WapensSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VoertuigenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MapsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game ModesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LevolutionSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Waar we" TT'squote:
Oude shit allemaal, staat er onderhand een jaar in en dan veranderen er nog wel eens dingen. Server was een idee en is er geweest maar de ene helft is fan van hardcore en de andere helft niet dus die was na een maand wel weer weg denk ik. En er komen niet zo heel veel mensen in dit topic ook dus weinig animo in zijn geheel. Platoon is een regelrechte kopie vanuit het BF3 topic volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is er met die hele OP aan de hand? Stukje over een server maar geen IP te bekennen. En een link naar een BF4 platoon wat niet bestaat.
Die scoor je nogal makkelijk geloof ik. Wel leuk dat die in first person voor de tegenstander vaak meters naast schijnt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef Verbal het volgende:
Gisteren maar eens een poging ondernomen om mijn tank-skills wat op te kalefateren. Is nog niet veel soeps, al had ik wel een headshot met een tank
Da's de snipert in mij...
V.
Tussen de 3e en de 30e.quote:
Bij BF3 zat de dlc bij de updates en kocht je eigenlijk alleen maar een key om het te mogen spelen. Heb je al geprobeerd om het te spelen?quote:Op zondag 7 september 2014 14:58 schreef Furdinand het volgende:
Hallo, ik heb pas bf4 gekocht waar ook China rising bij zat met een activeringscode. Er staat dat ik het in het spel via de store moet activeren, maar de store kan ik niet openen want dan zegt het dat er geen content is ofzo. Er staat dat je het ook via de ps3 store kan doen dus dat heb ik gedaan en er stond inderdaad China rising dus ik bevestigen dat dat 'm is en toen was het klaar maar er werd niks geïnstalleerd. Dus ik probeer het nog eens maar die keer zei het gelijk dat de aankoop gedaan was ofzo en verder niks.
Iemand een idee wat ik moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop