Er was net een vechtpartij tussen 3 molukkers en 5 somaliers hier in Crooswijk.
Ik loop een cafe uit en ik hoor ''over me moeder hou je je kanker smoel, praat over mij maar haal me moeder er niet bij kanker idioot''
''kom dan kom dan'' zegt een somalier, vervolgens lopen de molukkers er naartoe en gooit 1 somalier een steen, en de rest beuken in op de molukkers, ondertussen stond ook de manager van een fastfood restaurant buiten om politie te bellen, de somaliers vertrekken en de molukkers zaten onder het bloed, een eigenaar van een restaurant verzorgd de wond met disinfectie.
Maar de onrust is nog niet voorbij, een woeste molukker komt naar me toe en vraag '' Weet jij een naam van die kanker apen, ik geef je 500 euro ik zweer het als ik een naam heb'' dus ik zeg nee sorry..
Vervolgens komen de eerste politie agenten aan op de fiets, een meisjes agent hoorde de verklaring aan, maar waar ik stond stonden nog 2 somaliers van een jaar of 16 die niet bij de vechtpartij hoorde, en stonden de agente van top tot teen op een seksueel intimiderende blik aan te kijken..
Wat haat ik die smerige islamitische Somaliers bah bah bah als er een volk is wat puur en alleen kwaad en verschrikkelijk is is het hun wel, ze zitten hier ook wel eens onder het portiek, ze doen nooit een flikker en in hun eigen land maken ze er ook een tering bende van..
Ben bang dat we dit land op kunnen geven, de volgende tering zooi asielzoekers staan alweer klaar
(ben niet racistisch ben zelf javaans) maar het word er niet beter op met al die buitenlandse gasten