En komt niet verder dan de poortquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon valt het Koninkrijk Frysk Lëtzebuerg aan.
Dat mag niet hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Moira. het volgende:
* Moira. confisceert Tsjechië en voegt het bij haar Democratische Volksrepubliek Moirahuana.
Alleen in je fantasie helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
* Etsu gaat Poetin even anaal verkrachten
quote:
Ik heb zwankeren!quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Nederland (echt Nederland) is toch ook al door iemand gekozen?
Nederland heet nu MijnDrogeBallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef PussySlayer het volgende:
wow, nog niemand nederland geclaimd?
bij deze! En ik noem het: MijnDrogeBallen
Persbericht:quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:01 schreef Faux. het volgende:
LETSE REGERING VEROORDEELT SCHENDING GRONDWET VAN MONO'S PENIS PARADIJS
Door onze verslaggever
Riga veroordeelt de nalatigheid van de regering van Mono's Penis Paradijs wat betreft de grondwet. 'Het is ondenkbaar dat dit zonder tussenkomst van parlement zomaar gewijzigd kan worden', zo zegt de minister-president. De twee landen gaan binnenkort samen om de tafel zitten om het geschil uit te praten.
prove itquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb zwankeren allang verslagen manZwankeren is nu van Nieuw Marokko
je moet me-tag gebruikenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Frysk Lëtzebuerg start een grondoffensief met een eliteteam soldaten in exosuits en valt Turkije binnen
Vergeet de [me]-tagjes niet hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Frysk Lëtzebuerg start een grondoffensief met een eliteteam soldaten in exosuits en valt Turkije binnen
Oezbekistan is een leugen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Persbericht:
Mono's Penis Paradijs incluis het Österreichse volg erkent de staat Letland sinds vandaag evenmin als Israël, Kenia en Oezbekistan!
Frysk Lëtzebuerg stelt de grote hoeveelheden homo-erotische blaadjes niet op prijsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef Tassendief het volgende:
Tassendief stuurt een verdacht pakketje naar Frysk Lëtzebuerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |