zo rond de 200 euro per nachtquote:Op zondag 23 november 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even offtopic, heeft iemand enig idee wat een hotelkamer per nacht kost in dat hotel daar
half januari is het maar 115 euroquote:
Dan heb je waarschijnlijk een kamer zo groot als een Dixi....quote:
Niet de eerste keer....quote:Op zondag 23 november 2014 15:12 schreef Raraweth het volgende:
Weer typisch Massa. Gaat hij misschien winnen, lult iedereen over het kampioenschap van Hamilton
Moet Massa niet nog een keer stoppen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
Massa gaat de race winnen lijkt me
ja maar dan heeft massa nog veel betere banden dus wint hij alsnog wel.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet Massa niet nog een keer stoppen?
Rosberg faalt, heb het verder ook niet helemaal gezien.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd?
Kom net binnen en meteen BBC erop gezet.
Lijkt me ook lullig als je nu geboekt hebt en niet van F1 houdt. Gevalletje 2/10 bij Zoover van Piet en Annie.quote:
Augustus vorig jaar daar gelunched (lees: even bijkomen van 45+ graden). Bij binnenkomst nogal geschrokken van hoe duur alles leek. Maar uiteindelijk maar 50 dirham (10 euro) betaald voor een uitgebreide lunch. Valt dus echt mee daar. Mja, in de winter is alles duurder natuurlijk.quote:
Rosberg problemenquote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
En al het eten opquote:Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me ook lullig als je nu geboekt hebt en niet van F1 houdt. Gevalletje 2/10 bij Zoover van Piet en Annie.
Problemen met zijn wagen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg faalt, heb het verder ook niet helemaal gezien.
Rosberg stukkig, klein fikkie bij Malledonna verder niet spannend.quote:Op zondag 23 november 2014 15:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Zolang 'ie nog rijdt, rijdt 'ie door.quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico kan 'm beter in de box neer plempen
En om 06:30 liggen er al handdoeken bij het zwembadquote:
En de hele tijd dat stomme motorgeluidquote:Op zondag 23 november 2014 15:20 schreef PirE het volgende:
[..]
En om 06:30 liggen er al handdoeken bij het zwembad
En dan ploft Lewis.quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Nico kan 'm beter in de box neer plempen
Blijven die Nederlanders zitten voor de testweek met Verstappen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef alwaysonhold het volgende:
NL vlag vol in beeld net. Meer mensen gezien?
Hij hoeft 't er alleen maar naast te zetten ergens, Hamilton zal aan de finish willen komen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, dichtbij is één en inhalen is twee
U weet nog niet van DRS?quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, dichtbij is één en inhalen is twee
Wie was die chick?quote:Op zondag 23 november 2014 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Fok of met die lui in de pitbox![]()
!!
Die golddigger van hamiltonquote:
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 23 november 2014 15:27 schreef Zorro het volgende:
Massa naar Hamilton, samen er af, dat kunnen die twee wel, Rosberg daardoor naar 5 en WK.
De visie heb ik wel, de realiteit is denk ik wat minder,,,
Nergens ben ik bang, want Rosberg valt te ver terugquote:
Ja, ff aan die Sauber laten zien dat hij er aankwam.quote:Op zondag 23 november 2014 15:35 schreef Karstman het volgende:
Was Massa nou aan het weaven op het rechte stuk
Zou wel sneu zijnquote:
Was dat Nicole? Ik herkende haar niet. Maar denk niet dat ze meer geld heeft met dat ene hitje 'Don't cha' aangezien dat met een groep was en Busta Rhymes kost ook geld.quote:Op zondag 23 november 2014 15:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicole meer geld heeft dan Hamilton
Ik denk dat 'ie dan een paar racebans krijgt.quote:Op zondag 23 november 2014 15:38 schreef Zorro het volgende:
Kan Rosberg Hamilton er niet af Rosbergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |