quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nieuw Marokko was succesvol,
Zwankeren maakt per direct deel uit van het Nieuwe Marokaanse Rijk
Je snapt dat dit schadelijk is voor onze diplomatieke betrekkingen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Persbericht:
Mono's Penis Paradijs incluis het Österreichse volg erkent de staat Letland sinds vandaag evenmin als Israėl, Kenia en Oezbekistan!
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nogquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vergeet de [me=Bitterlemon]-tagjes niet hč.
En nee.
Onze Vrouwen zullen tot in de Eeuwigheid soldaten baren. Ons Vrij Volk zal overwinnen en de Joden zullen geen stem hebben tot het einde van de beschaving.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit schadelijk is voor onze diplomatieke betrekkingen?
ohquote:
Ja, maar Etsu deed het heel stiekem of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nog
Ja DROLquote:
* Bitterlemon weet niet of dit een aanval is, maar vindt dat AldoThePortugallandia z'n vieze Portugese handjes thuis moet houden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache in het schiereiland van AldoThePortugallandia houden ze elke week een referendum of ze wel Frankrijk willen claimen
nederland heet nu MijnDrogeBallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets eraan veranderen? Nog landen overgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bitterlemon heeft al een vaccin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef Moira. het volgende:
* Moira. stuurt minderwaardigen met ebola naar Turkije om ze te vervangen met het Moirahuaanse volk.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
is zonder me tagg ongeldig want dan heb ik mijn land nog
Samenwerkende republiek van Nieuw Marokkaanse Drollen?quote:
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin gaat naar de wc en verlaat niet zonder verse poep
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
* Bitterlemon heeft al een vaccin.
* Turkije slaat de aanval met gemak af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
* Frysk Lėtzebuerg probeert nog een keer Turkije binnen te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |