quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]En ik wil onder MonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Blijkbaar niet want anders had ik nu Tsjechiëquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef RingBewoner het volgende:
Mag ik nog een tweede land kiezen?
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef RingBewoner het volgende:
Mag ik nog een tweede land kiezen?
Jawel. Lees de DM's maar terug.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Etsu gebruikte geen * richolio tagjes idd
* AldoTheApache Begroet ze met koffie, alvorens ze met de boot naar de Canarische eilanden te sturenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon stuurt al zijn Turken Ariërs op AldoThePortugallandia af.
Wederom een sterk standpunt van het Arische Turkije. Wij Zuiderburen kijken met trots toe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
* Turkije legaliseert Moirahuanamarihuana.
Je mag trouwens alleen maar bezette landen aanvallen, dus Ierland krijg je er niet bij.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
nu kan ik alleen nog maar filmpjes op dumpert kijken van 4 min en korter anders ben ik straks mijn landen kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme Moira.
Heb je onder Mono gezet'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |