Ik heb vandaag al afgesproken met Deuce.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn niet Turken ook welkom?
(hey Deuce)
Ben ik te laat??quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij komt kom ik ook hoor. Dm nmr.
hoe was je eerste workdayyy?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
Werk zit erop. Wie wil even mijn voeten masseren?
Eerste werkdag-struggles.
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.quote:
Nicee, goede collegas zijn belangrijk! Maja, daar wen je wel aan idd. ^^quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.
Wel veel staan en lopen, wat ik niet gewend ben, daarom doen m'n voetjes nu pijn.![]()
Wat voor werk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leuk! Leuke collega's, afwisselend werk, veel contact met mensen, en een geweldige sfeer/omgeving.
Wel veel staan en lopen, wat ik niet gewend ben, daarom doen m'n voetjes nu pijn.![]()
Jaaa, zo'n krantenwijk is niet niks..quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan?quote:
Partyyyyyyyyquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Nog gaande. Met z'n allen onderweg naar stim's huis.
Zal zo een foto posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |