SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je niet echt keus qua bijbaan. Of je werkt in een winkel of horecagelegenheid, of fabriek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand van 22 nog aannemen om vakken te vullen.
Moet er sowieso niet aan denken.
Das verstehe ich nicht.quote:
Die dorp leef.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hier heb je niet echt keus qua bijbaan. Of je werkt in een winkel of horecagelegenheid, of fabriek.
Nee, ik werk fulltime. Maar er werken wel veel studerende flexwerkers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die dorp leef.
Heb jij dan voor de fabriek gekozen? Gokje vanwege jouw stoere werkschoenen.
O, ik zie nu pas dat je 'qua bijbaan' zei.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik werk fulltime. Maar er werken wel veel studerende flexwerkers.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef Landysh het volgende:
Vroeger kickte ik op dat soort foto's, rotten.com was mijn favo website. Nu kan ik er geen sec. naar kijken.
Dat is toch iets om blij om te zijn, of niet? Echt ziek die foto's.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben echt veranderd in een pussy, maak je maar geen zorgen.
Nice, nice.quote:
Wil je halverwege al?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond op je.![]()
Waar is fotoreportage.
Nadat alles klaar en gekoeld is, bij het serveren. Dus je kunt het in feite ook morgen klaarmaken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je halverwege al?
Maar ff vraagje. Wanneer raad je me aan om de fruittopping erop te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan? Tell me?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga denk ik morgen opnieuw maken. Heb 1 hele hele grote fout gemaakt
Niet lachen. Maar heb geklopte slagroom inplaats van ongekloptequote:
Heb je gewoon zo'n spuitbus gebruikt ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet lachen. Maar heb geklopte slagroom inplaats van ongeklopte
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet lachen. Maar heb geklopte slagroom inplaats van ongeklopte
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je gewoon zo'n spuitbus gebruikt ofzo?
Nee. Uit zo'n plastic bakje. Precies zoals bij de crèmefreshe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Whut. Het stond er zo duidelijk in. Dan had je beter melk kunnen gebruiken.
Hoe heb je het gedaan? Spuitbus?
Huh opgeklopte slagroom uit een bakje? Hebben ze dat tegenwoordig ook ja?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Nee. Uit zo'n plastic bakje. Precies zoals bij de crèmefreshe.
Foto's komen eraanquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh opgeklopte slagroom uit een bakje? Hebben ze dat tegenwoordig ook ja?
Maar het is geen grote fout eigenlijk. Behalve dat je cheesecake misschien iets zoeter wordt zal het niet zo heel veel uitmaken lijkt mij. Je had aan het eind wel een egaal beslag toch? Niet dat het was gaan schiften ofzo?
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef Landysh het volgende:
Btw, je oven staat op 100 graden of niet?
Had niet gehoeven! Voorverwarmen is niet nodig, had je juist niet moeten doen. Had het anders wel in het recept gezet. Want het is belangrijk dat deze cheesecake niet te warm wordt gebakken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja dat wel. Deed dat al uren daarvoor
Oh niet zo. Had alleen dat graden goed gezet. Niet aangezet ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Had niet gehoeven! Voorverwarmen is niet nodig, had je juist niet moeten doen. Had het anders wel in het recept gezet. Want het is belangrijk dat deze cheesecake niet te warm wordt gebakken.![]()
Maar het zijn allemaal kleine foutjes, niet zo erg dat het je cheesecake kan verpesten.
Oh zo! Oke.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh niet zo. Had alleen dat graden goed gezet. Niet aangezet ofzo
Het is wel een beetje sterk. Van die andere drink je zo een pak leeg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Told yaa
Heb die andere al jaaren niet meer gehad.
Ik van deze ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje sterk. Van die andere drink je zo een pak leeg.
Ja,vrouwen kunnen meer chocola hebben.quote:
Ja, ik ook. Chocolademelk is meer toetje zeg maar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja,vrouwen kunnen meer chocola hebben.
Maar s 'ochtends drink ik liever ijskoude jus d'orange met vruchtenvlees.
#sinaasappelmelk #vruchtensap
Hij bewerkt ze eerst met photoshop en gooit er een paar filters overheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je de foto's zelf aan het ontwikkelen, mrstylo?
Zo zou Bortysh het gewild hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij bewerkt ze eerst met photoshop en gooit er een paar filters overheen
Koerdische actie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij bewerkt ze eerst met photoshop en gooit er een paar filters overheen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo zou Bortysh het gewild hebben.
Die was al klaar. Dit was het beginquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom op, ik heb destijds ook mijn beginnersmousse hier gedeeld.
Je link doet het niet. Koerdische actie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die was al klaar. Dit was het begin
Maar kijk hoe ik het maakte
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je link doet het niet. Koerdische actie.
Huhquote:
Op 1 van mijn foto staat coolbest. Maar raar dat hij bij jou niet doet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Echte spammer die Che: Gü, Chocomel, Coolbest... Hoeveel verdien je eraan?
Trobsyh bedoel jequote:Op vrijdag 21 november 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo zou Bortysh het gewild hebben.
''Zoinks! You've taken a wrong turn.''quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op 1 van mijn foto staat coolbest. Maar raar dat hij bij jou niet doet.
Hmm
Die Coolbest is op plaatje van mrstylo te zien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Echte spammer die Che: Gü, Chocomel, Coolbest... Hoeveel verdien je eraan?
Snap echt niet. Link kan ik niet veranderen. Is een albumquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Zoinks! You've taken a wrong turn.''
Vreemd ja. Doe link nog eens dan.
Ik heb het al afgewassenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Coolbest is op plaatje van mrstylo te zien.
Waar is foto van eindresultaat tho?
Die laatste pic is wel spot on..fucking afwas erna![]()
Rustig maar hoorquote:
quote:
Ik duld geen commentaar tegen mijn leerling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig maar hoor![]()
Wel goede discipline om gelijk afwas te doen. Maar voordat je eet is dat wel makkelijker dan erna.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik duld geen commentaar tegen mijn leerling.
Miss Miyagi.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je maar zo'n Amerikaanse lerares bentquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maar zo'n Amerikaanse lerares bent
Je weet dat Pasha Erdogan naast pallestijnen ook dol is op Somaliers? hij schijnt ook van Turken te houden maar alleen als zij hem liefhebben zoals beren honing.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:33 schreef djakkaa3033 het volgende:
Er was net een vechtpartij tussen 3 molukkers en 5 somaliers hier in Crooswijk.![]()
Ik loop een cafe uit en ik hoor ''over me moeder hou je je kanker smoel, praat over mij maar haal me moeder er niet bij kanker idioot''
''kom dan kom dan'' zegt een somalier, vervolgens lopen de molukkers er naartoe en gooit 1 somalier een steen, en de rest beuken in op de molukkers, ondertussen stond ook de manager van een fastfood restaurant buiten om politie te bellen, de somaliers vertrekken en de molukkers zaten onder het bloed, een eigenaar van een restaurant verzorgd de wond met disinfectie.
Maar de onrust is nog niet voorbij, een woeste molukker komt naar me toe en vraag '' Weet jij een naam van die kanker apen, ik geef je 500 euro ik zweer het als ik een naam heb'' dus ik zeg nee sorry..
Vervolgens komen de eerste politie agenten aan op de fiets, een meisjes agent hoorde de verklaring aan, maar waar ik stond stonden nog 2 somaliers van een jaar of 16 die niet bij de vechtpartij hoorde, en stonden de agente van top tot teen op een seksueel intimiderende blik aan te kijken..
Wat haat ik die smerige islamitische Somaliers bah bah bah als er een volk is wat puur en alleen kwaad en verschrikkelijk is is het hun wel, ze zitten hier ook wel eens onder het portiek, ze doen nooit een flikker en in hun eigen land maken ze er ook een tering bende van..
Ben bang dat we dit land op kunnen geven, de volgende tering zooi asielzoekers staan alweer klaar
(ben niet racistisch ben zelf javaans) maar het word er niet beter op met al die buitenlandse gasten
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe je cheesecake ging maken. So cute
Na dit 2 uur laten afkoelen en dan 5 uur in de koelkast. Maar dastxoshquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Maar was vandaag serieus 5 keer naar de supermarkt gegaan. Blijkbaar heeft de Jumbo alleen die kruidemix gedoe
Ergste was dat de suiker op was. Maar ik kwam dat acht uur pas achter. Dichtstbijzijnde super was net gesloten, dus moest 20min lopen naar de AH die nog open was. Echt 20min lang was ik aan het scheldenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:48 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Komt mij bekend voor. Ik ben een ongelofelijke chaoot en vergeet dingen ook vaak.
Maar nu je het een keer hebt gedaan kun je zelf ook gaan experimenteren. Zolang je het recept van de cheesecake zelf aanhoudt kun je de bodem en de smaak (chocolade, fruit etc.) zelf aanpassen.
Was dat sowieso van planquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
O, zo lang nog... Niet vergeten morgen foto te delen dan. Als het gelukt is, ga ik ook maken.
Slaap lekker, Che.
Koerden zijn geen Turken zo te zien. Dingen als olie, meel, zout en suiker hebben wij standaard voor tien jaar aan voorraad hiero.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ergste was dat de suiker op was. Maar ik kwam dat acht uur pas achter. Dichtstbijzijnde super was net gesloten, dus moest 20min lopen naar de AH die nog open was. Echt 20min lang was ik aan het schelden
[..]
Was dat sowieso van plan
Ken ik niet?quote:
Dat dacht ik eerst ook, daarom kocht ik het niet. Normaal altijd kapot veel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Koerden zijn geen Turken zo te zien. Dingen als olie, meel, zout en suiker hebben wij standaard voor tien jaar aan voorraad hiero.
De cheesecake zelf moet wel intact blijven he. Je had het erop moeten doen, beetje wachten tot het smelt en dan met achterkant van lepel egaal proberen te strijken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, daarom kocht ik het niet. Normaal altijd kapot veel.
Maar de topping ging makkelijker dan gedacht. Was bang dat ik het helemaal kapot maakte. Alleen is niet zo egaal. Dat ging wel moeilijk
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
De cheesecake zelf moet wel intact blijven he. Je had het erop moeten doen, beetje wachten tot het smelt en dan met achterkant van lepel egaal proberen te strijken.
Heb je pic?
Net uit de ovenquote:
Met toppingquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahaha kijk hem koken als een hommeltje
no commentquote:Koken
Op een man, die na zijn werk standaard op de bank neerploft en vraagt hoe laat het eten klaar is, zitten wij niet te wachten. We vinden het namelijk woest aantrekkelijk als hij ook eens een keer zelf een keukenschort aantrekt en de keuken in gaat om geconcentreerd te snijden, bakken en braden.
Dat wordt vanzelf egaal in de oven, gaat smelten. Maar ehm, jouw topping ziet er echt dik uit. Hoeveel ml creme fraiche heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Net uit de oven
[..]
Met topping
200 maar (stond 250 op jouw recept, maar dit was ook een foutjequote:Op zaterdag 22 november 2014 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf egaal in de oven, gaat smelten. Maar ehm, jouw topping ziet er echt dik uit. Hoeveel ml creme fraiche heb je gebruikt?
Oh maar het is genoeg geweest om de bovenlaag te bedekken zie ik. Dan maakt die 50 ml niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
200 maar (stond 250 op jouw recept, maar dit was ook een foutje)
Jawel jammergenoeg. Dit is na 20min oven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh maar het is genoeg geweest om de bovenlaag te bedekken zie ik. Dan maakt die 50 ml niet zo heel veel uit.
quote:
Check hem hartje doen met zijn handen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel jammergenoeg. Dit is na 20min oven.
Is niet perfect, maar fuck it.
[..]
Ssstquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Check hem hartje doen met zijn handen...
Ahhhhhh... koolrabi abi.
Wat een kut topic.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Zargon kan je goed woordje doen bij klb mod?? is echt onterecht slotje imo, tereijl veel bagger topics wel gewoon open blijven...
KLB / 'squirtende' meisjes op de cam
hij negeert me in fb
Hmm, misschien ietjes langer in de oven doen? Doe anders de oven uit en de cheesecake terug in de oven, met deur dicht. Gewoon een half uurtje of zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel jammergenoeg. Dit is na 20min oven.
Is niet perfect, maar fuck it.
[..]
Wanneer je de topping opdoet, dan voelt het wel aan als een waterbedje. Maar als ik het kan, dan kan jij het ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zei een keer iets over een waterbedje of zoiets en toen vond ik het best moeilijk klinken, maar mrstylo heeft zoiets niet gedaan zo te zien. Of was dat toen een ander recept? Denk je dat ik dit ook kan maken gezien die mousse me ook best aardig gelukt is?
Jaa, daarom is dit recept ook zo baas! Je bakt hem zonder waterbed en hij crackt niet. Veel minder gedoe - yani, het duurt wel langer maar hij is bijna 'foolproof' te noemen zeg maar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zei een keer iets over een waterbedje of zoiets en toen vond ik het best moeilijk klinken, maar mrstylo heeft zoiets niet gedaan zo te zien. Of was dat toen een ander recept? Denk je dat ik dit ook kan maken gezien die mousse me ook best aardig gelukt is?
Ja hij is jiggely he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer je de topping opdoet, dan voelt het wel aan als een waterbedje. Maar als ik het kan, dan kan jij het ook.
Dus ik was de 'foolproof' test?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa, daarom is dit recept ook zo baas! Je bakt hem zonder waterbed en hij crackt niet. Veel minder gedoe - yani, het duurt wel langer maar hij is bijna 'foolproof' te noemen zeg maar.
Ja dacht ik al. Maar zal morgen mee ontbijtenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja hij is jiggely he.Daarom moet je hem ook zo goed laten koelen. Als je hem nu zou aansnijden zou hij helemaal instorten.
Neee, helemaal niet. Dit is gewoon mijn to-go cheesecake recept. Ik vind hem echtt lekker.quote:
Jij hebt sowieso meer kookervaring dan ik; ik ben nog een noob.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer je de topping opdoet, dan voelt het wel aan als een waterbedje. Maar als ik het kan, dan kan jij het ook.
Oké, dan ga ik het binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa, daarom is dit recept ook zo baas! Je bakt hem zonder waterbed en hij crackt niet. Veel minder gedoe - yani, het duurt wel langer maar hij is bijna 'foolproof' te noemen zeg maar.
Hoe kom je erbij? Ik kook serieus nooit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso meer kookervaring dan ik; ik ben nog een noob.Maar ik heb al twee keer chocolademousse gemaakt, wat voor mij best een grote stap was ineens (karamelsaus maken enzo) en het was aardig gelukt (de 2e keer nog beter), vonden ze thuis ook, dus ik wil nu best iets nieuws proberen.
Die van mij gaat echt heeeel zoet worden. Weet ik heel zeker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, helemaal niet. Dit is gewoon mijn to-go cheesecake recept. Ik vind hem echtt lekker.
Though, ik kan niet helemaal garanderen dat die van jou ook is gelukt door het slagroomincident, maar ik denk niet dat hij heel anders zal smaken.
En lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
Als student moet ik zeggen dat koken best leuk is.
Maar noedels zijn eenmaal goedkoper.
Zwarte piet houd u in controle.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word helemaal gek!
Ik werd om half een wakker en om de een of andere reden dacht ik dat het tijd was om op te staan. Helemaal in paniek enzo. Duurde vijf minuten voordat ik doorhad waar ik was en dat ik nog lang niet op hoefde te staan.
Daarna nog eens twintig minuten in paniek en langzaam door aan het draaien.
Het voelde echt alsof de wereld om mij heen instortte.
Fucking eng.
Chicken flavor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
En lekker.
Yumyum.Sowieso ramen.
Ik heb dat ooit ook gehad. Ik helemaal in paniek. Ging douchen, kleding aan en dacht is een schooldag. Maar het was een zaterdag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word helemaal gek!
Ik werd om half een wakker en om de een of andere reden dacht ik dat het tijd was om op te staan. Helemaal in paniek enzo. Duurde vijf minuten voordat ik doorhad waar ik was en dat ik nog lang niet op hoefde te staan.
Fucking eng.
Oh dat heb ik wel gedaan. Was echt lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
Heb je het beslag geproefd voordat hij de oven inging (ik bewaar altijd drie eetlepels voor mezelf)? Als je denkt dat hij te zoet is zou je iets minder suiker kunnen gebruiken in de vruchtencoulis.
Eerste stukje komt mij bekend voor. Vooral wanneer ik overdag slaap en opsta om naar de wc te gaan. Meestal heb ik dan een paar min. nodig om de dag en tijd te herinneren. Tweede is wel vaag though..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word helemaal gek!
Fucking eng.
Huh, ik dacht dat je laatst zei dat je best aardig kon koken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Ik kook serieus nooit.
Mijn zus wilde brandblusser voor me kopen, voor het geval dat
[..]
Klinkt als een paniekaanval ja. Lekker weer doorslapen. Een van de lekkerste dingen, weten dat je nog even mag doorslapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word helemaal gek!
Fucking eng.
Nu ik weet dat dat halal is, komt Unox-prut dit huis niet meer binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
En lekker.
Yumyum.Sowieso ramen.
Ik zal het onthouden. Thanks voor het recept en welterusten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:
Mrstylo volgens mij komt het nu wel goed. Nog een tip, als je morgen de cheesecake gaat eten, eerst een dun mesje onder heet (kokend) water houden, afdrogen, vervolgens de cheesecake randen lossnijden. Ook wanneer je de cheesecake zelf aansnijdt houd ik een mes eventjes in kokend water en droog ik hem af voordat ik begin met aansnijden. Dan krijg je een mooi 'strak' punt. Maar laatste is optioneel.
Trusten iedereen.
Dat is wel kut. Hoezo dat ineens eigenlijk? Vaker gehad?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
Het was echt eng. Niet paniek omdat ik dacht dat ik te laat was, maar gewoon doodsangst ofzo.
Ik ben op een gegeven moment naar de slaapkamer van mijn ouders gegaan, zo bang was ik. Dat is paniek man.
Echt nog nooit gehad. Hopelijk blijft het hierbij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Thanks voor het recept en welterusten.
[..]
Dat is wel kut. Hoezo dat ineens eigenlijk? Vaker gehad?
Alsof ik nog niet bang genoeg was...quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
En was je niet bang dat je ouders 'bezig' waren?
Misschien had je een hele enge nachtmerrie, maar die ben je alweer vergeten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehad. Hopelijk blijft het hierbij.
Ik las een dun meisje :'D whahahaha, trusten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:
Mrstylo volgens mij komt het nu wel goed. Nog een tip, als je morgen de cheesecake gaat eten, eerst een dun mesje onder heet (kokend) water houden, afdrogen, vervolgens de cheesecake randen lossnijden. Ook wanneer je de cheesecake zelf aansnijdt houd ik een mes eventjes in kokend water en droog ik hem af voordat ik begin met aansnijden. Dan krijg je een mooi 'strak' punt. Maar laatste is optioneel.
Trusten iedereen.
Er zit daar geen vlees in.. dat snap je?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu ik weet dat dat halal is, komt Unox-prut dit huis niet meer binnen.
Werkzeeeequote:Op zaterdag 22 november 2014 07:41 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd om te gaan werken. Fijne zaterdag iedereen.
Wat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
Rare gang van zaken, nog nooit meegemaakt.
Nvm, hey stimo hoest met je?quote:
hij leeft ook nog.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:38 schreef Landysh het volgende:
Zou mrstylo nog leven vraag ik mij af. Dadelijk is die vergiftigd.
Ja yolo!quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef Peunage het volgende:
Kun je volkorenmeel gebruiken voor pannenkoeken? Ik ga het gewoon doen.
Vraag hem hoe de cheesecake smaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij leeft ook nog.
HONGERTTTT
Ga je niet?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:51 schreef Landysh het volgende:
En iedereen veel plezier op de meet vandaag.
Borek?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:59 schreef xaban06 het volgende:
Borte vandaag wat vrienden over de vloer, voor de verandering wil ik geen pizza, wat is zelf te maken als hapjes?
Pizza broodjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Borek?Sarma? Gozleme (wel vers serveren)? Cheesecake?
ok, anders gevraagd, iets wat ik zelf kan makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Borek?Sarma? Gozleme (wel vers serveren)? Cheesecake?
hij gaat zo proeven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vraag hem hoe de cheesecake smaakt.
Ik ben zo thuis en dan ga ik noodles eten.
Whatsapp je met em ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij gaat zo proeven.
Ik ga kipburger eten
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij gaat zo proeven.
Ik ga kipburger eten
Kippenborst gehakt maken en dan zout peper, kruiden erin. Mijn mams had deze gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.
En mijn ouders hebben sucuk en vers Turks brood gekocht. Denk toch dat ik dat ga eten ipv noodles.
Hoe maak jij die kipburgers btw?
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.
En mijn ouders hebben sucuk en vers Turks brood gekocht. Denk toch dat ik dat ga eten ipv noodles.
Hoe maak jij die kipburgers btw?
Alleen ff dat topping maken nu.quote:
Wut, dacht dat het bovenste de topping wasquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.
[..]
Alleen ff dat topping maken nu.
Heb je goede recept daarvoor?
Leer cheesecake maken zou ik zeggen. Ik heb een goed recept voor jouquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, dacht dat het bovenste de topping was
Alleen goed ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.
[..]
Alleen ff dat topping maken nu.
Heb je goede recept daarvoor?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, dacht dat het bovenste de topping was
Kom niet tof pratenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leer cheesecake maken zou ik zeggen. Ik heb een goed recept voor jou
Heb alleen stukje van de mes geproefd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen goed ja?
Doe half pak van ieder pak diepvriesvruchten in een pan, 130 ml vruchtensap, sap van kwart citroen ong en 4-5 eetlepels suiker. Paar minuten koken, laten afkoelen en dan serveren. Zoo makkelijk.
Owwwww dus alleen tegen KB en mij doet ie cilve maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
whatsapp, fb, insta, dm, tinder.
Ik ga denk ik 50/50 doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
En stylo, je kunt ook chocosaus enzo gebruiken. Je cheesecake is naturel dus je kunt ieder stukje 'toppen' zoals je zelf wilt.oor die nutella dacht ik er opeens aan haha. Je kan een beetje melk en nutella warm maken en dan heb je echt een lekkere chocosaus.
Okee succes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik 50/50 doen.
Maar dat doe ik straks wel. Ben moe en moet nog veel dingen doen
Het smaakt echt heeeeerlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Okee succes.![]()
Vanavond de rest van het verslag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het smaakt echt heeeeerlijk.
Maar voor volgende keer moet ik de onderkant beter aandrukken. Is best zacht.
Ik doe ook altijd serum + creme.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe in de ochtend serum op en doe daarna vitamine c crème op mn huid. Vervolgens make-up.
In de avond doe ik serum en 'hydraterende' creme.
Is dit ok? Ja toch?
Stimo. Doe onderkant met Bastogne koekjes. Is echt goddelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe in de ochtend serum op en doe daarna vitamine c crème op mn huid. Vervolgens make-up.
In de avond doe ik serum en 'hydraterende' creme.
Is dit ok? Ja toch?
Dit is nieuw voor mij. Hiervoor nooit cheesecake opgehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik doe altijd eerst aandrukken, daarna aandrukken/gladstrijken met lepel. Zo is die meestal zeker 3 dagen krokant.
Masallah voor jou!quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stimo. Doe onderkant met Bastogne koekjes. Is echt goddelijk
[..]
Dit is nieuw voor mij. Hiervoor nooit cheesecake opgehad![]()
Ik kan zonder me te schamen dit delen met vrienden en familie. Ben trots op mezelf
Iedereen die ik ken verklaarde me voor gek. Maar ik koos altijd voor chocolade taarten.quote:
Ja is wel beetje te zacht ja. Maar je moet er wat voor overhebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Masallah voor jou!
Ja had een x bastogne gedaan maar werd te zacht
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga me inhouden en niet maken. Minder suiker gewoon.
Is dit belangrijk en is er een vervangende product hiervoor? Kon gisteren niet vindenquote:1,5 handje gedroogde cranberries
De cranberry vervangt suiker. Het staat bij de bankproducten. Bij de gedroogde fruitzakken. Waar de rozijnen staan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Is dit belangrijk en is er een vervangende product hiervoor? Kon gisteren niet vinden
Ja. Ik ben om. Volgende week ga ik me inschrijven bij de sportschool.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
Wat ga je niet maken, een CHEESECAKE?
Goedzo stimm, zal je goed doen. Maar ook gewoon volhouden héquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik ben om. Volgende week ga ik me inschrijven bij de sportschool.
Ik ga naar Cigkoftemquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:26 schreef Landysh het volgende:
Stylo is helemaal in de zone nu.
Zoo even sucuk ekmek eten en dan even mijn leven wat ordenen.
Heb gekozen voor een rustige sportschool. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo stimm, zal je goed doen. Maar ook gewoon volhouden hé
Zal vanavond ff kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De cranberry vervangt suiker. Het staat bij de bankproducten. Bij de gedroogde fruitzakken. Waar de rozijnen staan.
Dus nodig? Nee. Lekkerder? Ja. Of je doet een handje of 2 dadels.
En de volgende stap is normale eten en niet alleen toetsjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:26 schreef Landysh het volgende:
Stylo is helemaal in de zone nu.
Zoo even sucuk ekmek eten en dan even mijn leven wat ordenen.
quote:
Wist niet dat dat bestond op Fok...quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #101 - Vrouwen met wat extra's
Woow
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
Woow
such wowquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
Woow
Niks mis meequote:Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
Woow
Ik wil weten waar ze die beha heeft gekochtquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Montelly het volgende:
hoeveel dm's zou ze ontvangen hebben? los van mijn dm's en die van dima..
behoorlijke cupmaat ook, komt ie overeen met die van jou ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil weten waar ze die beha heeft gekocht
Sinterklaassuprise voor je moeder ja dus ssssht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
behoorlijke cupmaat ook, komt ie overeen met die van jou ja?
oeehh, moeder jokes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sinterklaassuprise voor je moeder ja dus ssssht.
Waarom zou je dit doen. Nasty.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Montelly het volgende:
moest op jouw niveau spreken toch.quote:
Foto's plaatsen of smekende DM's sturen? Allebei weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen. Nasty.
ik zal deze keer een heer zijn en niet op je ingaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moest op jouw niveau spreken toch.
[..]
Foto's plaatsen of smekende DM's sturen? Allebei weerzinwekkend.
fokquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen. Nasty.
hey ambirolquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
Woow
nasilsin mustafaquote:
inb4quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond op Fok...
Ik bedoel de topic, voordat ik levend gevild wordt door de vrouwen hier
Ja sowieso.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn niet Turken ook welkom?
(hey Deuce)
Reageren ze eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef Montelly het volgende:
Ik heb vandaag al afgesproken met Deuce.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn niet Turken ook welkom?
(hey Deuce)
Ben ik te laat??quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij komt kom ik ook hoor. Dm nmr.
hoe was je eerste workdayyy?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
Werk zit erop. Wie wil even mijn voeten masseren?
Eerste werkdag-struggles.
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.quote:
Nicee, goede collegas zijn belangrijk! Maja, daar wen je wel aan idd. ^^quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.
Wel veel staan en lopen, wat ik niet gewend ben, daarom doen m'n voetjes nu pijn.![]()
Wat voor werk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.
Wel veel staan en lopen, wat ik niet gewend ben, daarom doen m'n voetjes nu pijn.![]()
Jaaa, zo'n krantenwijk is niet niks..quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan?quote:
Partyyyyyyyyquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Nog gaande. Met z'n allen onderweg naar stim's huis.
Zal zo een foto posten.
so-wie-soquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Zouden ze aan het roddelen zijn over ons op de meet?
Over jou sowieso.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Zouden ze aan het roddelen zijn over ons op de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laaaat zienquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:41 schreef Landysh het volgende:
Heb cheesecake gemaakt. Choco.
En fotoverslag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Het is wel dood hier vanwege die meet. Zit ik hier opgescheept met Crip en Borte, de twee saaiste mensen uit deze reeks.
Wij zijn juist een van de leukste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Het is wel dood hier vanwege die meet. Zit ik hier opgescheept met Crip en Borte, de twee saaiste mensen uit deze reeks.
Bitch. Daar gaat je stuk cheesecake zeg maar buh byee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn keuken, hoe die er nu uitziet atm.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
Wat zien jullie hierin? Graag een uittreksel van iedereen!
[ afbeelding ]
Een uit de hand gelopen poepje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diarree van de eettent coming upquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met zorgen gezien de hoeveelheid aan donkere prut.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie bij een turk gaan eten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dankje!
Het is eigenlijk maar een 'baantje.' Bij Snowworld.
Maar goed, werk is werk, en dit lijkt me een érg leuke omgeving.
Wowowow dat dat kanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn jullie bij een turk gaan eten?
Hhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zó onvolwassen hè. Je kunt het leeftijdsverschil wel zien in dit topic.
Man, man, man...
Ok.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waren ze dat maar, dan was er nog iets om naar te kijken. Haha ja tog laters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |