Datquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, als de gehele ballistiek veranderd is op een wapen zoals eerder wel eens gebeurde, dan is het wel echt kut te noemen.
Ik vind Ucav niet half zo'n probleem als mortars.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Nieuwe map lijkt mij ook wel leuk. Ik hoop alleen dat ze de UCAV echt keihard verkrachten nog. Gewoon wel insta tegen heli's en behoorlijke schade tegen voertuigen maar geen splash damage of zo
Heerlijk, van die scheve regels.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Ging vanmiddag op een non explosive metro server, nam flare mee -> killed by admin, iets anders kiezen. Nam smoke mee -> killed by admin, iets anders pakken. Nam granaat mee -> niks aan de hand.
Dan ook nog eens niet de rpk mogen gebruiken of weet ik veel wat voor reden, sniper limiet en allemaal andere dingen, bah bah.
4 wapens, 1 gadget?quote:
Kijken wat dit gaat doen...quote:NPAPI-plug-ins werken niet in versie 42 en hoger van Chrome
waarom pakken ze niet groot uit, heerlijke gang oorlogen in de jungle met tanks helikopters straaljagers, ze moeten heel dat hardline gebeuren niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
4 wapens, 1 gadget?Het blijft een beetje mager aandoen in vergelijking met de hoeveelheid keuzes in BF4..
Shanghai leuke map, golmud niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:24 schreef ems. het volgende:
Golmud en Shanghai trouwensPrima maps verder, maar de fetish die de community er blijkbaar mee heeft gaat me wat ver.
quote:07-08-2015 05:06 AM - edited 07-08-2015 05:41 AM
Thank you all for the reports! We are aware and looking into this issue.
Thank you!
This issue is currently not resolved. Marking this post as such to let people know we are investigating. Thank you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |