Oh nee,daar is hij weer met zijn PUA. Dan is het echt tijd om te gaan. Welterustenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Er is niks bazer dan goeie dancefloorgame
Optiefen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Er is niks bazer dan goeie dancefloorgame
Witte nachten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
haha jaloerse whitenights ook altijd
Qua bezoeksters 43 nu. Qua berichten een stuk of vier. Qua dates precies 0.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan?
En slaap lekker!
Join the club, ik heb er geen enkele.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nieuwe likes. Maar nee, maar een paar. FML
Waar was je vandaag toen ik je nodig had he?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
haha jaloerse whitenights ook altijd
Faxie, is that you?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Join the club, ik heb er geen enkele.
Wat voor land?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef fightclubTyler het volgende:
Ze kunnen fok beter chodeland noemen zeg damn
Nee hoor. Ik doe ook niet zoveel met OKCquote:
You can only help yourselfquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar was je vandaag toen ik je nodig had he?
Ach so.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:06 schreef artelligence het volgende:
Alleen maar Duitsers bij mijn matches
Je bent de Nederlandse taal niet machtig, Engels is te moeilijk. Wat ben jij? Waar kom je vandaan? Waz je BB, kunnen we pingen jatogh :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef fightclubTyler het volgende:
Ze kunnen fok beter chodeland noemen zeg damn
Ik val schijnbaar in de smaak bij Belgen. Al moet ik wel zeggen dat die ook wel beter zijn in het inhoudelijk sturen van berichtjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:06 schreef artelligence het volgende:
Alleen maar Duitsers bij mijn matches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |