Het smaakt echt heeeeerlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Okee succes.![]()
Vanavond de rest van het verslag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het smaakt echt heeeeerlijk.
Maar voor volgende keer moet ik de onderkant beter aandrukken. Is best zacht.
Ik doe ook altijd serum + creme.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe in de ochtend serum op en doe daarna vitamine c crème op mn huid. Vervolgens make-up.
In de avond doe ik serum en 'hydraterende' creme.
Is dit ok? Ja toch?
Stimo. Doe onderkant met Bastogne koekjes. Is echt goddelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe in de ochtend serum op en doe daarna vitamine c crème op mn huid. Vervolgens make-up.
In de avond doe ik serum en 'hydraterende' creme.
Is dit ok? Ja toch?
Dit is nieuw voor mij. Hiervoor nooit cheesecake opgehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik doe altijd eerst aandrukken, daarna aandrukken/gladstrijken met lepel. Zo is die meestal zeker 3 dagen krokant.
Masallah voor jou!quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stimo. Doe onderkant met Bastogne koekjes. Is echt goddelijk
[..]
Dit is nieuw voor mij. Hiervoor nooit cheesecake opgehad![]()
Ik kan zonder me te schamen dit delen met vrienden en familie. Ben trots op mezelf
Iedereen die ik ken verklaarde me voor gek. Maar ik koos altijd voor chocolade taarten.quote:
Ja is wel beetje te zacht ja. Maar je moet er wat voor overhebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Masallah voor jou!
Ja had een x bastogne gedaan maar werd te zacht
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga me inhouden en niet maken. Minder suiker gewoon.
Is dit belangrijk en is er een vervangende product hiervoor? Kon gisteren niet vindenquote:1,5 handje gedroogde cranberries
De cranberry vervangt suiker. Het staat bij de bankproducten. Bij de gedroogde fruitzakken. Waar de rozijnen staan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Is dit belangrijk en is er een vervangende product hiervoor? Kon gisteren niet vinden
Ja. Ik ben om. Volgende week ga ik me inschrijven bij de sportschool.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef Montelly het volgende:
Wat ga je niet maken, een CHEESECAKE?
Goedzo stimm, zal je goed doen. Maar ook gewoon volhouden héquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik ben om. Volgende week ga ik me inschrijven bij de sportschool.
Ik ga naar Cigkoftemquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:26 schreef Landysh het volgende:
Stylo is helemaal in de zone nu.
Zoo even sucuk ekmek eten en dan even mijn leven wat ordenen.
Heb gekozen voor een rustige sportschool. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo stimm, zal je goed doen. Maar ook gewoon volhouden hé
Zal vanavond ff kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De cranberry vervangt suiker. Het staat bij de bankproducten. Bij de gedroogde fruitzakken. Waar de rozijnen staan.
Dus nodig? Nee. Lekkerder? Ja. Of je doet een handje of 2 dadels.
En de volgende stap is normale eten en niet alleen toetsjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:26 schreef Landysh het volgende:
Stylo is helemaal in de zone nu.
Zoo even sucuk ekmek eten en dan even mijn leven wat ordenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |