abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146888900
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hahaha kijk hem koken als een hommeltje :')
quote:
Koken
Op een man, die na zijn werk standaard op de bank neerploft en vraagt hoe laat het eten klaar is, zitten wij niet te wachten. We vinden het namelijk woest aantrekkelijk als hij ook eens een keer zelf een keukenschort aantrekt en de keuken in gaat om geconcentreerd te snijden, bakken en braden.
no comment
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146888921
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

no comment
Ik weet brah, ik weet.
pi_146889049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Net uit de oven

[..]

Met topping
Dat wordt vanzelf egaal in de oven, gaat smelten. Maar ehm, jouw topping ziet er echt dik uit. Hoeveel ml creme fraiche heb je gebruikt?
pi_146889096
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:30 schreef Landysh het volgende:

[..]

Dat wordt vanzelf egaal in de oven, gaat smelten. Maar ehm, jouw topping ziet er echt dik uit. Hoeveel ml creme fraiche heb je gebruikt?
200 maar (stond 250 op jouw recept, maar dit was ook een foutje :@ )
pi_146889107
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

200 maar (stond 250 op jouw recept, maar dit was ook een foutje :@ )
Oh maar het is genoeg geweest om de bovenlaag te bedekken zie ik. Dan maakt die 50 ml niet zo heel veel uit. :D
pi_146889122
Zargon kan je goed woordje doen bij klb mod?? is echt onterecht slotje imo, tereijl veel bagger topics wel gewoon open blijven...

KLB / 'squirtende' meisjes op de cam

hij negeert me in fb

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2014 00:36:09 ]
pi_146889171
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh maar het is genoeg geweest om de bovenlaag te bedekken zie ik. Dan maakt die 50 ml niet zo heel veel uit. :D
Jawel jammergenoeg. Dit is na 20min oven.
Is niet perfect, maar fuck it.
quote:
pi_146889172
^^ :')
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:37:40 #109
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_146889190
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Check hem hartje doen met zijn handen...
Ahhhhhh... koolrabi abi.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_146889204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:37 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Check hem hartje doen met zijn handen...
Ahhhhhh... koolrabi abi.
Ssst
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Zargon kan je goed woordje doen bij klb mod?? is echt onterecht slotje imo, tereijl veel bagger topics wel gewoon open blijven...

KLB / 'squirtende' meisjes op de cam

hij negeert me in fb
Wat een kut topic.

Snapje?...kut
pi_146889205
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Hmm, misschien ietjes langer in de oven doen? Doe anders de oven uit en de cheesecake terug in de oven, met deur dicht. Gewoon een half uurtje of zo.
pi_146889224
Oh nee, denk dat het komt doordat de creme fraiche iets te weinig is. Op die ene foto voordat die de oven inging leek het heel veel, maar als ik nu kijk is het iets te weinig. Maar geen probleem. Laten afkoelen en dan eten. :9
pi_146889348
Je zei een keer iets over een waterbedje of zoiets en toen vond ik het best moeilijk klinken, maar mrstylo heeft zoiets niet gedaan zo te zien. Of was dat toen een ander recept? Denk je dat ik dit ook kan maken gezien die mousse me ook best aardig gelukt is? :@
pi_146889391
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zei een keer iets over een waterbedje of zoiets en toen vond ik het best moeilijk klinken, maar mrstylo heeft zoiets niet gedaan zo te zien. Of was dat toen een ander recept? Denk je dat ik dit ook kan maken gezien die mousse me ook best aardig gelukt is? :@
Wanneer je de topping opdoet, dan voelt het wel aan als een waterbedje. Maar als ik het kan, dan kan jij het ook.
pi_146889421
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Jaa, daarom is dit recept ook zo baas! Je bakt hem zonder waterbed en hij crackt niet. Veel minder gedoe - yani, het duurt wel langer maar hij is bijna 'foolproof' te noemen zeg maar.
pi_146889442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wanneer je de topping opdoet, dan voelt het wel aan als een waterbedje. Maar als ik het kan, dan kan jij het ook.
Ja hij is jiggely he. _O- Daarom moet je hem ook zo goed laten koelen. Als je hem nu zou aansnijden zou hij helemaal instorten. :P
pi_146889476
http://instagram.com/p/vrgMUJybbX/

Ik ga stuk _O- _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:

[..]

Jaa, daarom is dit recept ook zo baas! Je bakt hem zonder waterbed en hij crackt niet. Veel minder gedoe - yani, het duurt wel langer maar hij is bijna 'foolproof' te noemen zeg maar.
Dus ik was de 'foolproof' test? :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja hij is jiggely he. _O- Daarom moet je hem ook zo goed laten koelen. Als je hem nu zou aansnijden zou hij helemaal instorten. :P
Ja dacht ik al. Maar zal morgen mee ontbijten :')
pi_146889489
De tijden dat ik een cheesecake inpakte met een hele rol folie en er uiteindelijk alsnog water in kwam te zitten. :') !

pi_146889514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Dus ik was de 'foolproof' test? :{

Neee, helemaal niet. Dit is gewoon mijn to-go cheesecake recept. Ik vind hem echtt lekker.

Though, ik kan niet helemaal garanderen dat die van jou ook is gelukt door het slagroomincident, maar ik denk niet dat hij heel anders zal smaken. :D
pi_146889529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso meer kookervaring dan ik; ik ben nog een noob. :P Maar ik heb al twee keer chocolademousse gemaakt, wat voor mij best een grote stap was ineens (karamelsaus maken enzo) en het was aardig gelukt (de 2e keer nog beter), vonden ze thuis ook, dus ik wil nu best iets nieuws proberen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oké, dan ga ik het binnenkort eens proberen. :9
pi_146889576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso meer kookervaring dan ik; ik ben nog een noob. :P Maar ik heb al twee keer chocolademousse gemaakt, wat voor mij best een grote stap was ineens (karamelsaus maken enzo) en het was aardig gelukt (de 2e keer nog beter), vonden ze thuis ook, dus ik wil nu best iets nieuws proberen.
Hoe kom je erbij? Ik kook serieus nooit. :')

Mijn zus wilde brandblusser voor me kopen, voor het geval dat :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

Neee, helemaal niet. Dit is gewoon mijn to-go cheesecake recept. Ik vind hem echtt lekker.

Though, ik kan niet helemaal garanderen dat die van jou ook is gelukt door het slagroomincident, maar ik denk niet dat hij heel anders zal smaken. :D
Die van mij gaat echt heeeel zoet worden. Weet ik heel zeker.

En die ding met de folie zou ik sowieso niet kunnen. En eigenlijk niet eens proberen.
pi_146889614
Ik word helemaal gek!

Ik werd om half een wakker en om de een of andere reden dacht ik dat het tijd was om op te staan. Helemaal in paniek enzo. Duurde vijf minuten voordat ik doorhad waar ik was en dat ik nog lang niet op hoefde te staan.

Daarna nog eens twintig minuten in paniek en langzaam door aan het draaien.

Het voelde echt alsof de wereld om mij heen instortte.

Fucking eng.
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:58:06 #123
316019 PlayingWithFire
pi_146889622
Als student moet ik zeggen dat koken best leuk is.
Maar noedels zijn eenmaal goedkoper.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_146889623
Heb je het beslag geproefd voordat hij de oven inging (ik bewaar altijd drie eetlepels voor mezelf :@ )? Als je denkt dat hij te zoet is zou je iets minder suiker kunnen gebruiken in de vruchtencoulis.
pi_146889637
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
Als student moet ik zeggen dat koken best leuk is.
Maar noedels zijn eenmaal goedkoper.
En lekker.

Yumyum. _O_ Sowieso ramen. _O_
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:58:53 #126
316019 PlayingWithFire
pi_146889644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word helemaal gek!

Ik werd om half een wakker en om de een of andere reden dacht ik dat het tijd was om op te staan. Helemaal in paniek enzo. Duurde vijf minuten voordat ik doorhad waar ik was en dat ik nog lang niet op hoefde te staan.

Fucking eng.
Zwarte piet houd u in controle.
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:59:20 #127
316019 PlayingWithFire
pi_146889652
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:

[..]

En lekker.

Chicken flavor.
En dan kipfilet erdoor ;D!
pi_146889653
quote:
Ik word helemaal gek!

Fucking eng.
Ik heb dat ooit ook gehad. Ik helemaal in paniek. Ging douchen, kleding aan en dacht is een schooldag. Maar het was een zaterdag. :')
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
Heb je het beslag geproefd voordat hij de oven inging (ik bewaar altijd drie eetlepels voor mezelf :@ )? Als je denkt dat hij te zoet is zou je iets minder suiker kunnen gebruiken in de vruchtencoulis.
Oh dat heb ik wel gedaan. Was echt lekker :@
pi_146889676
quote:
Ik word helemaal gek!

Fucking eng.
Eerste stukje komt mij bekend voor. Vooral wanneer ik overdag slaap en opsta om naar de wc te gaan. Meestal heb ik dan een paar min. nodig om de dag en tijd te herinneren. Tweede is wel vaag though..
pi_146889719
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Ik kook serieus nooit. :')

Mijn zus wilde brandblusser voor me kopen, voor het geval dat :')

[..]
Huh, ik dacht dat je laatst zei dat je best aardig kon koken. :P Maar goed, ik kook ook nooit, dus vandaar.

quote:
Ik word helemaal gek!

Fucking eng.
Klinkt als een paniekaanval ja. Lekker weer doorslapen. Een van de lekkerste dingen, weten dat je nog even mag doorslapen. :z
pi_146889727
Mrstylo volgens mij komt het nu wel goed. Nog een tip, als je morgen de cheesecake gaat eten, eerst een dun mesje onder heet (kokend) water houden, afdrogen, vervolgens de cheesecake randen lossnijden. Ook wanneer je de cheesecake zelf aansnijdt houd ik een mes eventjes in kokend water en droog ik hem af voordat ik begin met aansnijden. Dan krijg je een mooi 'strak' punt. Maar laatste is optioneel. :P

Trusten iedereen.
pi_146889729
Het was echt eng. Niet paniek omdat ik dacht dat ik te laat was, maar gewoon doodsangst ofzo.

Ik ben op een gegeven moment naar de slaapkamer van mijn ouders gegaan, zo bang was ik. Dat is paniek man. _O-
pi_146889748
Trusten Borte. :W
pi_146889749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:

[..]

En lekker.

Nu ik weet dat dat halal is, komt Unox-prut dit huis niet meer binnen. _O_
pi_146889765
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:
Mrstylo volgens mij komt het nu wel goed. Nog een tip, als je morgen de cheesecake gaat eten, eerst een dun mesje onder heet (kokend) water houden, afdrogen, vervolgens de cheesecake randen lossnijden. Ook wanneer je de cheesecake zelf aansnijdt houd ik een mes eventjes in kokend water en droog ik hem af voordat ik begin met aansnijden. Dan krijg je een mooi 'strak' punt. Maar laatste is optioneel. :P

Trusten iedereen.
Ik zal het onthouden. Thanks voor het recept en welterusten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
Het was echt eng. Niet paniek omdat ik dacht dat ik te laat was, maar gewoon doodsangst ofzo.

Ik ben op een gegeven moment naar de slaapkamer van mijn ouders gegaan, zo bang was ik. Dat is paniek man. _O-
Dat is wel kut. Hoezo dat ineens eigenlijk? Vaker gehad?
pi_146889776
En was je niet bang dat je ouders 'bezig' waren?
pi_146889779
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:04 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden. Thanks voor het recept en welterusten.

[..]

Dat is wel kut. Hoezo dat ineens eigenlijk? Vaker gehad?
Echt nog nooit gehad. Hopelijk blijft het hierbij.
pi_146889797
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
En was je niet bang dat je ouders 'bezig' waren?
Alsof ik nog niet bang genoeg was... :P
pi_146889807
Wat is er toch met de leden van deze reeks de laatste tijd? Laatst Che ook al met zijn slaapverlamming. Wie is de volgende? :X

#finaldestination
pi_146889813
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:05 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Echt nog nooit gehad. Hopelijk blijft het hierbij.
Misschien had je een hele enge nachtmerrie, maar die ben je alweer vergeten.
  zaterdag 22 november 2014 @ 01:08:25 #141
316019 PlayingWithFire
pi_146889831
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:

Trusten iedereen.
Ik las een dun meisje :'D whahahaha, trusten.
pi_146889971
quote:
Oud, maar blijft leuk. Al verpesten de meisjes het wel een beetje met hun schrale stemmetjes.
pi_146890603
Zou KB nog leven?
pi_146890981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Zou KB nog leven?
Ja
pi_146891252
Turkoes in da house. Slaap lekker. Iyi geceler. :)
pi_146891503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 02:27 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Ja
pi_146891505
Mogguh. :')
pi_146891726
Goedemorgen.
pi_146891873
Tijd om te gaan werken. Fijne zaterdag iedereen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo