SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Polen is bij dezen geconfisceerd en omgedoopt tot de Democratische Volksrepubliek Moirahuana.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
Wat moet er nog bij?
Tussenstandje
[ afbeelding ]
vanuit waar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef CrashO het volgende:
* CrashO stuurt alle Finnen op Drol af
Groot Brabant bestaat niet meer. Je moet trouwens tegen het land aanzitten om het aan te vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey, * Zwankeren besluit Drol te vergeven en vraagt of hij interesse heeft in een samenverbond tegen Groot- Braband?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey, * Zwankeren besluit Drol te vergeven en vraagt of hij interesse heeft in een samenverbond tegen Groot- Braband?
De Letse troepen staan altijd voor de buurlanden klaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat is je Grondwet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Polen is bij dezen geconfisceerd en omgedoopt tot de Democratische Volksrepubliek Moirahuana.
oh lol dat was domquote:
Hoe noem je het?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik bij nader inzien toch Luxemburg?
Godverquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
Waarom heeft Babyvodka Poep overgenomen?
Oh herpquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Groot Brabant bestaat niet meer. Je moet trouwens tegen het land aanzitten om het aan te vallen.
DE GROTE LEIDER VAN MONO'S PENIS PARADIJS IS TROTS OM TE KUNNEN MELDEN DAT DE HELDEN VAN HET VADERLAND ÖSTERREICH HEBBEN INGENOMEN!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef Monopoly het volgende:
* Monopoly is toe aan OPERATIE LEBENSRAUM en valt österreich binnen.
ONZ / Hedenavond verdelen we Europaquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe noem je het?
[..]
GodverIk snap het ff niet meer, leg eens uit
Grenst via Water, soort van half?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
oh lol dat was dom
maar estland zit er nog tussen toch?
Het Koninkrijk Frysk Lëtzebuergquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe noem je het?
[..]
GodverIk snap het ff niet meer, leg eens uit
* Zwankeren geeft Leider Faux de leiding over Zwankerenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
De Letse troepen staan altijd voor de buurlanden klaar.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DE GROTE LEIDER VAN MONO'S PENIS PARADIJS IS TROTS OM TE KUNNEN MELDEN DAT DE HELDEN VAN HET VADERLAND ÖSTERREICH HEBBEN INGENOMEN!
Alle bewoners dienen kaalgeschoren te zijn en wiet te roken. Ook zijn er gratis varkens als huisdieren voor het volk.quote:
ik ben het met je eens. onze wateren grenzen. it's on bitchquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Grenst via Water, soort van half?
Hoe de neuk kom ik anders de rest van Europa in als ik Rusland niet mag
En de nationale kleur is Paarsquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het Koninkrijk Frysk Lëtzebuerg
Operatie Lebensraum is afgekeken van het Grote Nazistische Rijk. Credits naar de Leider van Turkije.quote:
* Faux. claimt hierbij Zwankerenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
* Zwankeren geeft Leider Faux de leiding over Zwankeren
Moet er weer vandoor.
JA Goffedome, wij hadden toch een verbond ongeloofelijke mongool.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DE GROTE LEIDER VAN MONO'S PENIS PARADIJS IS TROTS OM TE KUNNEN MELDEN DAT DE HELDEN VAN HET VADERLAND ÖSTERREICH HEBBEN INGENOMEN!
* baby yeah surprise backquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Stuurt een verrassing naar alle leiders
Tassendief faaltquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:55 schreef Tassendief het volgende:
[me=Tassendief]Va;t Nieuw Marokko aan met operatie peace.
[/me]
* De Letse geheime dienst verzoekt Tassendief om dit voortaan niet meer te doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:53 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Stuurt een verrassing naar alle leiders
* Moira. slaat de aanval af omdat Poetin een lafaard is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Pannenkoek3000 marcheert de Democratische Volksrepubliek Moirahuana binnen om de Sovjetglorie te herstellen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
mag ik richolandia aanvallen of niet? Als IJsland het kan..
Ik wilde jou in mij hebben. Nu zijn we één en beslis je automatisch mee over Ons Rijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
JA Goffedome, wij hadden toch een verbond ongeloofelijke mongool.
Mag ik dan namens ons gezamenlijke land aanvallen en zulks?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wilde jou in mij hebben. Nu zijn we één en beslis je automatisch mee over Ons Rijk
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt Nieuw Marokko aan met operatie peace.
En opnieuwquote:
Het Grote Penis Paradijzistische Rijk stemt toe en vraagt hoe de denkwijze is over de staat Israël.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. richt de Moirahuaanse Arbeiderspartij op.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon sluipt richolandia binnen.
Jazker, je mag zelfs mee beslissen over de Grondwet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik dan namens ons gezamenlijke land aanvallen en zulks?
Gadverdammequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, weet niet?
* Etsu gaat flink schijten op richolandia
* Moira. zal de staat Israël pas erkennen zodra geen van de inwoners broeken meer dragen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het Grote Penis Paradijzistische Rijk stemt toe en vraagt hoe de denkwijze is over de staat Israël.
wat een democratie, ja iedereen mag vrij prutsen in de constitutiequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazker, je mag zelfs mee beslissen over de Grondwet.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Turkije binnen
Meerdere fronten. Ik hoop op een bloederige strijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. valt het ex-Duitse Turkije binnen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets eraan veranderen? Nog landen overgenomen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb ik spanje nu al in mijn rijk gesloten?
* Bitterlemon stuurt al die gekke stoners weer terug.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. valt het ex-Duitse Turkije binnen.
österreich is ingenomen bij operatie Lebensraumquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alleen wij twee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
wat een democratie, ja iedereen mag vrij prutsen in de constitutie
* Bitterlemon zegt nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Turkije binnen
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
Nieuw Marokko was succesvol,quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef CrashO het volgende:
* CrashO Stuurt alle zakkenrollers uit Nieuw Marokko op Zwankeren af
ik ben nooit overgenomenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
De terugtocht werd snel ingeblazen nadat men was vergeten hoe ze een rits moesten gebruiken. De lafaards kozen het hazenpad en de vrede in Mono's Penis Paradijs hield stand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef richolio het volgende:
* richolandia pakt sluipt stiekem Mono's Penis Paradijs en en verkracht alle manne
En komt niet verder dan de poortquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon valt het Koninkrijk Frysk Lëtzebuerg aan.
Dat mag niet hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Moira. het volgende:
* Moira. confisceert Tsjechië en voegt het bij haar Democratische Volksrepubliek Moirahuana.
Alleen in je fantasie helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
* Etsu gaat Poetin even anaal verkrachten
quote:
Ik heb zwankeren!quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Nederland (echt Nederland) is toch ook al door iemand gekozen?
Nederland heet nu MijnDrogeBallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef PussySlayer het volgende:
wow, nog niemand nederland geclaimd?
bij deze! En ik noem het: MijnDrogeBallen
Persbericht:quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:01 schreef Faux. het volgende:
LETSE REGERING VEROORDEELT SCHENDING GRONDWET VAN MONO'S PENIS PARADIJS
Door onze verslaggever
Riga veroordeelt de nalatigheid van de regering van Mono's Penis Paradijs wat betreft de grondwet. 'Het is ondenkbaar dat dit zonder tussenkomst van parlement zomaar gewijzigd kan worden', zo zegt de minister-president. De twee landen gaan binnenkort samen om de tafel zitten om het geschil uit te praten.
prove itquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb zwankeren allang verslagen manZwankeren is nu van Nieuw Marokko
je moet me-tag gebruikenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Frysk Lëtzebuerg start een grondoffensief met een eliteteam soldaten in exosuits en valt Turkije binnen
Vergeet de [me]-tagjes niet hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Frysk Lëtzebuerg start een grondoffensief met een eliteteam soldaten in exosuits en valt Turkije binnen
Oezbekistan is een leugen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Persbericht:
Mono's Penis Paradijs incluis het Österreichse volg erkent de staat Letland sinds vandaag evenmin als Israël, Kenia en Oezbekistan!
Frysk Lëtzebuerg stelt de grote hoeveelheden homo-erotische blaadjes niet op prijsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Tassendief het volgende:
Tassendief stuurt een verdacht pakketje naar Frysk Lëtzebuerg
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nieuw Marokko was succesvol,
Zwankeren maakt per direct deel uit van het Nieuwe Marokaanse Rijk
Je snapt dat dit schadelijk is voor onze diplomatieke betrekkingen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Persbericht:
Mono's Penis Paradijs incluis het Österreichse volg erkent de staat Letland sinds vandaag evenmin als Israël, Kenia en Oezbekistan!
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nogquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vergeet de [me=Bitterlemon]-tagjes niet hè.
En nee.
Onze Vrouwen zullen tot in de Eeuwigheid soldaten baren. Ons Vrij Volk zal overwinnen en de Joden zullen geen stem hebben tot het einde van de beschaving.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit schadelijk is voor onze diplomatieke betrekkingen?
ohquote:
Ja, maar Etsu deed het heel stiekem of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nog
Ja DROLquote:
* Bitterlemon weet niet of dit een aanval is, maar vindt dat AldoThePortugallandia z'n vieze Portugese handjes thuis moet houden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache in het schiereiland van AldoThePortugallandia houden ze elke week een referendum of ze wel Frankrijk willen claimen
nederland heet nu MijnDrogeBallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bitterlemon heeft al een vaccin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef Moira. het volgende:
* Moira. stuurt minderwaardigen met ebola naar Turkije om ze te vervangen met het Moirahuaanse volk.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nog
Samenwerkende republiek van Nieuw Marokkaanse Drollen?quote:
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin gaat naar de wc en verlaat niet zonder verse poep
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
* Bitterlemon heeft al een vaccin.
* Turkije slaat de aanval met gemak af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
* Frysk Lëtzebuerg probeert nog een keer Turkije binnen te vallen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
nederland heet nu MijnDrogeBallenik merk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgeweerd. * richolandia eist een excusesquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Monopoly het volgende:
* Monopoly valt wederom Richolandia aan. Ditmaal met een emmer frituurvet en over-datum haring.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt nieuw Marokko aan met HIV.
Nieuw Marokko las ik net van Crashquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef richolio het volgende:
Was Zwankeren nou van Nieuw Marokko of DROL?
[ afbeelding ]
Ahaha ja een militair verbond waarin we de praktijken in Mono's Piemels Paradijs diplomatiek afkeuren en de staat niet langer erkennenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Samenwerkende republiek van Nieuw Marokkaanse Drollen?
Ik weet niet of dit een aanval isquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
* Etsu gaat even lekker schijten op Rusland
Een welgemeend excuus en nieuwe lading Alpenmuziek om de gemoederen te bedaren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef richolio het volgende:
[..]
ik merk het
[..]
Afgeweerd. * richolandia eist een excuses
Heb nu dit lijstjequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Van wie is nou welk land? Misschien handig om in de OP te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar moeten nog wat mensen bij'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ja. Maar mislukt dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een aanval is
* PussySlayer verdedigd zich sterk op de hondsrugquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon valt MijnDrogeBallen aan.
kakquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
* PussySlayer verdedigd zich sterk op de hondsrug
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb nu dit lijstjePoetinland - Pannenkoek3000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar moeten nog wat mensen bijMalheureusement le fromage de cacahouète.
[..]
Heb nu dit lijstjeLeugens. Ook Ringbewoner is lid van de leiding in dit prachtige land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar moeten nog wat mensen bij
Die schepen kunnen zo weer terug, dat mag namelijk niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache AldoThePortugallandia stuurt zijn Hagelslagschepen naar Noord Afrika voor een barrage tegen Marroko, Tunesie en Algerije
[..]
Heb nu dit lijstjeIk sta er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar moeten nog wat mensen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Diplomatiek steunen wij deze actie. Het continent der Negers moet worden vernietigd. Als dank voor deze moedige zet, sturen wij 10 Tiroler Volksbands om het garnizoen te vermaken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache AldoThePortugallandia stuurt zijn Hagelslagschepen naar Noord Afrika voor een barrage tegen Marroko, Tunesie en Algerije
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
* CrashO Nieuw Marokko erkent DROL als bondgenoot en opent de gezamelijke aanval op D.V.M
Helaas, de arbeiders zijn bij deze aan het werk gezet in de Vodkadistillerijen van Poetinland.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Moira. het volgende:
* Moira. stuurt Moirahuaanse arbeiders in soldatenpakjes naar Poetinland
Een offensief tegen Mono's Piemel Paradijs is een offensief tegen de Democratische Volksrepubliek Moirahuana.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ahaha ja een militair verbond waarin we de praktijken in Mono's Piemels Paradijs diplomatiek afkeuren en de staat niet langer erkennen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenWie ben jij ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Wederom vinden wij elkaar. Een bondgenootschap voor het leven. Mono's Penis Paradijs stuurt kraanvogels naar het slagveld om de Vijand te vernietigen met witte kak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een offensief tegen Mono's Piemel Paradijs is een offensief tegen de Democratische Volksrepubliek Moirahuana.
* Moira. valt Drol aan.
Poetin is een god en kan niet verdrinkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
* Etsu bindt Poetin vast en laat hem verdrinken
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef PussySlayer het volgende:
* PussySlayer valt england aan en bijbehorende landjes
hoe noem je datireland ofzo toch
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef PussySlayer het volgende:
* PussySlayer valt england aan en bijbehorende landjes
hoe noem je datireland ofzo toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
LETSE EN NIEUW-MAROKKAANSE REGERING VERENIGD IN MILITAIR BONDGENOOTSCHAPquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
* CrashO Nieuw Marokko erkent DROL als bondgenoot en opent de gezamelijke aanval op D.V.M
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Poetin is een god en kan niet verdrinken
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef richolio het volgende:
ik sta niet in het lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Fuck the EBU.
* DROL weert zowel Mono als Moiraquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wederom vinden wij elkaar. Een bondgenootschap voor het leven. Mono's Penis Paradijs stuurt kraanvogels naar het slagveld om de Vijand te vernietigen met witte kak.
welkom buurman! je moet nog een naam kiezen voor je Estlandquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Motie afgewezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin vindt dat Moirahuana verboden moet worden
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]En ik wil onder MonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Blijkbaar niet want anders had ik nu Tsjechiëquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef RingBewoner het volgende:
Mag ik nog een tweede land kiezen?
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef RingBewoner het volgende:
Mag ik nog een tweede land kiezen?
Jawel. Lees de DM's maar terug.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Etsu gebruikte geen * richolio tagjes idd
* AldoTheApache Begroet ze met koffie, alvorens ze met de boot naar de Canarische eilanden te sturenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon stuurt al zijn Turken Ariërs op AldoThePortugallandia af.
Wederom een sterk standpunt van het Arische Turkije. Wij Zuiderburen kijken met trots toe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
* Turkije legaliseert Moirahuanamarihuana.
Je mag trouwens alleen maar bezette landen aanvallen, dus Ierland krijg je er niet bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
nu kan ik alleen nog maar filmpjes op dumpert kijken van 4 min en korter anders ben ik straks mijn landen kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme Moira.
Heb je onder Mono gezet'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Mocht één van ons Tsjechië weten te veroveren stem ik voor een samenstelling van Mono's Penis Paradijs-Democratische Volksrepubliek Moirahuana.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Monopoly het volgende:
De ontdekker van Tsjechië zal overladen worden met mirre, knoflook en hoerenkak. één groot Front der Antisemieten zal opstaan en het Communisme weren voor de omliggende landen.
Poetin verscherpt anti-homowetten in Poetinlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
* Etsu zoent met Poetin en schopt hem het land uit
Turkije is van mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
De nieuwe luchtmacht van * Frysk Lëtzebuerg zet Operatie Rolling Thunder tegen Turkije in werking
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
babyvodka bestaat nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef tailfox het volgende:
* babyvodka steekt griekenland in brand
Godver.quote:
welke leven loze fokker zal langst online blijenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
nu kan ik alleen nog maar filmpjes op dumpert kijken van 4 min en korter anders ben ik straks mijn landen kwijt
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne valt Bulgarije met grof geweld aan en verdedigt zich met succes tegen Etsu.
* De Briljante Kameraad erkent deze walgelijke verbastering van de Democratische Volksrepubliek Moirahuana niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
* Turkije legaliseert Moirahuanamarihuana.
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne bombardeert Poetin en werpt een atoombom op Etsu.
Neen en andersquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Godver.
Heb je die ge-edit? Ik zag wel iets over Rolling Thunder.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Drol en Nieuw Marokko gaan verder als De Marokkaanse drollen en Moira is der land kwijtquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollen
Ik denk niet dat de Moirahuanaanse regering begrepen heeft dat zij DVM zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollen
Wegwezen met die speelgoedvliegtuigjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne bombardeert Poetin en werpt een atoombom op Etsu.
Moet ik mijn kernraketten soms inzetten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef Faux. het volgende:
* Faux. valt Moirahuana aan
LETSE REGERING VERKLAART OORLOG AAN MOIRAHUANA
'Er is geen andere oplossing meer', aldus de minister-president.
Dat is dan ook de eerste actie van het Parlementquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nieuw ingelijfde staat Turkije zal bloeden zolang er minderheden rondlopen.
jezus, ik heb het al 21x gezegd, ik heb je nog eens aangevallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
ik zie hier geen [me=tailfox]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus, ik heb het al 21x gezegd, ik heb je nog eens aangevallenzie laatste posts van vorig topic
Heb niks gezienquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef richolio het volgende:
[..]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?
Balen dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want anders had ik nu Tsjechië
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Copthorne het volgende:
Noord-Poep is onder bewind van Copthornia gebracht. De Copthorniaanse soldaten trekken verder richting het zuiden. Ook Griekenland zal onder mijn bewind vallen.
Gevuld met THC tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik mijn kernraketten soms inzetten?
Copthornia/Roemenie is van Poep.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Tassendief het volgende:
* Moira. ontkent deze confiscering aangezien je niet aan een stoned Groot Leider moet aan komen kloppen met DVMquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een nieuwe Vriend staat op.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is dan ook de eerste actie van het Parlement
net vorige topic helemaal door gelezen no red attack on mequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
al gegeven, dat jij niet wil kijken, is jouw probleem
Sluit je aan bij het Grootse Rijk!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon weent stilletjes en verlaat het topic.
Heil Mono's Penis Paradijs.
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Drol en Nieuw Marokko gaan verder als De Marokkaanse drollen en Moira is der land kwijt
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. ontkent deze confiscering aangezien je niet aan een stoned Groot Leider moet aan komen kloppen met DVMDat herkent de Briljante Kameraad toch niet alszijnde een afkorting van de Democratische Volksrepubliek Moirahuana
de Stonede Leider moet haar naam kunnen lezen wil zij zichzelf herkennen tussen al deze oorlogsverklaringen.
Ik heb geen land meer hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sluit je aan bij het Grootse Rijk!
* de mannen van richolandia slaat MPP weg uit het land met handtasjes en hun slappe handquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Volgens de geheime dienst van Mono's Penis Paradijs is er een uitbraak van homoseksualiteit te betreuren in Richolandia. Wij wensen het land sterkte en sturen hulptroepen
* Monopoly stuurt stiekem reservisten die het land van binnenuit kapot trachten te maken om zo het Leiderschap over te nemen
* Copthorne bombardeert Letland.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef Faux. het volgende:
LETSE REGERING VEROORDEELT GEWELD IN DE WERELD
Door onze verslaggever
'Stop met vechten', aldus de minister-president na afloop van de wekelijkse ministerraad.
ONZ / Hedenavond verdelen we Europaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
net vorige topic helemaal door gelezen no red attack on me
so
jij bent al doodquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne schiet kruis
[..]
* Copthorne bombardeert Letland.
Liechtenstein valt onder mijn bewind en ik sta afscheiding toe. Je hebt bij deze een stuk van mijn landgrens in handen. Gebruik de Heilige Grond goed.quote:
ja die post had ik al 3 keer gequote was geen rode gquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ONZ / Hedenavond verdelen we Europa
zoek de woorden 'poep' en 'babyvodka' maar
zo, jij bent dood
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef richolio het volgende:
[..]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?
jawel manquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja die post had ik al 3 keer gequote was geen rode g
kan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb me teruggetrokken in Moldavië.
Je krijgt steun vanuit het Stalinistisch bewind. Ook wij erkennen zulke laffe oorlogsdaden niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.
Liechtenstein wordt helaas niet erkend door de Niet Zo Almachtige Richolio.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lichtenstein valt onder mijn bewind en ik sta afscheiding toe. Je hebt bij deze een stuk van mijn landgrens in handen. Gebruik de Heilige Grond goed.
dat kan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne valt via een verrassingsaanval Roemenië aan en verkrijgt weer macht over het oorspronkelijke grondgebied. Wat een baas!
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.
Nee. Je bent echt scheel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit topic is eerste waar jij iets roods poste
En ik heb afgewezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had eerder al Bulgarije (dus Poep) aangevallen.
Gelukkig begreep deze heer me. Zoals je merkt ben ik stoned en loop ik een beetje achterquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Moirahuanaanse regering begrepen heeft dat zij DVM zijn
fair zolang etsu maar niet heeftquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had eerder al Bulgarije (dus Poep) aangevallen.
quote:
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin onthult nieuwe anti-poep wetten op presidentsdag
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin onthult nieuwe anti-poep wetten op presidentsdag
Vertrouwd het niet en stuurt Tassendief op een staatsvakantie naar Guantanomoquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Gaat op vakantie Frysk Lëtzebuerg
3 minuten eerder was Nieuw marokko al opgeheven en verder gegaan in verbond met DROL als De Marokkaanse Drollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Tassendief het volgende:
jij bent al dood, nogmaalsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.
Dank, trouw bondgenoot. Als dank zal ik uw penis aanbidden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je krijgt steun vanuit het Stalinistisch bewind. Ook wij erkennen zulke laffe oorlogsdaden niet.
ik qoute vorige topic welquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]slechte verliezer
lees vorig topic maar nog eens rustig en dan kan je tot een conclusie komen dat ik gelijk heb
IK VERKLAAR JE DE OORLOGquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertrouwd het niet en stuurt Tassendief op een staatsvakantie naar Guantanomo
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.
quote:
De wijven van Poetin blijven bij de enige echte grote leider van een verenigd Europaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne is een paradijs. De president chillt 'm hard in een bubbelbad met allemaal lekkere wijven, geïmporteerd uit Poetinland.![]()
![]()
![]()
* Moira. stuurt varkens naar Richolio als dank voor het begrip.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.
Copthornia bestaat niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.
Wat? Ik was toch tweede?!?!?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Persbericht
Wegen melaatsheid moet de Grote Leider van het Penis Paradijs tijdelijk afstand nemen van de Ivoren troon. Bitterlemon zal de honeurs waarnemen in de afwezigheid van de Leider der Leiders.
De Grondwet is aangepast en het Volk ging met unanimiteit akkoord. Heil uw nieuwe leider.
Heil Bitterlemon!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Persbericht
Wegen melaatsheid moet de Grote Leider van het Penis Paradijs tijdelijk afstand nemen van de Ivoren troon. Bitterlemon zal de honeurs waarnemen in de afwezigheid van de Leider der Leiders.
De Grondwet is aangepast en het Volk ging met unanimiteit akkoord. Heil uw nieuwe leider.
* richolandia slacht alle varkens en stuurt de delen in pakketjes terug naar Moiraquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. stuurt varkens naar Richolio als dank voor het begrip.
Poetin heeft geen idee wat voor effect dit zou moeten hebben op zijn sovereine staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
* Etsu gooit schaakstukken naar de lelijkste man van Europa die een vliegtuig omlaag heeft gehaald
O,ja wacht maar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* Frysk Lëtzebuerg maakt zich geen zorgen omdat Ijsland niet grenst met het Rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |