Ik kon wel zeggen, wie wilt jou nou niet? Maar das ook weer zo slijmerig...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt dan wel weer wat dubieus, waar kan ik die verjaardagsregel teruglezen?
Hmmm nu ben ik benieuwd naar de vragen. Even kijken of ik in mijn mail nog inloggegevens kan vinden.quote:
lolquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm nu ben ik benieuwd naar de vragen. Even kijken of ik in mijn mail nog inloggegevens kan vinden.
De vrouwen vallen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Moet vaker een tijdje niet inloggen, wel weer wat leuke mannen erbij zie ik
Kwam em laatst pas tegen die site vandaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Moet vaker een tijdje niet inloggen, wel weer wat leuke mannen erbij zie ik
Wat was het met mij eigenlijk?quote:
Ik neem mijn tijd!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens even wat?
In totaal?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef artelligence het volgende:
Lol... ik ben eindelijk ingelogd. Het is gelukt. 27 likes...
Ik blijf onder de 90 zitten met de meesten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt zelden onder de 60% eigenlijk als iemand een beetje normaal is en niet heel erg gelovig.
1x 99% gehad
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Morgen al vroeg op pad naar Alkmaar.Welterusten allen
Dat is best wat. Kreeg je ook reacties?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef artelligence het volgende:
Lol... ik ben eindelijk ingelogd. Het is gelukt. 27 likes...
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Morgen al vroeg op pad naar Alkmaar.Welterusten allen
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best wat. Kreeg je ook reacties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |