• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Godverdorie Ceequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
Gabriëlla, voor als Celine Dion u te magertjes is.
jij wel? vertel..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef d1ce het volgende:
Jullie hebben de echte Ferry nog niet gezien
Letterlijk hè, niet muzikaalquote:
en Sumeraquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Nog nooit een goeie versie van Halo gehoord behalve door Beyoncé.
En hij niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
Die maniertjes, eerste 5 seconden al 20 gezien.Wat een braderiedoos.
Bij hem maakt het 't nog interessanter om naar te kijken, bij haar doet het me net zo'n pijn aan de ogen als aan de oren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij niet?
Ze hebben weer typetjes bij elkaar gezet
dit ja, moet ook aan de kolere jaren 80 denkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef d1ce het volgende:
Gabriella doet me denken aan een fossiel, zou het goed doen in de jaren 80
Dat. Alleen niet mijn smaak, maar wel beter.quote:
Een mix tussen Jennifer Rush en Celine Dionquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef d1ce het volgende:
Gabriella doet me denken aan een fossiel, zou het goed doen in de jaren 80
Ze heeft heur haar ook weer in een normale kleur, niet van dat peroxide-wit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ilse haar make-up, ze geeft eindelijk een keer geen licht. De coaches hebben wel goed haar en make-up vanavond
HA, nu je het zegt ja! Veel mooier, omdat ze ook best vaak zo bleek is qua huid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft heur haar ook weer in een normale kleur, niet van dat peroxide-wit.
Weg met die oorbel en een andere outfit en het gaat best wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ilse haar make-up, ze geeft eindelijk een keer geen licht. De coaches hebben wel goed haar en make-up vanavond
Zo emo als Ilse altijd is, zo bewegelijk is deze Italiaanse.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
commentaar sloeg ook als een lul op een drumstel
Kleding kan ik wegdenken, haar en make-up goed en ik vind het prima! De Trein ziet er ook prima uit vanavond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weg met die oorbel en een andere outfit en het gaat best wel.
ze bewaren het voor het einde van de showquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef d1ce het volgende:
Laat me nou gewoon even fappen op die rode van og3ne dan kan ik weer wat nuttigs gaan doen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ze bewaren het voor het einde van de show
HOHOHOOOOOOO NU TWEE PAKKEN PAGE TOILETPAPIER VOOR DE PRIJS VAN 1! DA'S KAKKEN MET KORTING ZZZJJJA MENSEN HOHOHOOOO.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Cee kan ook leuke oneliners voor Kruidvat schrijven
Nee Annanaske, jij moet dan leuke teksten bedenken! Dan ist leuk met die stem van El Hystericaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
HOHOHOOOOOOO NU TWEE PAKKEN PAGE TOILETPAPIER VOOR DE PRIJS VAN 1! DA'S KAKKEN MET KORTING ZZZJJJA MENSEN HOHOHOOOO.
Ik verbaas me ook over, lijkt me niet lekker.quote:
Ik kreeg wel trekquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over, lijkt me niet lekker.
vast een broodje met een klein beetje vulling in het middenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over, lijkt me niet lekker.
Echtquote:
dat is eigenlijk de definitie van een burgerquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vast een broodje met een klein beetje vulling in het midden
Dit is de perfecte omschrijving.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef Max23 het volgende:
Bij die Gabriella moet ik denken aan zo'n onopvallende kandidaat van een voorronde van het nationaal songfestival.
Ik vond die opmerking over die italiaanse tweet een beetje beschamend. Heb je een fan die zijn best doet iets in het Italiaans te sturen, gaat ze het afkrakenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef Max23 het volgende:
Bij die Gabriella moet ik denken aan zo'n onopvallende kandidaat van een voorronde van het nationaal songfestival.
iedereen die google translate gebruikt om indruk te maken moet afgestraft wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking over die italiaanse tweet een beetje beschamend. Heb je een fan die zijn best doet iets in het Italiaans te sturen, gaat ze het afkraken
Oeh!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geproefd. Is eigenlijk best wel lekker (en makkelijk)
echt he, ik wist steeds niet wat ik van haar moest denken, maar dit is het gewoonquote:
Ní mór aon duine a úsáideann google aistriú a luí a phionósú.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
iedereen die google translate gebruikt om indruk te maken moet afgestraft worden
dit dus, en gabriella is echt geen nepperd! Leuke doodnormale down to earth vrouwquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef style2k het volgende:
goed gezegd ilse maar het gaat om de voice en die is duidelijk beter als ferry muts
'Niemand hoeft te gebruiken google translate te straffen liegen . ' aldus google translatequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
Ní mór aon duine a úsáideann google aistriú a luí a phionósú.
Dat doen T-mobile abo's met je.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef d1ce het volgende:
Ali moet bij een callcenter gaan werken, wat praat hij veel
En de trienen daarnaquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat met gezapigheid niemand ooit heeft gewonnen.
Nou ja, die trien met die harp dan.
Iemand ouder dan 30 gaat sowieso zelden door. Dit seizoen helemaalquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef ZaZoe het volgende:
Hè toch,...zijn we die gast nog niet kwijt
ja, da's waar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand ouder dan 30 gaat sowieso zelden door. Dit seizoen helemaal
Dennis zal zo ook wel exit gaan
ok, maar als zijn optreden onder de maat is, dan moet je dat ook kunnen zeggen, imo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Opvallend, extravagant, een beetje mannelijke Lady Gaga
in z'n dromen alleenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Opvallend, extravagant, een beetje mannelijke Lady Gaga
Hoezo? Is wel een echte vent, dus soppende moedersquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Denk dat Pim gewoon doorgaat, betere melkkoe dan zijn tegenstander
komen er maar weinig als de finale al eind december isquote:
dat gezeik over levenservaring en dan zo'n kutnummer zingenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef MissJ het volgende:
Pim die denkt dat hij net zo cool is als Pitbull
Is vandaag ook een stuk minder vergeleken vorige weekquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef style2k het volgende:
en het ergste is nog dat de coaches net doen of het allemaal goed klinkt . volgens mij zijn de gene die door gaan allang bekend.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat gezeik over levenservaring en dan zo'n kutnummer zingen
Heyquote:
dan liever Gabriellaquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Dennis is net iets beter, maar eigenlijk beide niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Cee het volgende:
"Super gedaan mannen, vind je dit fijn?"
Nee, het doet pijn aan m'n aars, Wendy. Wat denk je zelf.
ah, zo goed was zij ook weer nietquote:
ook graag "rocken" en "knallen" en nog een paar woorden waar ik even niet op kan komenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef empa1010 het volgende:
Ze zouden de woorden 'genieten' en 'super' eens moeten verbieden bij wet
"Hoe" en "cool" en "is" en "dat".quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ook graag "rocken" en "knallen" en nog een paar woorden waar ik even niet op kan komen
Ik moet zeggen, ik hoor dit liever!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef style2k het volgende:
john kan beter utopia uitzenden op dit tijdstip. is beter dan dit wan spektakel bah .
Maar dit jaar hebben ze keukentrapjes uitgedeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Stickertje het volgende:
de lat van vorig jaar ligt even hoog als dat van dit jaar.. man man man
Ik koos hooguit uit diegenen die er vandaag uitvlogenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, zo goed was zij ook weer niet
Dan liever Danique uit de battles. Was mijn adoptiekindje
Dan Gabriella, iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik koos hooguit uit diegenen die er vandaag uitvlogen
'Lion King' on Broadway: 'Circle of Life' on 'GMA':quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nu The Lion King in m'n hoofd.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:12 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zou het wel grappig zijn als Juli(J)A een chiNEEs zou zijn
Weet waar je aan begint..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
stiekem wil ook die lelijke piemel trui
Preciiiiiees. Voorspelbaarheidslevel 100quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
En dan Ogene tot het eind bewaren en dan is dat op het eind zo goed, want de rest was zo bagger
Meer het 1990 permanentjequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
wat n tieten, jammer van haar brillekop.
Ja en die stemmen passen bij elkaar!quote:
ditquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
Zet deze twee dan tegenover wie dan ook die we tot dusver hebben gezien. Konden ze tenminste allebei door. Idioten.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Max23 het volgende:
Kelly verrast me echt hier zeg![]()
Ed Sheeran lied![]()
Ja maar in vorige seizoenen riepen we dat sommige battles oneerlijk waren, telkens sterk t.o zwak...quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
Zet deze twee dan tegenover wie dan ook die we tot dusver hebben gezien. Konden ze tenminste allebei door. Idioten.
Ik doe denk ik meequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Na het laatste stukje, kies ik voor de donkere
als kelly die donkere godin is ben ik het eens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo.... daaaaaaaaaag alle andere
... wat is Kelly goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |