Zit een soort plastic tear off voor hoor. Maak je maar niet drukquote:
hoop ik niet.quote:Op zondag 23 november 2014 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's voor die andere Spanjaard, Sainz junior.
Vorig jaar.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eindelijk is dit vreselijke seizoen afgelopen. Ik weet niet wat erger was, dit seizoen of 2009.
Hopen dat het volgend jaar beter is. Maar het zal wel niet, we zitten nog steeds vast aan dat kutgeluid en die vreselijke banden.
2009 was erger. Nauwelijks leuke races.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Eindelijk is dit vreselijke seizoen afgelopen. Ik weet niet wat erger was, dit seizoen of 2009.
Hopen dat het volgend jaar beter is. Maar het zal wel niet, we zitten nog steeds vast aan dat kutgeluid en die vreselijke banden.
Vind het wel mooi in stijl naar de wereldtitelquote:Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat Massa net tekort kwam voor de zege, maar wel mooi om te zien dat Williams er nog even voor ging
Het einde van het jaar was wel beter toen Red Bull een beetje in de buurt kon komen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2009 was erger. Nauwelijks leuke races.
Uiteraard, maar Williams gunde je dit jaar ook wel een zege na de reuzensprong die ook zij hebben gemaaktquote:Op zondag 23 november 2014 15:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Vind het wel mooi in stijl naar de wereldtitel
Was spannender met de strijd McLaren vs Red Bull maar de races an sich waren vrijwel zonder uitzondering kut. Alleen de opener in Australie en Singapore gingen toen welquote:Op zondag 23 november 2014 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het einde van het jaar was wel beter toen Red Bull een beetje in de buurt kon komen.
Nogmaals. Ze heeft zelf meer dan Hamilton.quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze huilde van geluk: 'OMG, zoveel geld, zoveel geld!'
mwa, in het begin van het seizoen was het nog allemaal pais en vree....quote:Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Meer communicatiei in 1 minuut dan in heel het seizoen.
Dat betwijfel ik, maar zij zal ook wel weten dat meer is beterquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals. Ze heeft zelf meer dan Hamilton.
Welk nummer wil Max weten we dat al?quote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat leuk is, is dat Max Verstappen binnen een paar jaar Hamilton om zijn oren gaat rijden. Heerlijke gedachte
Denk 33quote:Op zondag 23 november 2014 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Welk nummer wil Max weten we dat al?
fixedquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat leuk is, is dat Max Verstappen binnen een paar jaar Hamilton om zijn oren gaat rijden. Heerlijke gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |