so-wie-soquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Zouden ze aan het roddelen zijn over ons op de meet?
Over jou sowieso.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Zouden ze aan het roddelen zijn over ons op de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laaaat zienquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:41 schreef Landysh het volgende:
Heb cheesecake gemaakt. Choco.
En fotoverslag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Het is wel dood hier vanwege die meet. Zit ik hier opgescheept met Crip en Borte, de twee saaiste mensen uit deze reeks.
Wij zijn juist een van de leukste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Het is wel dood hier vanwege die meet. Zit ik hier opgescheept met Crip en Borte, de twee saaiste mensen uit deze reeks.
Bitch. Daar gaat je stuk cheesecake zeg maar buh byee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn keuken, hoe die er nu uitziet atm.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
Wat zien jullie hierin? Graag een uittreksel van iedereen!
[ afbeelding ]
Een uit de hand gelopen poepje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diarree van de eettent coming upquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met zorgen gezien de hoeveelheid aan donkere prut.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie bij een turk gaan eten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dankje!
Het is eigenlijk maar een 'baantje.' Bij Snowworld.
Maar goed, werk is werk, en dit lijkt me een érg leuke omgeving.
Wowowow dat dat kanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn jullie bij een turk gaan eten?
Hhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zó onvolwassen hè. Je kunt het leeftijdsverschil wel zien in dit topic.
Man, man, man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |