QFTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen. Ik ben zo'n zuurpruim die dergelijke onzin niet bij BF vind passen en tamelijk puberaal acht.
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Update geweest? Want ik heb flink wat HUD-bugs!
Ik heb de rode overlay van scopes ineens achter de zwarte. Het spel is pas ruim een jaar uit he, dus dat wordt vast wel gefixt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...
V.
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef JaqenHghar het volgende:
Voegt die China rising DLC nou echt wat toe of?
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Geldt dat voor heel die premiummaps?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Nee, alleen voor de China Rising maps.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geldt dat voor heel die premiummaps?
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ThanksIk zag namelijk bf4 + DLC voor 14 euro
En je hebt 1001 versies met en zonder DLC, dus![]()
Ik heb al BF4 gekocht, zonder DLC'squote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50) en hij staat op verschillende sites te koop (de key dan) voor zo'n ¤30,-
DX11, EA Online en BF4.exe hierquote:
bfh heeft dezelfde bugsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Conspiracy om mensen naar BFH te jagen.
"Hier" weet ik niet, maar ik begreep dat battlefield 4 nog altijd populairder is dan iig hardline op PC. Heb ook regelmatig avonden dat alle goede servers gewoon propvol zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Wordt BF4 hier nog een beetje actief gespeeld? Heb hem toen hij uitkwam op de PS3 gehad maar dat was drie keer niks vanwege alle bugs. Heb nu die trial op Origin en ben van plan hem daarna ook aan te schaffen.
Heb 'm toevallig vandaag nog even gespeeld. 2 van de dogtags gevonden waar het in de TT over gaat, ook nogquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Wordt BF4 hier nog een beetje actief gespeeld? Heb hem toen hij uitkwam op de PS3 gehad maar dat was drie keer niks vanwege alle bugs. Heb nu die trial op Origin en ben van plan hem daarna ook aan te schaffen.
Voor 5 bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Verbal het volgende:
En slightly off-topic... Fuck, nog anderhalf jaar....
V.
Zelfs 2,5, volgens mijn nogal belabberde berekeningquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voor 5 bedoel je?
Battlefront is 15 november 2015 en dat is geen 1,5 toch.
Wil je battlefront dan niet spelen?
Niet?quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Catkiller het volgende:
Slimmerik. Zo vroeg hypen ze bij EA nooit toch?
als er PL of RUS in de naam voorkomt en is de score absurd goed dan wordt nogal vaak iets achter de schermen ingezet is mijn ervaring...quote:Op zondag 26 april 2015 14:01 schreef ems. het volgende:
Als Nederlanders het doen is het geen probleem tho.
Dat was ook mijn idee maar vaak blijken het ook gewoon ontzettend goede spelers te zijn die aan allerlei toernooien e.d. meedoen.quote:Op maandag 27 april 2015 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
als er PL of RUS in de naam voorkomt en is de score absurd goed dan wordt nogal vaak iets achter de schermen ingezet is mijn ervaring...
Met die scouts en een goede crew / teamwork heb je met een AA/stinger meestal het nakijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee maar vaak blijken het ook gewoon ontzettend goede spelers te zijn die aan allerlei toernooien e.d. meedoen.
Ik heb ook wel een aantal van die games hoor,quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef Gezicht het volgende:
Hoe irritant zijn die Polen en Russen die 50 - 3 gaan met de scout helicopter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |