Cake!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar zondag net na 0.00uur is een prima tijd voor cake
Juist met profiel (en ingevulde vragen waarmee je matched) kun je leuke conversaties beginnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk foto's. Profiel lezen ze vaak niet eens (echt bizar vind ik dat overigens).
Dude, hou dat hier eens weg dat pua gedoe, blijf in je eigen topic/DM ofzoquote:
Daarom hebben jullie die toch altijd bij jullie?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo;n klein vrouwenspiegeltje meenemen is dus de tip van de avond?
Don't know.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie die toch altijd bij jullie?
Hij komt toch hier? Ik wil ook chimeids hosselen mang...quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga dan wel naar zijn topic/SC, en niet hier
Hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Ja dat schiet ook niet echt op he..
Ja maar het is zonde als de cake niet lekker blijkt natuurlijk..quote:
Waarom zou ik voor mijzelf een cake kopen/maken die ik zelf niet lekker vindquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar het is zonde als de cake niet lekker blijkt natuurlijk..
Zodra je binnen komt 4 drankjes achterover tikken zodat je net wat voeltquote:
OPHOERENquote:
Nou, iets nieuws proberen wat vervolgens tegenvalt? You never know.. Ik maak die fout ook weleensquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor mijzelf een cake kopen/maken die ik zelf niet lekker vind
ahaha chodequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, hou dat hier eens weg dat pua gedoe, blijf in je eigen topic/DM ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |