hij gaat zo proeven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vraag hem hoe de cheesecake smaakt.
Ik ben zo thuis en dan ga ik noodles eten.
Whatsapp je met em ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij gaat zo proeven.
Ik ga kipburger eten
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij gaat zo proeven.
Ik ga kipburger eten
Kippenborst gehakt maken en dan zout peper, kruiden erin. Mijn mams had deze gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.
En mijn ouders hebben sucuk en vers Turks brood gekocht. Denk toch dat ik dat ga eten ipv noodles.
Hoe maak jij die kipburgers btw?
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg dat hij hier moet komen oooh en de vruchtencoulis moet wel gekoeld zijn voordat die op de cheesecake gaat he.
En mijn ouders hebben sucuk en vers Turks brood gekocht. Denk toch dat ik dat ga eten ipv noodles.
Hoe maak jij die kipburgers btw?
Alleen ff dat topping maken nu.quote:
Wut, dacht dat het bovenste de topping wasquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.
[..]
Alleen ff dat topping maken nu.
Heb je goede recept daarvoor?
Leer cheesecake maken zou ik zeggen. Ik heb een goed recept voor jouquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, dacht dat het bovenste de topping was
Alleen goed ja?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is goed. En smaakt ook echt goed.
[..]
Alleen ff dat topping maken nu.
Heb je goede recept daarvoor?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, dacht dat het bovenste de topping was
Kom niet tof pratenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leer cheesecake maken zou ik zeggen. Ik heb een goed recept voor jou
Heb alleen stukje van de mes geproefd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen goed ja?
Doe half pak van ieder pak diepvriesvruchten in een pan, 130 ml vruchtensap, sap van kwart citroen ong en 4-5 eetlepels suiker. Paar minuten koken, laten afkoelen en dan serveren. Zoo makkelijk.
Owwwww dus alleen tegen KB en mij doet ie cilve maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
whatsapp, fb, insta, dm, tinder.
Ik ga denk ik 50/50 doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
En stylo, je kunt ook chocosaus enzo gebruiken. Je cheesecake is naturel dus je kunt ieder stukje 'toppen' zoals je zelf wilt.oor die nutella dacht ik er opeens aan haha. Je kan een beetje melk en nutella warm maken en dan heb je echt een lekkere chocosaus.
Okee succes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik 50/50 doen.
Maar dat doe ik straks wel. Ben moe en moet nog veel dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |