twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 23-11-2014 om 14:55:33We'd like to acknowledge our proud partner, @burn http://t.co/bcNrBj0N4V reageer retweet
Lol, nee dat wist ik niet.quote:Op zondag 23 november 2014 16:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ehm Mediamass is een Speld.nl achtige site, dat weet je toch? http://en.mediamass.net/blog/mediamass-project
Zag die monteurs ook lachen in de box. 'Als je uitvalt, dan maar zo' en 'af en toe niets mis met een goede ploffer'.quote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef zoem het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 23-11-2014 om 14:55:33We'd like to acknowledge our proud partner, @burn http://t.co/bcNrBj0N4V reageer retweet
of omdat de monteurs zo blij met hem zijnquote:Op zondag 23 november 2014 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zag die monteurs ook lachen in de box. 'Als je uitvalt, dan maar zo' en 'af en toe niets mis met een goede ploffer'.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:15 schreef Beach het volgende:
Nou ze hebben gelukkig een paar maanden om de grindbakken in Melbourne voor te bereiden.
108 sorryquote:
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.quote:Op zondag 23 november 2014 16:15 schreef Beach het volgende:
Nou ze hebben gelukkig een paar maanden om de grindbakken in Melbourne voor te bereiden.
Ja, erg netjes.quote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Hamiton natuurlijk terecht wereldkampioen. Maar he, er zijn gelukkig ook mensen die kunnen verliezen. Rosberg, wat een heer die kerel.
quote:
hap hapquote:Op zondag 23 november 2014 16:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.
In before the incomming 'like father, like son' jokes.quote:Op zondag 23 november 2014 16:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja in de Formule 3 dit jaar ging hij vaak de grindbakken in die Max. Sukkeltje.
nou dat dus. Heel goed gedaan de manier waarop, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij zich vanavond in een hoekje van z'n hotelkamer huilend in slaap gaat zitten fappenquote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Hamiton natuurlijk terecht wereldkampioen. Maar he, er zijn gelukkig ook mensen die kunnen verliezen. Rosberg, wat een heer die kerel.
ja leuk, elke 2 weken dat ''hap-hap'' grapjequote:
Tuurlijk is hij niet vrolijk.quote:Op zondag 23 november 2014 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
nou dat dus. Heel goed gedaan de manier waarop, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij zich vanavond in een hoekje van z'n hotelkamer huilend in slaap gaat zitten fappen![]()
![]()
Ik neem aan dat mensen hier wel weten dat ik geen casual ben en het dus uiteraard niet meen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja leuk, elke 2 weken dat ''hap-hap'' grapje
het jaaroverzicht is iets anders dan een jaarclip met muziek zoals RTL dat altijd deed.quote:
wat je net zagquote:Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
d1ebc07debdeacf358e6252c9571f330175a7fc1 acestream ID van Sky F1 [ afbeelding ]
quote:
zit je er een maand aan vast. Ik heb mooi op tijd opgezegd. En kijken of ze het volgend jaar ook 3 maanden voor 5 euro hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Geralt het volgende:
Ik zeg weer op deze week, dat was ik vergeten
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....quote:
True.quote:Op zondag 23 november 2014 16:28 schreef k_man het volgende:
Respect voor Nico.
Lijkt me heel verleidelijk om de auto voortijdig in de garage te parkeren en stilletjes door de achterdeur weg te gaan. Zijn "I'd like to go to the end", de felicitaties aan Lewis, het mooie interview met de BBC... ik weet niet of ik het allemaal op had kunnen brengen.
Formula E is een winterseriequote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef WEST het volgende:
Nou jongens en meisjes een goede winterslaap
Schaatsen en voetbalquote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....
Ja en er valt genoeg te lullen deze winter. En tis maar 3,5 maand zonder F1 races.quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formula E is een winterserie [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
Seizoen om snel te vergeten, op naar het volgende met hoop ik wat meer concurrentie
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te glurenquote:
vandaag vond je het ook niet leuk??quote:Op zondag 23 november 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |