Oh nee,daar is hij weer met zijn PUA. Dan is het echt tijd om te gaan. Welterustenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Er is niks bazer dan goeie dancefloorgame
Optiefen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Er is niks bazer dan goeie dancefloorgame
Witte nachten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
haha jaloerse whitenights ook altijd
Qua bezoeksters 43 nu. Qua berichten een stuk of vier. Qua dates precies 0.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan?
En slaap lekker!
Join the club, ik heb er geen enkele.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nieuwe likes. Maar nee, maar een paar. FML
Waar was je vandaag toen ik je nodig had he?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
haha jaloerse whitenights ook altijd
Faxie, is that you?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Join the club, ik heb er geen enkele.
Wat voor land?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef fightclubTyler het volgende:
Ze kunnen fok beter chodeland noemen zeg damn
Nee hoor. Ik doe ook niet zoveel met OKCquote:
You can only help yourselfquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar was je vandaag toen ik je nodig had he?
Ach so.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:06 schreef artelligence het volgende:
Alleen maar Duitsers bij mijn matches
Je bent de Nederlandse taal niet machtig, Engels is te moeilijk. Wat ben jij? Waar kom je vandaan? Waz je BB, kunnen we pingen jatogh :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef fightclubTyler het volgende:
Ze kunnen fok beter chodeland noemen zeg damn
Ik val schijnbaar in de smaak bij Belgen. Al moet ik wel zeggen dat die ook wel beter zijn in het inhoudelijk sturen van berichtjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:06 schreef artelligence het volgende:
Alleen maar Duitsers bij mijn matches
Nou, geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik val schijnbaar in de smaak bij Belgen. Al moet ik wel zeggen dat die ook wel beter zijn in het inhoudelijk sturen van berichtjes
Tsja, had je maar zondag op maandag naar Utrecht moeten komen, had je een stukje verjaardagscake gekregenquote:
Zijn ook niet de meest snuggere natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik val schijnbaar in de smaak bij Belgen.
haha en bedanktquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn ook niet de meest snuggere natuurlijk
Was je jarig?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, had je maar zondag op maandag naar Utrecht moeten komen, had je een stukje verjaardagscake gekregen
Gewoon een leuk bericht toegespitst op je profiel en je foto's naar ik veronderstel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen hoi of over seks. Niet heel moeilijk maar gewoon leuker.
Ja, kan ik ook wel, en je hebt ook gelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht die Yvie kan wel tegen een stootje
dat vind ik ook al bijvoorbeeld als je Belgische collega's over de vloer hebt ofzo..quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen hoi of over seks. Niet heel moeilijk maar gewoon leuker.
Chode, zoals hij.quote:
Ja, voornamelijk foto's. Profiel lezen ze vaak niet eens (echt bizar vind ik dat overigens).quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon een leuk bericht toegespitst op je profiel en je foto's naar ik veronderstel.
Leer het mij man. Ik zit al jaren met die struggle je weet toch.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Chode, zoals hij.
zitten hier echt veel chodes op fok man. Jullie proberen mij te beschamen om nieuwe chicks te ontmoeten, maar mijn realiteit is te sterk. En ik heb al genoeg reference voor een stabiele realiteit waarin pick up normaal is.
Zo;n klein vrouwenspiegeltje meenemen is dus de tip van de avond?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef rival het volgende:
[..]
Denk daar dan aan op zo'n moment lul!
Ik lees het altijd. Ben gewoon benieuwd wat erin staat. Op de foto's ga ik in de eerste instantie af, maar daarna wil ik toch wel weten wat ze doet en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk foto's. Profiel lezen ze vaak niet eens (echt bizar vind ik dat overigens).
Deed ik, hielp nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef rival het volgende:
[..]
Denk daar dan aan op zo'n moment lul!
Ga dan wel naar zijn topic/SC, en niet hierquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leer het mij man. Ik zit al jaren met die struggle je weet toch.
Ik ook, maar zondag net na 0.00uur is een prima tijd voor cakequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Nouja ik kan dan toch niet. Maandag vroeg er uit enzo
De barmeid keek volgens mij wat vreemd toen ik een rosebier besteldequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo;n klein vrouwenspiegeltje meenemen is dus de tip van de avond?
Hier is wel een goeiequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leer het mij man. Ik zit al jaren met die struggle je weet toch.
Cake!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar zondag net na 0.00uur is een prima tijd voor cake
Juist met profiel (en ingevulde vragen waarmee je matched) kun je leuke conversaties beginnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk foto's. Profiel lezen ze vaak niet eens (echt bizar vind ik dat overigens).
Dude, hou dat hier eens weg dat pua gedoe, blijf in je eigen topic/DM ofzoquote:
Daarom hebben jullie die toch altijd bij jullie?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo;n klein vrouwenspiegeltje meenemen is dus de tip van de avond?
Don't know.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie die toch altijd bij jullie?
Hij komt toch hier? Ik wil ook chimeids hosselen mang...quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga dan wel naar zijn topic/SC, en niet hier
Hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Ja dat schiet ook niet echt op he..
Ja maar het is zonde als de cake niet lekker blijkt natuurlijk..quote:
Waarom zou ik voor mijzelf een cake kopen/maken die ik zelf niet lekker vindquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar het is zonde als de cake niet lekker blijkt natuurlijk..
Zodra je binnen komt 4 drankjes achterover tikken zodat je net wat voeltquote:
OPHOERENquote:
Nou, iets nieuws proberen wat vervolgens tegenvalt? You never know.. Ik maak die fout ook weleensquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor mijzelf een cake kopen/maken die ik zelf niet lekker vind
ahaha chodequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, hou dat hier eens weg dat pua gedoe, blijf in je eigen topic/DM ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |