Liechtenstein valt onder mijn bewind en ik sta afscheiding toe. Je hebt bij deze een stuk van mijn landgrens in handen. Gebruik de Heilige Grond goed.quote:
ja die post had ik al 3 keer gequote was geen rode gquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ONZ / Hedenavond verdelen we Europa
zoek de woorden 'poep' en 'babyvodka' maar
zo, jij bent dood
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef richolio het volgende:
[..]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?
jawel manquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja die post had ik al 3 keer gequote was geen rode g
kan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb me teruggetrokken in Moldavië.
Je krijgt steun vanuit het Stalinistisch bewind. Ook wij erkennen zulke laffe oorlogsdaden niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.
Liechtenstein wordt helaas niet erkend door de Niet Zo Almachtige Richolio.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lichtenstein valt onder mijn bewind en ik sta afscheiding toe. Je hebt bij deze een stuk van mijn landgrens in handen. Gebruik de Heilige Grond goed.
dat kan nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne valt via een verrassingsaanval Roemenië aan en verkrijgt weer macht over het oorspronkelijke grondgebied. Wat een baas!
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Democratische Volksrepubliek Moirahuana is nooit aangevallen aangezien deze geen afkorting als DVM herkent en erkent.
Nee. Je bent echt scheel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit topic is eerste waar jij iets roods poste
En ik heb afgewezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had eerder al Bulgarije (dus Poep) aangevallen.
Gelukkig begreep deze heer me. Zoals je merkt ben ik stoned en loop ik een beetje achterquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Moirahuanaanse regering begrepen heeft dat zij DVM zijn
fair zolang etsu maar niet heeftquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had eerder al Bulgarije (dus Poep) aangevallen.
quote:
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin onthult nieuwe anti-poep wetten op presidentsdag
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
* Poetin onthult nieuwe anti-poep wetten op presidentsdag
Vertrouwd het niet en stuurt Tassendief op een staatsvakantie naar Guantanomoquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Gaat op vakantie Frysk Lëtzebuerg
3 minuten eerder was Nieuw marokko al opgeheven en verder gegaan in verbond met DROL als De Marokkaanse Drollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt nieuw Marokko aan met HIV.
jij bent al dood, nogmaalsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.
Dank, trouw bondgenoot. Als dank zal ik uw penis aanbidden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je krijgt steun vanuit het Stalinistisch bewind. Ook wij erkennen zulke laffe oorlogsdaden niet.
ik qoute vorige topic welquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]slechte verliezer
lees vorig topic maar nog eens rustig en dan kan je tot een conclusie komen dat ik gelijk heb
IK VERKLAAR JE DE OORLOGquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertrouwd het niet en stuurt Tassendief op een staatsvakantie naar Guantanomo
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.
quote:
De wijven van Poetin blijven bij de enige echte grote leider van een verenigd Europaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:23 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne is een paradijs. De president chillt 'm hard in een bubbelbad met allemaal lekkere wijven, geïmporteerd uit Poetinland.![]()
![]()
![]()
* Moira. stuurt varkens naar Richolio als dank voor het begrip.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
De leider van Democratische Volksrepubliek Moirahuana was immers stoned en daardoor is de kans dat deze het niet gelezen zou kunnen hebben inderdaad. Helaas aanval mislukt.
Copthornia bestaat niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
* Copthorne vindt dat Copthornia en Poetinland moeten samenwerken tegen Poep, die een onrechtmatige claim op Copthornia hebben gelegd.
Wat? Ik was toch tweede?!?!?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Persbericht
Wegen melaatsheid moet de Grote Leider van het Penis Paradijs tijdelijk afstand nemen van de Ivoren troon. Bitterlemon zal de honeurs waarnemen in de afwezigheid van de Leider der Leiders.
De Grondwet is aangepast en het Volk ging met unanimiteit akkoord. Heil uw nieuwe leider.
Heil Bitterlemon!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Persbericht
Wegen melaatsheid moet de Grote Leider van het Penis Paradijs tijdelijk afstand nemen van de Ivoren troon. Bitterlemon zal de honeurs waarnemen in de afwezigheid van de Leider der Leiders.
De Grondwet is aangepast en het Volk ging met unanimiteit akkoord. Heil uw nieuwe leider.
* richolandia slacht alle varkens en stuurt de delen in pakketjes terug naar Moiraquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. stuurt varkens naar Richolio als dank voor het begrip.
Poetin heeft geen idee wat voor effect dit zou moeten hebben op zijn sovereine staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
* Etsu gooit schaakstukken naar de lelijkste man van Europa die een vliegtuig omlaag heeft gehaald
O,ja wacht maar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* Frysk Lëtzebuerg maakt zich geen zorgen omdat Ijsland niet grenst met het Rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |