QFTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen. Ik ben zo'n zuurpruim die dergelijke onzin niet bij BF vind passen en tamelijk puberaal acht.
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Update geweest? Want ik heb flink wat HUD-bugs!
Ik heb de rode overlay van scopes ineens achter de zwarte. Het spel is pas ruim een jaar uit he, dus dat wordt vast wel gefixt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, had vandaag ineens groene strepen in mijn scope...
V.
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef JaqenHghar het volgende:
Voegt die China rising DLC nou echt wat toe of?
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Geldt dat voor heel die premiummaps?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zijn (tegenwoordig gratis) multiplayer maps.
Nee, alleen voor de China Rising maps.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geldt dat voor heel die premiummaps?
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ThanksIk zag namelijk bf4 + DLC voor 14 euro
En je hebt 1001 versies met en zonder DLC, dus![]()
Ik heb al BF4 gekocht, zonder DLC'squote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De enige BF4 waar ik nu nog voor zou gaan is de Premium Edition (BF4+Alle DLC+Premium, dus nog meer extra's).. Die was bij Origin zelf afgelopen kerst te krijgen voor ¤25,- (nu weer gewoon 50) en hij staat op verschillende sites te koop (de key dan) voor zo'n ¤30,-
DX11, EA Online en BF4.exe hierquote:
bfh heeft dezelfde bugsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Conspiracy om mensen naar BFH te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |