Mocht één van ons Tsjechië weten te veroveren stem ik voor een samenstelling van Mono's Penis Paradijs-Democratische Volksrepubliek Moirahuana.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Monopoly het volgende:
De ontdekker van Tsjechië zal overladen worden met mirre, knoflook en hoerenkak. één groot Front der Antisemieten zal opstaan en het Communisme weren voor de omliggende landen.
Poetin verscherpt anti-homowetten in Poetinlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
* Etsu zoent met Poetin en schopt hem het land uit
Turkije is van mijquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
De nieuwe luchtmacht van * Frysk Lëtzebuerg zet Operatie Rolling Thunder tegen Turkije in werking
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef CrashO het volgende:
* CrashO Nieuw Marokko erkent DROL als bondgenoot en opent de gezamelijke aanval op D.V.M
babyvodka bestaat nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef tailfox het volgende:
* babyvodka steekt griekenland in brand
Godver.quote:
welke leven loze fokker zal langst online blijenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef PussySlayer het volgende:
nu kan ik alleen nog maar filmpjes op dumpert kijken van 4 min en korter anders ben ik straks mijn landen kwijt
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne valt Bulgarije met grof geweld aan en verdedigt zich met succes tegen Etsu.
* De Briljante Kameraad erkent deze walgelijke verbastering van de Democratische Volksrepubliek Moirahuana niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
* Turkije legaliseert Moirahuanamarihuana.
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne bombardeert Poetin en werpt een atoombom op Etsu.
Neen en andersquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Godver.
Heb je die ge-edit? Ik zag wel iets over Rolling Thunder.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Drol en Nieuw Marokko gaan verder als De Marokkaanse drollen en Moira is der land kwijtquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollen
Ik denk niet dat de Moirahuanaanse regering begrepen heeft dat zij DVM zijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
De Marokkaanse Drollen maken verheugd bekend dat heden deze avond ze een succesvolle aanval op D.V.M hebben uitgevoerd. De Democratische Volksrepubliek Moirahuana behoort vanaf dit moment dan ook bij De Marokkaanse Drollen
Wegwezen met die speelgoedvliegtuigjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne bombardeert Poetin en werpt een atoombom op Etsu.
Moet ik mijn kernraketten soms inzetten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:15 schreef Faux. het volgende:
* Faux. valt Moirahuana aan
LETSE REGERING VERKLAART OORLOG AAN MOIRAHUANA
'Er is geen andere oplossing meer', aldus de minister-president.
Dat is dan ook de eerste actie van het Parlementquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nieuw ingelijfde staat Turkije zal bloeden zolang er minderheden rondlopen.
jezus, ik heb het al 21x gezegd, ik heb je nog eens aangevallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
ik zie hier geen [me=tailfox]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus, ik heb het al 21x gezegd, ik heb je nog eens aangevallenzie laatste posts van vorig topic
Heb niks gezienquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef richolio het volgende:
[..]
En deze is niet afgeweerd door Moira en haar republiek?
Balen dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want anders had ik nu Tsjechië
neequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Copthorne het volgende:
Noord-Poep is onder bewind van Copthornia gebracht. De Copthorniaanse soldaten trekken verder richting het zuiden. Ook Griekenland zal onder mijn bewind vallen.
Gevuld met THC tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik mijn kernraketten soms inzetten?
Copthornia/Roemenie is van Poep.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt nieuw Marokko aan met HIV.
* Moira. ontkent deze confiscering aangezien je niet aan een stoned Groot Leider moet aan komen kloppen met DVMquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een nieuwe Vriend staat op.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is dan ook de eerste actie van het Parlement
net vorige topic helemaal door gelezen no red attack on mequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
al gegeven, dat jij niet wil kijken, is jouw probleem
Sluit je aan bij het Grootse Rijk!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon weent stilletjes en verlaat het topic.
Heil Mono's Penis Paradijs.
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Drol en Nieuw Marokko gaan verder als De Marokkaanse drollen en Moira is der land kwijt
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
* Moira. ontkent deze confiscering aangezien je niet aan een stoned Groot Leider moet aan komen kloppen met DVMDat herkent de Briljante Kameraad toch niet alszijnde een afkorting van de Democratische Volksrepubliek Moirahuana
de Stonede Leider moet haar naam kunnen lezen wil zij zichzelf herkennen tussen al deze oorlogsverklaringen.
Ik heb geen land meer hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sluit je aan bij het Grootse Rijk!
* de mannen van richolandia slaat MPP weg uit het land met handtasjes en hun slappe handquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Volgens de geheime dienst van Mono's Penis Paradijs is er een uitbraak van homoseksualiteit te betreuren in Richolandia. Wij wensen het land sterkte en sturen hulptroepen
* Monopoly stuurt stiekem reservisten die het land van binnenuit kapot trachten te maken om zo het Leiderschap over te nemen
* Copthorne bombardeert Letland.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef Faux. het volgende:
LETSE REGERING VEROORDEELT GEWELD IN DE WERELD
Door onze verslaggever
'Stop met vechten', aldus de minister-president na afloop van de wekelijkse ministerraad.
ONZ / Hedenavond verdelen we Europaquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
net vorige topic helemaal door gelezen no red attack on me
so
jij bent al doodquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Copthorne het volgende:
* Copthorne schiet kruis
[..]
* Copthorne bombardeert Letland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |