Nou nie overdrijven nie!quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:53 schreef BurnaBoy het volgende:
spel is onderhand al een paar jaar uit
Had ook beroerde netcode hoor...quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
En dan te bedenken dat ik erover dacht deze game te gaan aanschaffen.Goh,wat denk ik met weemoed terug aan BF2 toen alles nog vrij simpel wel en het gewoon deed.
Iemand trok het daar een meer slecht dat ik met een LMG hem een extra neusgat bezorgde met een 4x scope. Maar als je wel in de basis mag blijven liggen zonder terugbeschoten te worden dan begrijp je het niet. Als er een chopper continu zou blijven hangen zou het logischer zijn, maar terugsnipen...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef Verbal het volgende:
Nounounou, wat een utter sadness net weer.
Speel op een server waar ik al tijden kom (Naval Strike). Wordt op Wavebreaker voor mijn flikker geschoten door een sniper vanaf zijn base schip.
Ik respawn als recon en knal hem met een headshot overhoop. Is die lul gaan klagen en krijg ik een waarschuwing voor baserape
Ik probeer nog een discussie (op Nansha snipe ik ook vanaf base naar de andere base ivm de afstand), maar de regel is: vanaf het basisschip mag je naar hartelust snipen, iemand die terugschiet wordt gekicked
Dat was dus de laatste keer daar, wat een malloten.
V.
Was al lang bekend joh, AR die terug komt is de AN-94, weinig mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:47 schreef Verbal het volgende:
Komt een Spring Patch aan. Nieuwe wapens, álle bestaande wapens worden aangepast/generfd en Gun Master komt terug.
Joepie
V.
Mwah, als de gehele ballistiek veranderd is op een wapen zoals eerder wel eens gebeurde, dan is het wel echt kut te noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was al lang bekend joh, AR die terug komt is de AN-94, weinig mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |