abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146925378
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:56 schreef UltraR het volgende:

[..]

He, heerlijke valse debattechnieken bedien je je van, scheve conclusies trekken uit de argumenten van de tegenstander, zonder zelfs maar een poging te doen ze te weerleggen, en die valse conclusies vervolgens zo opschrijven dat je ze min of meer bij je tegenstander in de mond lijkt te leggen. Top man. ^O^
"Alleen de blanke man mag racistisch genoemd worden." Aldus een blanke. Dat is jezelf in dezelfde slachtofferrol parkeren als die van Gario.
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2014 @ 14:29:06 #182
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146925431
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die gasten hebben ook maar echt 1 blik in hun ogen. Haat. En dat is het gene wat hun drijft.

Naar volk.
Dat is vaak het geval bij extremisten/fundamentalisten, die hebben maar één visie en staan niet open voor andere denkbeelden. Gevaarlijk volk, of het nu link, rechts, religieus etc. is...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146925447
Dat is wel typisch Nederlands dat iedereen gelijkwaardig is, niemand gekwetst mag zijn, asielzoekers hebben net zoveel rechten als een ander etc etc.. denk je dat in landen als China rekening wordt gehouden met negers en onderdrukte tibetanen... hahah.. hahaha. HAHAHAHAHA
pi_146925521
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel typisch Nederlands dat iedereen gelijkwaardig is, niemand gekwetst mag zijn, asielzoekers hebben net zoveel rechten als een ander etc etc.. denk je dat in landen als China rekening wordt gehouden met negers en onderdrukte tibetanen... hahah.. hahaha. HAHAHAHAHA
Vind je dat negers minder rechten moeten hebben in dit land ?
Mensen moeten vooral minder rekening houden met hen dan met niet-negers ?
pi_146925568
Ik vind dat we rekening moeten houden met iedereen, ik ben een echte pure kk Hollander
pi_146925608
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Alleen de blanke man mag racistisch genoemd worden." Aldus een blanke. Dat is jezelf in dezelfde slachtofferrol parkeren als die van Gario.
En je blijft vrolijk verder de zaken verdraaien. Dit is nooit gezegd maar komt regelrecht uit jouw dikke duim.

Het begon met deze opmerking van jou:
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die pipo van GeenStijl aangifte gedaan ja? Wat een kneuzenkermis, haha.
Waarop als volgt werd gereageerd:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:13 schreef Dik_Troll het volgende:

[..]

Als iemand slachtoffer is van racisme is het vrij logisch dat hij aangifte doet. Of ligt dat nu anders omdat hij toevallig blank is? Artikel 1 geldt niet als de blankman het slachtoffer is?
Daarop zeg jij:
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je racist genoemd wordt ben je het slachtoffer van racisme? En weer die verongelijkte slachtofferrol.
En dat klopt niet, want er wordt geen aangifte gedaan van racisme (wat ook nooit is gezegd, dat maak jij er voor de verandering maar weer eens van) maar van haatzaaierij en smaad.

Jij doet niets anders dan valse conclusies trekken uit andermans woorden en die conclusies vervolgens bij de ander in de mond leggen. Laag. En als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk zou je dit soort achterbakse trucjes toch niet nodig moeten hebben?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 23 november 2014 @ 14:41:20 #187
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146925807
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:24 schreef SuperFood het volgende:

[..]

waarom denk je dat asielzoekers naar nederland gaan en niet naar een arm land? zo moeilijk is ht allemaal niet ik zou het ook doen.
Lezen is volgens mij niet je sterkste punt he?

quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Deze opmerking geeft al heel goed aan wat er verknipt is aan jouw denkwijze.

Toppunt van misplaatste arrogantie.

Een hoop van die 'arme mensen' heeft naar ik vermoed vele malen meer bijgedragen aan de Nederlandse samenleving dat jij en wellicht zelfs dan jij en jouw ouders.

Onderdak geboden, komop zeg, alsof elke zwarte een of andere asielzoeker is die onderdak krijgt aangeboden |:(

Is het jou uberhaupt wel bekend dat een hoop van deze 'arme mensen' inclusief hun voorouders voor vele generaties Nederlands staatsburger zijn geweest?
Krekker is de bom!
pi_146925868
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Lezen is volgens mij niet je sterkste punt he?

[..]

ik negeerde je onderbuikgevoelens. problem? :7
pi_146925887
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat we rekening moeten houden met iedereen,
okeee..

quote:
ik ben een echte pure kk Hollander
kk ? staat voor kaaskop ?
  zondag 23 november 2014 @ 14:44:56 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146925904
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat je hier toevallig geborgen bent maakt je nog geen Nederlander.
Het blijven buitenlanders in mijn ogen.
Dat zegt toch echt meer over jouw eigen bekrompenheid dan over de realiteit.

Los daarvan ging mijn post daar niet eens over. Mijn post ging over het feit dat zelfs mensen van wie de voorouders al generatie op generatie Nederlander zijn, mensen van die meer hebben bijgedragen aan de Nederlandse samenleving dan vele FOK!usertjes, volgens sommigen toch dankbaar moeten zijn dat ze hier 'onderdak aangeboden krijgen'.
Krekker is de bom!
pi_146926414
In mijn hart zal ik altijd een zwartepietenfundamentalist blijven maar ik besef ook dat het in het huidige Nederland niet meer mogelijk zal zijn om een gezellige landelijke intocht met zwarte pietjes te houden. Er is nu eenmaal veel veranderd nu we een multiculturele samenleving hebben. Daarom vind ik dat we de intocht af moeten schaffen, en de legende moeten herinneren. Van generatie op generatie zal er verteld worden over de Sint en zijn knecht Zwarte Piet die vroeger per boot aankwamen en snoepgoed aan de kinderen gaven, the good old days, toen geluk nog heel gewoon was.
pi_146927031
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef UltraR het volgende:
En dat klopt niet, want er wordt geen aangifte gedaan van racisme (wat ook nooit is gezegd, dat maak jij er voor de verandering maar weer eens van) maar van haatzaaierij en smaad.

Jij doet niets anders dan valse conclusies trekken uit andermans woorden en die conclusies vervolgens bij de ander in de mond leggen. Laag. En als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk zou je dit soort achterbakse trucjes toch niet nodig moeten hebben?
Niet van racisme inderdaad, my bad.
  zondag 23 november 2014 @ 16:00:57 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_146928295
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Misschien is het jouw haat? Die je doet denken dat je die blik 'haat' moet noemen?
Is het misschien jou haat die deze reactie doet plaatsen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 23 november 2014 @ 16:03:02 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_146928360
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is vaak het geval bij extremisten/fundamentalisten, die hebben maar één visie en staan niet open voor andere denkbeelden. Gevaarlijk volk, of het nu link, rechts, religieus etc. is...
Exact. Allesontziende, 'ik heb gelijk en iedereen moet wijken', haatblik. Bij iedere fundamentalist kom je diezelfde blik tegen.
1947-2016
pi_146930788
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef UltraR het volgende:

[..]

En slachtofferrol? De voorstanders van Zwarte Piet. Seriously? :')
Nogal toch? Je bent er zelf ook een duidelijk voorbeeld van.
pi_146930805
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogal toch? Je bent er zelf ook een duidelijk voorbeeld van.
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Met dat verschil dat men ook daadwerkelijk probeert wat van Zwarte Piet-liefhebbers af te pakken en zij ook daadwerkelijk worden aangevallen op hun liefhebberij en al dan niet racistische denkbeelden. Hun verdediging komt dan ook voort uit een daadwerkelijke aanval (geïnitieerd door de zeurpieten, niet andersom) en kwalificeert derhalve niet voor de term 'slachtofferrol'. De slachtofferrol van de zeurpieten daarentegen is volledig zelf aangemeten en komt voort uit een gigantisch minderwaardigheidscomplex.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146930839
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef UltraR het volgende:

[..]

[..]

Dat minderwaardigheidscomplex lijkt me je ook niet vreemd inderdaad.
pi_146930888
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat minderwaardigheidscomplex lijkt me je ook niet vreemd inderdaad.
He, wat is het toch fijn dat iedereen die het hier niet met mij eens is ook daadwerkelijk op mijn posts ingaat en ze niet met wat oppervlakkige losse zinnetjes aan de kant schuift. Top!
pi_146930929
Nog chocoladeletters gehaald?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146931311
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef UltraR het volgende:

[..]

He, wat is het toch fijn dat iedereen die het hier niet met mij eens is ook daadwerkelijk op mijn posts ingaat en ze niet met wat oppervlakkige losse zinnetjes aan de kant schuift. Top!
Ik benoem slechts even je minderwaardigheidscomplex complex en je aan de hand daarvan aangenomen slachtofferrol. Meer niet hoor. Ergens ben je gewoon ernstig door gefrustreerd en dat zorgt ervoor dat je inhoud nogal ondersneeuwt.
pi_146931328
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef mrstylo het volgende:
Nog chocoladeletters gehaald?
Uiteraard.
pi_146931647
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik benoem slechts even je minderwaardigheidscomplex complex en je aan de hand daarvan aangenomen slachtofferrol. Meer niet hoor. Ergens ben je gewoon ernstig door gefrustreerd en dat zorgt ervoor dat je inhoud nogal ondersneeuwt.
Wel interessant dat het nu zelfs mijn minderwaardigheidscomplex wordt waar Xa1pt het tenminste nog had over het minderwaardigheidscomplex van uitgesproken Zwarte Piet liefhebbers in het algemeen. Ook grappig dat ik van zeurpieten juist altijd naar m'n kop gesmeten krijg dat ik een arrogante racist ben zonder inlevingsvermogen die handelt vanuit z'n machtige white privilege. En ja, dat is een dermate harde persoonlijke aanval dat ik de behoefte voel me daartegen te verdedigen. Er is een verschil tussen een slachtofferrol aannemen en daadwerkelijk slachtoffer van een persoonlijke aanval zijn waartegen je je verdedigt.

Maar doe me een plezier. Beschrijf even wat uitgebreider waar je mijn minderwaardigheidscomplex aan afleest? Dit blijft zo gemakzuchtig termen rondsmijten.

[ Bericht 4% gewijzigd door UltraR op 23-11-2014 18:12:39 ]
pi_146931738
quote:

[..]

M'n punt staat nog steeds. Dik_Troll's "alleen blankmenschen..." zegt genoeg.
pi_146931745
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moderator zondag 23 november 2014 @ 18:57:20 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146933028
dat amateurpsycholoog gedoe hier :')

niemand in deze discussie roept iets vanwege een minderwaardigheidscomplex ... gario al helemaal niet

ik zou eerder zeggen het tegenovergestelde maar dan hang ik zelf de amateurpsych uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146933077
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef sp3c het volgende:
dat amateurpsycholoog gedoe hier :')

niemand in deze discussie roept iets vanwege een minderwaardigheidscomplex ... gario al helemaal niet

ik zou eerder zeggen het tegenovergestelde maar dan hang ik zelf de amateurpsych uit
voordat ik op je ga reageren wil ik graag weten aan welke kant van de discussie je staat. de goede (pro zwarte piet) of de verkeerde.
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 19:00:13 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146933106
echt hoor, zou toch gek zijn?

je voelt je minderwaardig aan blanken en vervolgens ga je ze lopen dissen ... palestijnse taferelen dit
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 19:00:46 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146933125
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef SuperFood het volgende:

[..]

voordat ik op je ga reageren wil ik graag weten aan welke kant van de discussie je staat. de goede (pro zwarte piet) of de verkeerde.
dan reageer je toch niet
pi_146933162
enfin samenvatting topic; zwarte piet is niet op negroïde slaven gebaseerd. haters gaan haten *G*
pi_146933253
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:02 schreef SuperFood het volgende:
enfin samenvatting topic; zwarte piet is niet op negroïde slaven gebaseerd. haters gaan haten *G*
Bedankt Hans.
pi_146933282
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
graag gedaan. geen idee wie hans is doe eens een linkje.
pi_146934368
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:14 schreef UltraR het volgende:

[..]

Nee, dat is hoe zij het zien. In werkelijkheid is dat absoluut niet het geval en een te bizarre gedachte voor woorden. Als die vrienden serieus denken dat dat het doel is van mijn verkleedpartij dan is het wellicht het beste dat we onze vriendschap beëindigen want dergelijke denkbeelden wens ik niet toegedacht te worden.
Wat bedoel je? Dus niggaz worden teruggestuurd naar Suriname? Want dat is wat je impliceert. Nederland is mijn feestje en jij hoort er niet bij als je niet meedoet.
pi_146936411
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:06 schreef SuperFood het volgende:

[..]

graag gedaan. geen idee wie hans is doe eens een linkje.
Hij bedoelt Henk.
pi_146936953
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hij bedoelt Henk.
henk?
pi_146938093
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Los daarvan ging mijn post daar niet eens over. Mijn post ging over het feit dat zelfs mensen van wie de voorouders al generatie op generatie Nederlander zijn, mensen van die meer hebben bijgedragen aan de Nederlandse samenleving dan vele FOK!usertjes, volgens sommigen toch dankbaar moeten zijn dat ze hier 'onderdak aangeboden krijgen'.
En wat hebben ze bijgedragen dan behalve kansloos kroost?
pi_146938183
pi_146938201
pi_146938256
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:16 schreef ZetaOS het volgende:

Even kijken of ik jou goed begrijp:

Iedereen met een kleurtje die wel in Nederland geboren is die brengt alleen maar kansloos kroost voort. Is dat een correcte samenvatting?
  zondag 23 november 2014 @ 21:21:23 #219
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146938262
quote:

[..]

Jij denkt serieus dat bijna elke allochtoon of zwarte kansloos kroost heeft opgevoed? Of loop je gewoon een beetje triest te trollen? :?
Krekker is de bom!
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 21:41:04 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146939093
quote:

[..]

wat heb jij bijgedragen dat jouw mening zoveel belangrijker maakt?
pi_146942121
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dus niggaz worden teruggestuurd naar Suriname? Want dat is wat je impliceert. Nederland is mijn feestje en jij hoort er niet bij als je niet meedoet.
Wil je niet voor mij bepalen wat ik impliceer? Dat gebeurt nogal veel in deze discussie.
Als ik me als Zwarte Piet verkleed impliceer ik niet dat negers minderwaardig zijn, en met de tekst die jij citeert impliceer ik niet dat negers terug naar Suriname moeten. Ik impliceerde dat we blijkbaar te verschillende denkbeelden er op nahouden om vrienden te zijn en dezelfde feestjes te vieren. Dus zij moeten lekker Kwaku gaan vieren en ik Sinterklaas met Zwarte Piet.

Dus nee, Nederland is niet mijn feestje, Sinterklaas is mijn feestje. En iedereen is welkom het mee te vieren (en niemand verplicht), maar niemand is welkom het kapot te maken.
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 22:53:08 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146942125
puik plan dit

en de sint krijgt een gouden zweep

een flinke
pi_146945019
quote:

[..]

Niets nieuws onder de zon, helaas. Je moet wat als je je gelijk niet kan halen met rationele argumenten maar je als politiek correcte burger vindt dat het (niet) zo hoort. Dan ga je maar de ander belachelijk proberen te maken of heel erg zeuren over details die naast de kwestie zijn of iets dergelijks. Misschien is het ook wel een tactiek van 9 om de aandacht af te leiden van waar het om gaat, misschien wil hij graag de discussie ontsporen zodat de discussie niet gevoerd wordt. Politieke correctheid heeft nu eenmaal een erg dwingend karakter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 24-11-2014 16:01:08 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146946010
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

Wil je niet voor mij bepalen wat ik impliceer? Dat gebeurt nogal veel in deze discussie.
Als ik me als Zwarte Piet verkleed impliceer ik niet dat negers minderwaardig zijn, en met de tekst die jij citeert impliceer ik niet dat negers terug naar Suriname moeten. Ik impliceerde dat we blijkbaar te verschillende denkbeelden er op nahouden om vrienden te zijn en dezelfde feestjes te vieren. Dus zij moeten lekker Kwaku gaan vieren en ik Sinterklaas met Zwarte Piet.

Dus nee, Nederland is niet mijn feestje, Sinterklaas is mijn feestje. En iedereen is welkom het mee te vieren (en niemand verplicht), maar niemand is welkom het kapot te maken.
En de context vergeet je natuurlijk. Negers voelen zich niet beledigd uit het niets. Hun voorouders zijn misbruikt als slaven en ook gemarteld, vermoord en uitgebuit. Nederland heeft nog steeds niet zich verontschuldigd voor deze geschiedenis. Zwarte piet is eigenlijk een "hangover" van deze geschiedenis. Je strooit zout in hun wonden wanneer jij hun voorouders na-aapt die slaven waren.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 04:50:04 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146946129
als je denkt dat Zwarte piet iets te maken heeft met het naapen van wat voor slaven dan ook dan heb je er echt niets van begrepen hoor :')

denk dat je met dat stukje geschiedenisvervalsing binnen een hele korte tijd een stuk meer boze negertjes op de stoep hebt staan dan wanneer je 1x per jaar met een zwart geschminked gezicht pepernoten gaat staan strooien bij de buren ...
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 05:00:26 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146946136
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

Kwaku is een uit de handgelopen buurtfestivalletje, niet de konginnedag van de negorij ofzo
ik snap niet waarom dat steeds terugkomt want geen hond die het wat kan schelen verder, daarom moet er zoveel geld bij ieder jaar :')

daarnaast is sinterklaas niet jouw feestje maar ons feestje en bij ons zitten nu eenmaal ook mensen met een wat minder blanke huidskleur en die hebben ook gewoon net zoveel inspraak als jou en als mij

nu houd ik persoonlijk ook van Sint en Zwarte piet maar Gario, die dude met die rapnaam en dat rare blonde vrouwtje hebben gewoon het recht om het hier niet mee eens te zijn ongeacht hun achtergrond en/of politieke affiliatie en dat vind ik een stuk belangrijker en een stuk Hollandser dan zwarte fucking piet
pi_146947139
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

:')
Zit diep bij je he.

[ Bericht 2% gewijzigd door Red_85 op 24-11-2014 09:02:54 ]
1947-2016
pi_146947974
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:')
Zit diep bij je he.
Je projecteert weer .

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 24-11-2014 09:59:06 ]
pi_146948995
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je projecteert weer .
Het zit echt heel diep, of niet?
1947-2016
pi_146949718
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
leen maar kansloos kroost voort. Is dat een correcte samenvatting?
nee
pi_146949739
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Spatzmann het volgende:

Ik heb zojuist volgens mij de oplossing bedacht.

We geven iedereen die Zwarte Piet speelt een zwart latex bdsm slavenmas
Foto?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 12:33:42 ]
pi_146950071
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef Atak het volgende:

[..]

En de context vergeet je natuurlijk. Negers voelen zich niet beledigd uit het niets. Hun voorouders zijn misbruikt als slaven en ook gemarteld, vermoord en uitgebuit. Nederland heeft nog steeds niet zich verontschuldigd voor deze geschiedenis. Zwarte piet is eigenlijk een "hangover" van deze geschiedenis. Je strooit zout in hun wonden wanneer jij hun voorouders na-aapt die slaven waren.
Afro`s van tegenwoordig hebben toch geen last van het onrecht wat 20 generaties geleden is aangedaan? :')
pi_146950083
Is er trouwens een betere benaming voor Negers of Zwarte?
Afroman/vrouw klinkt wel netjes.
In een video van tupac hoorde ik elkaar Nigger en Nigga noemen, wellicht dat we beter Nigga kunnen gebruiken in plaats van die zwarte, of die neger daar? Wat is het beste alternatief?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 11:34:31 ]
pi_146951819
Zwarte piet neemt eigenhandig wraak voor het jarenlange knechtje spelen:
_O- oO/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146953155
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou ja, laten we eerlijk zijn. De echte slachtoffers van de slavernij zijn natuurlijk o.a de nederlanders. We hebben voor een godsvermogen aan kralen en spiegels die kant op verscheept in de verwachting er gemotiveerde werklui voor terug te krijgen en het enige wat we er aan over hebben gehouden zijn niet functionerende wanproducten.
wanneer komen de excuses voor de nederlanders??
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_146953673
Alle zeurpieten graag emigreren naar Zweden

Nog maar 12 dagen, dan is hij weer weg...
pi_146954812
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alle zeurpieten graag emigreren naar Zweden

Nog maar 12 dagen, dan is hij weer weg...
In Schotland heeft de minister van binnenlandse zaken ook al gereageerd dat zoiets echt niet meer kan.
Geniet lekker van ZP zolang het nog kan. :)
pi_146954875
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

In Schotland heeft de minister van binnenlandse zaken ook al gereageerd dat zoiets echt niet meer kan.
Geniet lekker van ZP zolang het nog kan. :)
In Schotland. Lees je eigen bron, zeurpietje.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146954971
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Nou ja, laten we eerlijk zijn. De echte slachtoffers van de slavernij zijn natuurlijk o.a de nederlanders. We hebben voor een godsvermogen aan kralen en spiegels die kant op verscheept in de verwachting er gemotiveerde werklui voor terug te krijgen en het enige wat we er aan over hebben gehouden zijn niet functionerende wanproducten.
Moet je doen :') ... in een groep van 100 Surinamers vragen om excuses omdat zij bleken wanproducten te zijn. _O-
  maandag 24 november 2014 @ 14:36:02 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146955042
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ik denk dat de Niet goed geld terug garantie inmiddels wel verlopen is hoor ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')