Nee, hij spoort niet helemaal.._O-quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jij hebt een goede interne klok dus schijnbaar?
Oh dat was niet heel verstandig dan, maar wel begrijpelijk. Gelukkig heb je hier nog vermaakquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, hij spoort niet helemaal.._O-
Helemaal ontregelt omdat ik van die wisselende diensten heb, maar vaak na 6 uur slaap ben ik dus weer wakker, en aangezien ik vanavond ook al van 5 tot 9 heb liggen slapen.. Komt dat dus niet goed
Honest TT.quote:
Dat vraag je toch niet aan een dame Art.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?
Yvie kijkt voetbal, darten en drinkt bier. Ik zie haar als een stoere meid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame Art.
Hoelang is dat geleden?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.
Ok, volgende maand he? Zal iCal erbij pakken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds te wachten op mijn B-day f*ck wat schijnbaar een Fok!service is, maar nog niks van gehoord.
Stoer is ze zeker. Ze maakt je af als je niet uitkijkt,quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie kijkt voetbal, darten en drinkt bier. Ik zie haar als een stoere meid.
Damn dan al? Wow...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fok! heeft nog 2 dagen om het te regelen.
Oh tijd zat nog!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fok! heeft nog 2 dagen om het te regelen.
Kijk. Dit is informatie waar je wat aan hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Maar ik had begrepen dat je er gewoon zelf eentje uit mocht pikken...
Dat mocht ik wel met mijn verjaardag
Meestal in m'n eentje want zou niet weten wie mee zou moeten gaan...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:42 schreef artelligence het volgende:
Zelfkennis. Daar begint het mee.Nee komt wel goed Fax. Ga je wel eens stappen met vrienden of ga je altijd in je eentje naar vage bands?
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Jij ook al niet? Slechte service zeg,dan moet je toch zelf maar iemand het hof maken.Al is dat eng.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet mn inlogggevens van OKc niet meer. Anders had ik even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze laten het een beetje afweten. Schande vind ik het!
Hebben die zelfde service dan? Zou wel goede promotie zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet mn inlogggevens van OKc niet meer. Anders had ik even een berichtje gestuurd
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk. Dit is informatie waar je wat aan hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk. Dit is informatie waar je wat aan hebt.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh is dat zo?Dat heb ik dan even niet goed begrepen.
Ik kan me mijn verjaardag niet goed meer herinneren. Ik hoorde nog vaag een deur dichtslaan vroeg in de ochtend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Maar ga je ook stappen? Putte onveilig maken? De deernes daar het hof maken? Vleierij in de plaatselijke kroeg?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal in m'n eentje want zou niet weten wie mee zou moeten gaan...
Hoe ruim van tevoren moet je dat aanvragen? Het is al bijna weer januari.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh tijd zat nog!
Ook waterman? Of ben je Steenbok?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ruim van tevoren moet je dat aanvragen? Het is al bijna weer januari.
Voelde je je wel voldaan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan me mijn verjaardag niet goed meer herinneren. Ik hoorde nog vaag een deur dichtslaan vroeg in de ochtend.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat was niet heel verstandig dan, maar wel begrijpelijk. Gelukkig heb je hier nog vermaak
Dunnoquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben die zelfde service dan? Zou wel goede promotie zijn
wat is ons percentage?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben die zelfde service dan? Zou wel goede promotie zijn
Dat wel. En er zat geen fles of ander voorwerp in mijn reet. Condooms waren op though.quote:
Er is niks boeiends in Puttequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ga je ook stappen? Putte onveilig maken? De deernes daar het hof maken? Vleierij in de plaatselijke kroeg?
Gebruik mijn okc account maar. Ik doe er toch niets meer mee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet mn inlogggevens van OKc niet meer. Anders had ik even een berichtje gestuurd
Die heeft niks te willen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wat nou als diegene niet wilt?
20 januari, nog net een steenbok dus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook waterman? Of ben je Steenbok?
Een dag, daarom heeft Yvie nog tijd zat...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ruim van tevoren moet je dat aanvragen? Het is al bijna weer januari.
Doe dat!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zal ik eens kijken?
Zonde, ach je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En er zat geen fles of ander voorwerp in mijn reet.
Ik 6 dagen laterquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:51 schreef yats het volgende:
[..]
20 januari, nog net een steenbok dus.
Ik kon wel zeggen, wie wilt jou nou niet? Maar das ook weer zo slijmerig...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt dan wel weer wat dubieus, waar kan ik die verjaardagsregel teruglezen?
Hmmm nu ben ik benieuwd naar de vragen. Even kijken of ik in mijn mail nog inloggegevens kan vinden.quote:
lolquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm nu ben ik benieuwd naar de vragen. Even kijken of ik in mijn mail nog inloggegevens kan vinden.
De vrouwen vallen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Moet vaker een tijdje niet inloggen, wel weer wat leuke mannen erbij zie ik
Kwam em laatst pas tegen die site vandaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Moet vaker een tijdje niet inloggen, wel weer wat leuke mannen erbij zie ik
Wat was het met mij eigenlijk?quote:
Ik neem mijn tijd!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens even wat?
In totaal?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef artelligence het volgende:
Lol... ik ben eindelijk ingelogd. Het is gelukt. 27 likes...
Ik blijf onder de 90 zitten met de meesten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb echt zelden onder de 60% eigenlijk als iemand een beetje normaal is en niet heel erg gelovig.
1x 99% gehad
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Morgen al vroeg op pad naar Alkmaar.Welterusten allen
Dat is best wat. Kreeg je ook reacties?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef artelligence het volgende:
Lol... ik ben eindelijk ingelogd. Het is gelukt. 27 likes...
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Morgen al vroeg op pad naar Alkmaar.Welterusten allen
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best wat. Kreeg je ook reacties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |