terecht wereldkampioen. Maar he, er zijn gelukkig ook mensen die kunnen verliezen. Rosberg, wat een heer die kerel.
ja leuk, elke 2 weken dat ''hap-hap'' grapjequote:
Tuurlijk is hij niet vrolijk.quote:Op zondag 23 november 2014 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
nou dat dus. Heel goed gedaan de manier waarop, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij zich vanavond in een hoekje van z'n hotelkamer huilend in slaap gaat zitten fappen![]()
![]()
Ik neem aan dat mensen hier wel weten dat ik geen casual ben en het dus uiteraard niet meen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja leuk, elke 2 weken dat ''hap-hap'' grapje
het jaaroverzicht is iets anders dan een jaarclip met muziek zoals RTL dat altijd deed.quote:
wat je net zagquote:Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
d1ebc07debdeacf358e6252c9571f330175a7fc1 acestream ID van Sky F1 [ afbeelding ]
quote:
zit je er een maand aan vast. Ik heb mooi op tijd opgezegd. En kijken of ze het volgend jaar ook 3 maanden voor 5 euro hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Geralt het volgende:
Ik zeg weer op deze week, dat was ik vergeten
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....quote:
True.quote:Op zondag 23 november 2014 16:28 schreef k_man het volgende:
Respect voor Nico.
Lijkt me heel verleidelijk om de auto voortijdig in de garage te parkeren en stilletjes door de achterdeur weg te gaan. Zijn "I'd like to go to the end", de felicitaties aan Lewis, het mooie interview met de BBC... ik weet niet of ik het allemaal op had kunnen brengen.
Formula E is een winterseriequote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef WEST het volgende:
Nou jongens en meisjes een goede winterslaap
Schaatsen en voetbalquote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....
Ja en er valt genoeg te lullen deze winter. En tis maar 3,5 maand zonder F1 races.quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formula E is een winterserie [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
Seizoen om snel te vergeten, op naar het volgende met hoop ik wat meer concurrentie
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te glurenquote:
vandaag vond je het ook niet leuk??quote:Op zondag 23 november 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te gluren
2010 en 2012 waren spannenderquote:Op zondag 23 november 2014 16:41 schreef Fer het volgende:
Spannender dan de afgelopen 4 jaren denk ik, zelfs 2012 viel tegen.
Niet bijzonder nee. Kampioenshap was snel beslist en verder was het alleen spannend of Massa Hamilton bij zou halenquote:
typisch engelsquote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie vroeg er daarstraks ook alweer naar die meid wat in de Mercedes box stond naast Nicole Slutsinger?
hier: https://twitter.com/MelGrevatt
Over slutsingers gesproken, wel leuk voor de broer van want normaliter far out of his league.quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie vroeg er daarstraks ook alweer naar die meid wat in de Mercedes box stond naast Nicole Slutsinger?
hier: https://twitter.com/MelGrevatt
Vergeet niet hoe godsgruwelijk veel Brits belastinggeld naar de BBC gaat. Dat zouden 'wij' hier niet accepteren ten opzichte van de NOS.quote:
Tegenover Massa bedoel je?quote:Op zondag 23 november 2014 16:01 schreef PirE het volgende:
Leuk van Brundle om hem daar aan te herinneren.
Ja dat was niet echt aardig. Wel goed dat Massa compleet voorbij ging daaraan en er verder niet over sprak.quote:Op zondag 23 november 2014 17:05 schreef Vriezzer het volgende:
Tegenover Massa bedoel je?
Dat vond ik wel even pijnlijk zeg.
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef Geralt het volgende:
Massa heeft overigens wel echt weer vechtlust hoor, mooi om te zien. Een van zn betere races wat mij betreft
Zoiets vermoed ik ook, jaren 90 scenario's breken weer aan.. Williams zit zeker weer in de lift. Hoop dat ze deze vorm vast kunnen houden en zoals Mol ook zei vanmiddag, tactisch wat sterker worden, zoals vandaag.quote:Op zondag 23 november 2014 18:26 schreef twiFight het volgende:
Mijn god, wat moet Vettel wel niet denken nu hij naar Ferrari gaat. Ze waren nergens die rode auto's. Waarschijnlijk hoopt hij hetzelfde geluk als Hamilton te hebben, maar ik zie die Ferrari de komende 2 jaar echt nog niet weer om het kampioenschap strijden. Eerder Williams (en mijn god wat gun ik het hun).
Doe de hulk dan maar weer naar williamsquote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook, jaren 90 scenario's breken weer aan.. Williams zit zeker weer in de lift. Hoop dat ze deze vorm vast kunnen houden en zoals Mol ook zei vanmiddag, tactisch wat sterker worden, zoals vandaag.
Volgend jaar nog Massa en Bottas. Bottas straks echt 1e rijder met een snel (b)rookie naast hem.
Niki Lauda is gescheiden na zijn carrière. Maar die was volgens mij al getrouwd met haar (Marlene) voordat hij echt succesvol was.quote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik gooi het eens in de groep (want geen zin in googlen): je ziet al die coureurs met de mooiste vrouwen aan hun zijde. Vaak komen ze overigens verder als compleet leeghoofd over, maar dat terzijde. Nu vraag ik me af: als de carierre van een coureur op zijn einde loopt of nog wat later... zijn die vrouwen dan nog steeds bij hen? Hoe zit dat bij de oudgedienden? Zijn die al tiental(len) jaren gelukkig getrouwd? Ik kan het me namelijk totaal niet voorstellen...
Zolang er geld op de bankrekening staat wel lijkt mequote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik gooi het eens in de groep (want geen zin in googlen): je ziet al die coureurs met de mooiste vrouwen aan hun zijde. Vaak komen ze overigens verder als compleet leeghoofd over, maar dat terzijde. Nu vraag ik me af: als de carierre van een coureur op zijn einde loopt of nog wat later... zijn die vrouwen dan nog steeds bij hen? Hoe zit dat bij de oudgedienden? Zijn die al tiental(len) jaren gelukkig getrouwd? Ik kan het me namelijk totaal niet voorstellen...
Inderdaad, en hij is zo scheel als wat zie ik nu in haar tweetsquote:Op zondag 23 november 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over slutsingers gesproken, wel leuk voor de broer van want normaliter far out of his league.
moderne Stevie Wonderquote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij is zo scheel als wat zie ik nu in haar tweets
Ralph Schumacher.quote:Op zondag 23 november 2014 20:13 schreef Blister1980 het volgende:
Hakkinen gescheiden en Verstappen ook.
logisch, geen enkele vrouw wil met een zuiplap als Kimi samen levenquote:Op zondag 23 november 2014 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ralph Schumacher.
Corrina Schumacher is ooit vertrokken bij Heinz-Harald Frentzen nadat MSCH succesvoller bleek te zijn dan HHF, maar nooit getrouwd geweest.
Raikkonen en Alonso zijn ook beide gescheiden.
Best een lange lijst eigenlijk
vertel dat aan Brenniequote:Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch, geen enkele vrouw wil met een zuiplap als Kimi samen leven
Was dat een record geweest? 2x de laatste race van het seizoen winnen terwijl dezelfde andere coureur WC wordt?quote:Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef nils7 het volgende:
Toch nog een mooie seizoensfinale... had bijna Massa weer gewonnen als Lewis WK wordt
Wat is deze?quote:
Hij heeft een vorm van hersenverlamming.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
moderne Stevie Wonder![]()
[ afbeelding ]
ik dacht misvormde spieren in zijn been?quote:Op zondag 23 november 2014 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hij heeft een vorm van hersenverlamming.
Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.quote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef zoem het volgende:
Tja, Sauber reed een erg kleurloze race vandaag. Van middenveld naar achterhoedeteam
quote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef Fer het volgende:
Maar belangrijker, komen er nog beelden van de afterparty? Enige wat ooit naar buiten kwam was Schumacher, dronken met een dikke havana en een shirt van een ander team aan. Er zou toen een koelkast uit het raam zijn gegooid.
Nasr was toch wel een van de leukere coureurs in het GP2 veld dit jaar. Imho absoluut niet kleurloosquote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.
Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite meequote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef twiFight het volgende:
Dat gaan we niet zien (helaas), omdat F1 nog altijd een familiesport is en sponsoren geen klanten willen verliezen. Lang verhaal kort, dronken of obscene coureurs in de pers is slecht voor het geld
Maar ik ben sowieso wel benieuwd naar de avond in vele trailers/teamboxen. Vast een traan bij Rosberg, moedeloosheid bij Button denk ik, een flinke party bij Williams (een dronken Claire *RAWR*), melancholie maar tegelijkertijd ook een trots gevoel bij Caterham? Gescheld bij Ferrari, twijfel bij Vergne, het hele Sauber team dat van een flat af wil springen. Ik kan het me allemaal voorstellen.
Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 07:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite mee
Iedere coureur van dit seizoen was met de Mercedes 2e geworden dus dat zegt niet zoveel, bij McLaren weten ze wel of hij nog snel is of niet.quote:Op maandag 24 november 2014 08:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.
Ja joh, geniaal gewoon om te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |