Neequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon sluipt richolandia binnen.
Jazker, je mag zelfs mee beslissen over de Grondwet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik dan namens ons gezamenlijke land aanvallen en zulks?
Gadverdammequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, weet niet?
* Etsu gaat flink schijten op richolandia
* Moira. zal de staat Israël pas erkennen zodra geen van de inwoners broeken meer dragen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het Grote Penis Paradijzistische Rijk stemt toe en vraagt hoe de denkwijze is over de staat Israël.
wat een democratie, ja iedereen mag vrij prutsen in de constitutiequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazker, je mag zelfs mee beslissen over de Grondwet.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Turkije binnen
Meerdere fronten. Ik hoop op een bloederige strijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. valt het ex-Duitse Turkije binnen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets eraan veranderen? Nog landen overgenomen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb ik spanje nu al in mijn rijk gesloten?
* Bitterlemon stuurt al die gekke stoners weer terug.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef Moira. het volgende:
* Moira. valt het ex-Duitse Turkije binnen.
österreich is ingenomen bij operatie Lebensraumquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alleen wij twee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
wat een democratie, ja iedereen mag vrij prutsen in de constitutie
* Bitterlemon zegt nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Turkije binnen
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
Nieuw Marokko was succesvol,quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:54 schreef CrashO het volgende:
* CrashO Stuurt alle zakkenrollers uit Nieuw Marokko op Zwankeren af
ik ben nooit overgenomenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
De terugtocht werd snel ingeblazen nadat men was vergeten hoe ze een rits moesten gebruiken. De lafaards kozen het hazenpad en de vrede in Mono's Penis Paradijs hield stand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef richolio het volgende:
* richolandia pakt sluipt stiekem Mono's Penis Paradijs en en verkracht alle manne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |