QFTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen. Ik ben zo'n zuurpruim die dergelijke onzin niet bij BF vind passen en tamelijk puberaal acht.
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Update geweest? Want ik heb flink wat HUD-bugs!
Ik heb de rode overlay van scopes ineens achter de zwarte. Het spel is pas ruim een jaar uit he, dus dat wordt vast wel gefixt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...
V.
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef JaqenHghar het volgende:
Voegt die China rising DLC nou echt wat toe of?
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Geldt dat voor heel die premiummaps?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Nee, alleen voor de China Rising maps.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geldt dat voor heel die premiummaps?
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ThanksIk zag namelijk bf4 + DLC voor 14 euro
En je hebt 1001 versies met en zonder DLC, dus![]()
Ik heb al BF4 gekocht, zonder DLC'squote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50) en hij staat op verschillende sites te koop (de key dan) voor zo'n ¤30,-
DX11, EA Online en BF4.exe hierquote:
bfh heeft dezelfde bugsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Conspiracy om mensen naar BFH te jagen.
"Hier" weet ik niet, maar ik begreep dat battlefield 4 nog altijd populairder is dan iig hardline op PC. Heb ook regelmatig avonden dat alle goede servers gewoon propvol zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Wordt BF4 hier nog een beetje actief gespeeld? Heb hem toen hij uitkwam op de PS3 gehad maar dat was drie keer niks vanwege alle bugs. Heb nu die trial op Origin en ben van plan hem daarna ook aan te schaffen.
Heb 'm toevallig vandaag nog even gespeeld. 2 van de dogtags gevonden waar het in de TT over gaat, ook nogquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Wordt BF4 hier nog een beetje actief gespeeld? Heb hem toen hij uitkwam op de PS3 gehad maar dat was drie keer niks vanwege alle bugs. Heb nu die trial op Origin en ben van plan hem daarna ook aan te schaffen.
Voor 5 bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Verbal het volgende:
En slightly off-topic... Fuck, nog anderhalf jaar....
V.
Zelfs 2,5, volgens mijn nogal belabberde berekeningquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voor 5 bedoel je?
Battlefront is 15 november 2015 en dat is geen 1,5 toch.
Wil je battlefront dan niet spelen?
Niet?quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
Slimmerik. Zo vroeg hypen ze bij EA nooit toch?
als er PL of RUS in de naam voorkomt en is de score absurd goed dan wordt nogal vaak iets achter de schermen ingezet is mijn ervaring...quote:Op zondag 26 april 2015 14:01 schreef ems. het volgende:
Als Nederlanders het doen is het geen probleem tho.
Dat was ook mijn idee maar vaak blijken het ook gewoon ontzettend goede spelers te zijn die aan allerlei toernooien e.d. meedoen.quote:Op maandag 27 april 2015 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
als er PL of RUS in de naam voorkomt en is de score absurd goed dan wordt nogal vaak iets achter de schermen ingezet is mijn ervaring...
Met die scouts en een goede crew / teamwork heb je met een AA/stinger meestal het nakijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee maar vaak blijken het ook gewoon ontzettend goede spelers te zijn die aan allerlei toernooien e.d. meedoen.
Ik heb ook wel een aantal van die games hoor,quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef Gezicht het volgende:
Hoe irritant zijn die Polen en Russen die 50 - 3 gaan met de scout helicopter
Nou nie overdrijven nie!quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:53 schreef BurnaBoy het volgende:
spel is onderhand al een paar jaar uit
Had ook beroerde netcode hoor...quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
En dan te bedenken dat ik erover dacht deze game te gaan aanschaffen.Goh,wat denk ik met weemoed terug aan BF2 toen alles nog vrij simpel wel en het gewoon deed.
Iemand trok het daar een meer slecht dat ik met een LMG hem een extra neusgat bezorgde met een 4x scope. Maar als je wel in de basis mag blijven liggen zonder terugbeschoten te worden dan begrijp je het niet. Als er een chopper continu zou blijven hangen zou het logischer zijn, maar terugsnipen...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef Verbal het volgende:
Nounounou, wat een utter sadness net weer.
Speel op een server waar ik al tijden kom (Naval Strike). Wordt op Wavebreaker voor mijn flikker geschoten door een sniper vanaf zijn base schip.
Ik respawn als recon en knal hem met een headshot overhoop. Is die lul gaan klagen en krijg ik een waarschuwing voor baserape
Ik probeer nog een discussie (op Nansha snipe ik ook vanaf base naar de andere base ivm de afstand), maar de regel is: vanaf het basisschip mag je naar hartelust snipen, iemand die terugschiet wordt gekicked
Dat was dus de laatste keer daar, wat een malloten.
V.
Was al lang bekend joh, AR die terug komt is de AN-94, weinig mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:47 schreef Verbal het volgende:
Komt een Spring Patch aan. Nieuwe wapens, álle bestaande wapens worden aangepast/generfd en Gun Master komt terug.
Joepie
V.
Mwah, als de gehele ballistiek veranderd is op een wapen zoals eerder wel eens gebeurde, dan is het wel echt kut te noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was al lang bekend joh, AR die terug komt is de AN-94, weinig mis mee.
Datquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, als de gehele ballistiek veranderd is op een wapen zoals eerder wel eens gebeurde, dan is het wel echt kut te noemen.
Ik vind Ucav niet half zo'n probleem als mortars.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Nieuwe map lijkt mij ook wel leuk. Ik hoop alleen dat ze de UCAV echt keihard verkrachten nog. Gewoon wel insta tegen heli's en behoorlijke schade tegen voertuigen maar geen splash damage of zo
Heerlijk, van die scheve regels.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Ging vanmiddag op een non explosive metro server, nam flare mee -> killed by admin, iets anders kiezen. Nam smoke mee -> killed by admin, iets anders pakken. Nam granaat mee -> niks aan de hand.
Dan ook nog eens niet de rpk mogen gebruiken of weet ik veel wat voor reden, sniper limiet en allemaal andere dingen, bah bah.
4 wapens, 1 gadget?quote:
Kijken wat dit gaat doen...quote:NPAPI-plug-ins werken niet in versie 42 en hoger van Chrome
waarom pakken ze niet groot uit, heerlijke gang oorlogen in de jungle met tanks helikopters straaljagers, ze moeten heel dat hardline gebeuren niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
4 wapens, 1 gadget?Het blijft een beetje mager aandoen in vergelijking met de hoeveelheid keuzes in BF4..
Shanghai leuke map, golmud niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:24 schreef ems. het volgende:
Golmud en Shanghai trouwensPrima maps verder, maar de fetish die de community er blijkbaar mee heeft gaat me wat ver.
quote:07-08-2015 05:06 AM - edited 07-08-2015 05:41 AM
Thank you all for the reports! We are aware and looking into this issue.
Thank you!
This issue is currently not resolved. Marking this post as such to let people know we are investigating. Thank you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |